Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55 ... 113  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 17:52 

Hardtraxxer

Thund3R schreef:

Ben zelf na maanden break ook maar weer eens begonnen met een oud projectje van me. Kick begint er al aardig op te lijken tbh.

ik zeg eq en compressie. ik zou de tail wat naar voren halen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 20:06 

Hardtraxxer

De tok mag inderdaad zachter, ook als je kick lager gaat hoor je hem niet echt meer.
Verder vind ik hem nog wat dunnetjes, mag wel wat meer body in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2013 16:20 

Hardtraxx Newbie

Thund3R schreef:
ik produce meestal op mn headset omdat anders m'n ouders mentaal gestoord raken :P

Dit ^
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 17:04 

Hardtraxx Newbie

Nieuwe track met nieuwe kick, wat vinden jullie ervan (met name de kick dus)

Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 22:02 

Hardtraxxer

Bwazza schreef:
Nieuwe track met nieuwe kick, wat vinden jullie ervan (met name de kick dus)

Wauw fijne kick hoor! Nummer zelf is trouwens ook lekker :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2013 14:23 

Hardtraxxer

@MikezDJ
Prima kick. Mis nog wel een beetje een fijne punch.

Hier mijn nieuwe kick from scratch
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2013 09:30 

Hardtraxx Addict

deniax schreef:
@MikezDJ
Prima kick. Mis nog wel een beetje een fijne punch.

Hier mijn nieuwe kick from scratch

Die Deniax weet wel wat een kick is, tjezus. :worship: Een heerlijke attack zit er in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2013 22:06 

Hardtraxx Veteran

@Deniax

Heeel veel potentie! Afmaken deze kick en in een eigen productie stoppen pronto :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2013 23:59 

Hardtraxxer

@Deniax Prima kick hoor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 09:54 

Hardtraxxer

@Deniax.. kick klinkt echt heerlijk :thumbsup: klein beetje aan schroeven en dan de rest erom heen bouwen en dan heb je een prima track :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 14:06 

Hardtraxx Newbie

Hee jongens/meisjes'?'

Mijn naam is Jordi AKA Freqmaniak.
Ik ben nieuw op dit forum, en ga me er vooral op richten om mensen hier te helpen met hardstyle kicks. Ik heb niet erg veel tijd, dus echt SUPER actief zal ik niet zijn op dit forum.

Natuurlijk ben ik ook benieuwd wat jullie van mijn kick vinden! Ik zit al een tijdje in de hardstyle scene, en heb dus me eigen sound weten te creëren!

Voor de gene die mijn facebook willen liken, hier is de link:
https://www.facebook.com/freqmaniak

Dit is mijn meest recente track die ik gratis weggeef als ik 150 likes heb op mijn facebookpagina! Graag jullie reacties;

Groetjes!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 18:59 

Hardtraxxer

Ook maar weer een poging gewaagd niet perfect ben er namelijk ook geen held in het pitchen klinkt wat slordig moet namelijk een andere methode hebben. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 20:32 

Hardtraxxer

Freqmaniak schreef:
Hee jongens/meisjes'?'

Mijn naam is Jordi AKA Freqmaniak.
Ik ben nieuw op dit forum, en ga me er vooral op richten om mensen hier te helpen met hardstyle kicks. Ik heb niet erg veel tijd, dus echt SUPER actief zal ik niet zijn op dit forum.

Natuurlijk ben ik ook benieuwd wat jullie van mijn kick vinden! Ik zit al een tijdje in de hardstyle scene, en heb dus me eigen sound weten te creëren!

Voor de gene die mijn facebook willen liken, hier is de link:
https://www.facebook.com/freqmaniak

Dit is mijn meest recente track die ik gratis weggeef als ik 150 likes heb op mijn facebookpagina! Graag jullie reacties;

Groetjes!

zozo jij bent wel erg vol van jezelf :D

vind je track niks aan en kan nog veel aan gebeuren. kan ook smaak zijn dus let er niet te veel op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 19:27 

Hardtraxx Elite

FabienNieto schreef:

Ook maar weer een poging gewaagd niet perfect ben er namelijk ook geen held in het pitchen klinkt wat slordig moet namelijk een andere methode hebben. :P

hoe doe je het nu?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 20:19 

Hardtraxxer

Ik doe het nu via Edison.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 20:55 

Hardtraxx Elite

pitch je de hele kick of alleen de tail? Het is belangrijk dat je alleen de tail van de kick pitched en niet de punch. Ik heb hier op het forum vaak "Cool Edit" of iets dergelijks voorbij zien komen om kicks mee te pitchen? heb er zelf nooit mee gewerkt maar zou je eens uit kunnen proberen
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 21:55 

Hardtraxx Addict

Cruelty schreef:
Cool Edit Pro ja, werkt ongeveer hetzelfde als Edison, alleen klinkt het een stuk beter en is het nog wat sneller ;).

Is dat van Adobe?

Iemand tips hoe ik dat irritante 'zuigje' weg kan halen? Met EQ-en schiet t niet echt op, lijkt wel uit Camelphat te komen ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 22:19 

Hardtraxx Elite

mr_vertigo schreef:
Is dat van Adobe?

Iemand tips hoe ik dat irritante 'zuigje' weg kan halen? Met EQ-en schiet t niet echt op, lijkt wel uit Camelphat te komen ofzo.

denk toch wel dat je het op de een of andere manier weg kan eq'en :p
klinkt opzich wel leuk dat 'zuigende' beetje als n reversed :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 23:10 

Hardtraxx Addict

Ja dat wel, maar als je goed luistert hoor je een heeeel irritant zoefje die er niet in moet :P Die crunch wil uiteraard behouden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2013 16:34 

Hardtraxxer

Ik pitch alleen de tail, anders vervormt het zo erg. Cool edit pro had ik inderdaad voor bij zien komen maar hoe kun je dan weten naar welke noot je hem pitched dat had ik namelijk nog niet gevonden. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2013 20:21 

Hardtraxx Newbie

Gebruiken jullie nog Cool Edit Pro of hebben jullie de upgrade naar Adobe Audition genomen? Vind ik persoonlijk ook wel fijn werken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2013 23:59 

Hardtraxxer

Er zit wel wat verschil qua "pitch engine", Cool Edit Pro is daardoor niet verkeerd hoor.
Als ik zelf snel mijn kicks wil pitchen gebruik doe ik dat gewoon in ableton.
Als hij echt "af" is dan pak ik daar natuurlijk wel een ander programma voor maar ben er nog niet helemaal uit welke ik zelf fijn vind. vind CEP niet altijd even lekker klinken maar dat is echt persoonlijk.

@mr_vertigo Het kickje kun je er inderdaad uit eq'en. dat "zuigje" kan ook al vroeg in je chain zitten maar soms kan je het ook simpel weg aan het einde er uit eq'en.

Ben begonnen aan een nieuwe kick maar twijfel of ik hem moet afmaken.(ook hier zit dat zuigje er in omdat mijn 2e equalizer uit staat ;) )
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2013 00:24 

Hardtraxxer

In ieder geval je punch wat verbeteren... Tail klinkt op zich redelijk, alleen dat 'zuigje' klinkt idd niet zo fijn. Hij mag wel wat krachtiger vind ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2013 00:27 

Hardtraxx Newbie

Cool edit pro doet hier prima zn werk! Ik zag het al langskomen, maar nogmaals; pitch alleen je tail!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2013 14:03 

Hardtraxx Elite

Audiofreq deed het gewoon in Logic
Vorige  1 ... 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55 ... 113  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner