Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53 ... 113  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2013 12:52 

Hardtraxxer

zatox - so high ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2013 17:25 

Hardtraxxer

tomac schreef:
Hardphonic schreef:
Hier mijn kick na een dagje beunen
1ste test:(The Space We Created)

Deze kwam ik een jaar geleden ook al tegen. Nog niet echt veel verbeterd zo te horen :huh:

Knap dat je die een jaar geleden tegenkwam terwijl deze pas 2 weken oud is :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2013 22:13 

Hardtraxx Newbie

Ik heb ook een kick gemaakt, negeer de verkeerde gepitchte kick bij 00:10 aub.

Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2013 23:02 

Hardtraxx Addict

Negeren op 0:10?

En de rest van de noten dan. Er is namelijk geen enkele noot WEL goed gepitched...
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2013 23:10 

Hardtraxxer

@ Hard Control: Ik zou eens beginnen met een dikke punch te layeren en de tail wat meer te distorten en meer mid-high toe te voegen.

Ik heb ook een kickje gemaakt:

[zippy]http://www66.zippyshare.com/v/94409137/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2013 23:27 

Hardtraxx Newbie

Thund3R schreef:
Negeren op 0:10?

En de rest van de noten dan. Er is namelijk geen enkele noot WEL goed gepitched...

Hoever moet ik het knopje draaien in FL Studio om hem één noot hoger of lager te pitchen?

@soundstreamer Thanks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2013 19:57 

Hardtraxx Newbie

Ik heb ook een nieuwe hardstyle kick gemaakt, in logic. Ik ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden!

http://www.youtube.com/watch?v=JgxUFd3mPYI
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2013 22:09 

Hardtraxx Newbie

Socializerz schreef:
100 cents is 1 noot, maar je kan beter pitchen met een andere pitching methode ;)

Bedankt voor de tip, ik had nu gewoon gepitcht in de channel setting, maar ik ga nu Edison of iets soortgelijks proberen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 14:29 

Hardtraxxer

jow ben benieuwd wat jullie van deze kick vinden

Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 14:30 

Hardtraxxer

Revision_NL schreef:
Ik heb ook een nieuwe hardstyle kick gemaakt, in logic. Ik ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden!

je tail mag veel meer in high en mid geeqd worden want hijs nogal flauw
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 15:40 

Hardtraxx Elite

bmg klinkt lekker maar mag iets meer bass in denk ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 16:29 

Hardtraxxer

hmm thanks meer bass derin pompe dus XD
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 22:20 

Hardtraxxer

Hij mag inderdaad ge-eq'ed worden. daarnaast is het hoge rateltje niet lekker, heb ook het idee dat je hem teveel distort.

@Revision_NL je mist heel veel body/midden frequenties ook pitch je hem raar wat niet lekker klinkt. hij heeft wel het herkenbare geluidje hoor! (positief bedoeld)

Ben zelf ook wat aan het proberen qua pitchen maar is nog niet lekker. vooral de punch valt niet goed samen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2013 16:55 

Hardtraxx Newbie

Citaat:
Ben zelf ook wat aan het proberen qua pitchen maar is nog niet lekker. vooral de punch valt niet goed samen.

Je punch klinkt meer op een snare/clap dan een punch. Vandaar dat het niet echt past. De tail is nice, maar ik zou proberen het zwaarder te laten klinken.

Mijn eerste poging in Cubase vandaag. Ik weet nog niet hoe ik moet pitchen lol, maar ik weet zeker dat het ernstig gaat stuiteren dan :P De punch ben ik niet echt tevreden mee. Heb ook nog niet echt uitgevogeld hoe ik dat het beste kan doen.

Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2013 19:32 

Hardtraxx Newbie

@Skatzow @BMG Ik ga er zo even naar kijken! ik pitchte deze kick in logic en ik denk dat ik het maar weer eens in Kontakt of Cool Edit Pro ga proberen! Thanks voor de reacties!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2013 23:25 

Hardtraxxer

Revision_NL schreef:

klinkt zeker lekker, alleen in je track word ie wat door de lead ondergeschoven. probeer eens een compressor om de tail er iets meer uit te laten springen
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2013 23:26 

Hardtraxxer

Skatzow schreef:
Hij mag inderdaad ge-eq'ed worden. daarnaast is het hoge rateltje niet lekker, heb ook het idee dat je hem teveel distort.

@Revision_NL je mist heel veel body/midden frequenties ook pitch je hem raar wat niet lekker klinkt. hij heeft wel het herkenbare geluidje hoor! (positief bedoeld)

misschien iets later pitchen? 50 á 55ms?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2013 13:21 

Hardtraxxer

Altijd pitchen met cool edit, geeft het beste resultaat er zijn vast nog wel andere manieren maar van cool edit weet ik dat het werkt
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2013 18:09 

Hardtraxxer

Of het nieuwe audition?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 10:33 

Hardtraxxer

Skatzow schreef:
Of het nieuwe audition?

kan zeker, voordeel van audition vind ik dat je kan pitchen zonder dat je kick langer word. bij cool edit moest je je kick weer terug berengen nar de originele tijd van de sample..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2013 22:24 

Hardtraxx Newbie

@ Slckaer Voor een eerste poging vind ik het best aardig:) mee door gaan zou ik zeggen.
Voor je punch moet je een tik tak tok geluid vinden/maken.. kan je zo maken door de eerste +/- 50 milisec van een kick te bewerken.

Ook maar eens aan de kicks gezeten... helemaal gestoord van al dat gedreun op en duur ahah .. nog niet tevreden maar ga rustig door

Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2013 22:31 

Hardtraxx Newbie

Pitchen met cooledit pro gaat prima inderdaad, melodyne of kontakt vind ik ook wel aardig werken trouwens
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2013 13:46 

Hardtraxxer

@Soulshock: klinken wel lekker die kicks van je.

Hier iets waar ik mee bezig ben. Ben nog niet tevreden.

Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2013 23:31 

Hardtraxxer

@Soulshock niet verkeerd, hij klinkt alleen nog erg "zwaar". misschien te verhelpen door in de chain wat mid/laag iets omlaat te eq'en.
@fen0m je kick is te kort, daardoor mis je de drive. Klopt het ook dat je een cymbal in je punch/tok hebt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 16:44 

Hardtraxxer

Skatzow schreef:
@Soulshock niet verkeerd, hij klinkt alleen nog erg "zwaar". misschien te verhelpen door in de chain wat mid/laag iets omlaat te eq'en.
@fen0m je kick is te kort, daardoor mis je de drive. Klopt het ook dat je een cymbal in je punch/tok hebt?

Kga em wat langer maken. Zit idd cymbal in. Klinkt wel leuk toch? :P
Vorige  1 ... 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53 ... 113  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner