Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57 ... 113  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2013 22:56 

Hardtraxxer

Ik ben geen held als het gaat om kicks maken, maar elke 'producent' moet ergens beginnen. Heb deze kick vandaag afgemaakt. Misschien moet erg nog wat aangepast worden misschien moet er ook nog heel veel aangepast worden maar ik ben benieuwd wat jullie er van vinden. :)

Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2013 23:14 

Hardtraxx Elite

Ik vind hem al best lekker klinken:) Weet niet precies wat er verbeterd aan moet/kan worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2013 23:50 

Hardtraxxer

DJ_Tim schreef:
Ik vind hem al best lekker klinken:) Weet niet precies wat er verbeterd aan moet/kan worden

Dank je wel! :) Misschien moet de kick een tikkie zachter en nog wat EQen ik denk dat hij dan wat beter klinkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 09:42 

Hardtraxxer

vind de kick ook wel al goed
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 12:50 

Hardtraxxer

Dynamix schreef:
vind de kick ook wel al goed

Dankje wel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 14:34 

Hardtraxx Beheerder

FabienNieto schreef:
Ik ben geen held als het gaat om kicks maken, maar elke 'producent' moet ergens beginnen. Heb deze kick vandaag afgemaakt. Misschien moet erg nog wat aangepast worden misschien moet er ook nog heel veel aangepast worden maar ik ben benieuwd wat jullie er van vinden. :)

Klinkt al aardig. zou hem nog wat minder 'metaal achtig' laten klinken. iets minder scherpe tonen zegmaar. hij klinkt nu erg plat. als je begrijpt wat ik bedoel :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 15:31 

Hardtraxxer

The Venator schreef:
FabienNieto schreef:

Klinkt al aardig. zou hem nog wat minder 'metaal achtig' laten klinken. iets minder scherpe tonen zegmaar. hij klinkt nu erg plat. als je begrijpt wat ik bedoel :)

Ik denk dat ik je deels begrijp. Je bedoelt dat er iets meer crunch in mag? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 16:20 

Hardtraxx Beheerder

FabienNieto schreef:
The Venator schreef:
FabienNieto schreef:

Ik denk dat ik je deels begrijp. Je bedoelt dat er iets meer crunch in mag? :)

Ja ook :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 16:26 

Hardtraxxer

Ik ga er eens werk in stoppen bedankt voor je feedback! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 17:56 

Hardtraxxer

Citaat:
alstublieft:

Hierna deel 2 en qua theorie ben je zo goed als klaar. Daarna knopjes draaien en kijken wat er gebeurt:) veel plezier!

Nice gek. Bedankt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2013 19:14 

Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
Ben eens van Hardcore overgestapt en heb het weer op een hs kick gewaagd.
Ik stel verbeter punten altijd op de prijs ! dus als je wilt ;)

Dit kan een lekkere kick worden maar je moet er nog wel veel aan doen, de tail vind ik niet lekker klinken en hij klinkt té diep, ik hoor ook een irritant zuigend geluidje achteraan maar dat kan ook aan mij liggen :P
Maar als je hier wat aan sleutelt denk ik dat je een hele lekkere kick hebt!

Iemand tips? Ik heb nog geen andere sounds er bij omdat ik pas net ben begonnen met hardcore maken, heb dus nog alleen maar de kick zo :P

[zippy]http://www24.zippyshare.com/v/34755712/file.html[/zippy]

Edit: Hier heb ik hem getest in een overgang, klinkt een heel stuk beter met meer geluiden erbij!

[zippy]http://www21.zippyshare.com/v/18980634/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2013 20:49 

Artiest

Ik heb die masterclass van audiofreq eens aandachtig gevolgd en ik moet zeggen dat dit de beste 'tutorial' is over hardstyle kicks die ik ben tegen gekomen.

Dankzij zijn tutorial is dit er uit gekomen bij mij:
(even downloaden voor goede kwaliteit)
[zippy]http://www6.zippyshare.com/v/40101822/file.html[/zippy]

hij is nog niet perfect, maar misschien hebben jullie nog tips?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2013 15:11 

Hardtraxxer

sjuul schreef:
Ik heb die masterclass van audiofreq eens aandachtig gevolgd en ik moet zeggen dat dit de beste 'tutorial' is over hardstyle kicks die ik ben tegen gekomen.

Dankzij zijn tutorial is dit er uit gekomen bij mij:
(even downloaden voor goede kwaliteit)
[zippy]http://www6.zippyshare.com/v/40101822/file.html[/zippy]

wat een kut kick, dit klinkt toch nergens naar. Vergelijk eens afgemaakte kicks van hem met die van jou. Dan hoor je beter wat er nog mis is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2013 23:00 

Hardtraxx Veteran

sjuul schreef:

Misschien eerst feedback geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 23:37 

Hardtraxxer

@Sjuul Hij is niet echt levendig en je mist een hoop body, vergelijk hem inderdaad eens met een kick van een bekendere producer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 09:33 

Hardtraxxer

begrijp me niet verkeerd wat ik nu ga zeggen.
Maar ik vind dat iedereen probeert een kick na te maken van een "bekende" producer.
ok die kicks klinken echt waanzinnig van tijd, maar denk dat het meer heeft dat je je eigen kick gaat creëren.
akkoord als de kick niet klinkt dan klinkt het niet, daar valt weinig over te discussieren.
maar tis niet omdat de kick niet op die van headhunterz of noisecontrollers gelijkt dat die niet goed is hé.
ik bedoel dit zeker niet slecht, en ik probeer hier ook geen reacties met uit te lokken
wou dit gewoon even kwijt
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 10:26 

Hardtraxx Addict

Socializerz schreef:
Skatzow schreef:
@Sjuul vergelijk hem inderdaad eens met een kick van een bekendere producer.

haha ja man echt goeie motivatie enzo, vooral je eigen werk met dat van proffesionals gaan vergelijken.

Is juist iets enorm belangrijks! Zelf gebruik ik het bij de mixdown van mijn tracks. Ik gooi een willekeurige Scantraxx/Fusion track in mijn playlist, mute die, en af en toe tijdens de mixdown switch ik even naar die track om te checken of ik een beetje in de richting zit, zo nee, waar ik nog bij moet schaven. Is een erg goede manier om je sound beter te krijgen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 10:34 

Hardtraxx Addict

Fuzzylogic schreef:
Nuracore schreef:
Ben eens van Hardcore overgestapt en heb het weer op een hs kick gewaagd.
Ik stel verbeter punten altijd op de prijs ! dus als je wilt ;)

Dit kan een lekkere kick worden maar je moet er nog wel veel aan doen, de tail vind ik niet lekker klinken en hij klinkt té diep, ik hoor ook een irritant zuigend geluidje achteraan maar dat kan ook aan mij liggen :P
Maar als je hier wat aan sleutelt denk ik dat je een hele lekkere kick hebt!

Iemand tips? Ik heb nog geen andere sounds er bij omdat ik pas net ben begonnen met hardcore maken, heb dus nog alleen maar de kick zo :P

[zippy]http://www24.zippyshare.com/v/34755712/file.html[/zippy]

Edit: Hier heb ik hem getest in een overgang, klinkt een heel stuk beter met meer geluiden erbij!

[zippy]http://www21.zippyshare.com/v/18980634/file.html[/zippy]

Begint al een lekkere klank te krijgen! misschien de punch er nog wat beter uit laten komen, layeren met wat andere punches en goed EQ-en rond de 2khz. Verder mag de gehele kick nog wel een iets vollere en warmere klank. Een goede manier om hiervoor te zorgen is layeren met frequenties van andere kicks! Bijvoorbeeld gewoon van een bepaalde kick >5khz nemen en die mooi layeren met je kick, van een andere kick weer wat mids, etc. Gebruik ik zelf ook om mijn kicks een stuk voller te krijgen :)

Gewoon omdat het kan, vanuit mijn kant ook maar een kicktestje dan :P

[zippy]http://www52.zippyshare.com/v/72852832/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 12:15 

Hardtraxx Addict

Klinkt lekker Stereorockerz :thumbsup:

Nog speciale plugins gebruikt hierbij? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 13:01 

Hardtraxx Addict

Joeyvg schreef:
Klinkt lekker Thyron :thumbsup:

Nog speciale plugins gebruikt hierbij? :P

:P
Pfoee.. begonnen ooit met Drumazon geloof ik, op die basis heeel lang verder gebouwd. Steeds mijn kick weer gelayerd, EQ, dist, layer, EQ, etc.. Proces van behoorlijk wat maanden :P
Thanks iig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 13:26 

Hardtraxx Addict

THYRON dan :P

Ik doelde eigenlijk op wat voor distortion plugin je gebruikt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 13:38 

Hardtraxx Addict

Joeyvg schreef:
THYRON dan :P

Ik doelde eigenlijk op wat voor distortion plugin je gebruikt :)

Ohmicide en ik geloof ene van die Izotope bundel, kom zo snel ff niet op de naam :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 14:25 

Hardtraxx Veteran

Trash denk ik :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 18:44 

Hardtraxx Addict

HardstyleForEvah schreef:
Trash denk ik :P.

Ah die ook ja, maar doelde op een andere :D
Zal straks nog eens ff opzoeken! Nu op naar Fusion HQ :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2013 15:35 

Hardtraxxer

wat verder gedaan met men kick, is nog niet 100%, maar het begint te beteren..al zeg ik hetzelf :$ :P
dus bekritiseer maar :(
Vorige  1 ... 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57 ... 113  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner