oke, ik denk dat ik dan Fabfilter pro-q/c bedoel
degene die jullie op deze pagina vergelijkten met parametic EQ
ja we bedoelen Pro Q hij is echt heel erg goed, ik zou hem eens proberen als ik jou wasDraidy wrote:oke, ik denk dat ik dan Fabfilter pro-q/c bedoel
Q=EQ C=Compressor L=LimiterDraidy wrote:oke, ik denk dat ik dan Fabfilter pro-q/c bedoel
Lees eerst dit topic eens door, staat je antwoord al meerdere keren in.tijntjuh120 wrote:ik ben net bezig met logic een beetje uitproberen
welke synthesizers adviseren jullie voor hardstyle synths/kicks?
ga ik zeker doen, alleen ga hem niet kopen, 150 euro is mij een beetje veel te duurCase Dj wrote:ja we bedoelen Pro Q hij is echt heel erg goed, ik zou hem eens proberen als ik jou wasDraidy wrote:oke, ik denk dat ik dan Fabfilter pro-q/c bedoel
is ook erg duur, ik moet eerlijk toegeven ik heb hem ook gedownload xD.Draidy wrote:ga ik zeker doen, alleen ga hem niet kopen, 150 euro is mij een beetje veel te duurCase Dj wrote:ja we bedoelen Pro Q hij is echt heel erg goed, ik zou hem eens proberen als ik jou wasDraidy wrote:oke, ik denk dat ik dan Fabfilter pro-q/c bedoel
Kan toch gewoon meerdere EQ's pakken, dus oneindig bandenPhase 2 wrote:Para eq van FL heeft maar een band of 5 denk ik en bij fabfilter oneinding. Kun je preciezer werken.mr_vertigo wrote:Omdat?sjobie wrote:Zie hier veel mensen (FL Studio Users) die "Parametric EQ 2" gebruiken, tip van de dag; stap over op Fabfilter Pro Q.
http://www.fabfilter.com/products/pro-q.php
Als je deze een keer hebt gebruik wil je niet anders meer, werkt veel fijner
Camelphat en Ohmicide worden veel gebruikt.Draidy wrote:Ik ben op zoek naar een plugin die voor distortion zorgt, heb/ken nu alleen fast dist en hardcore, iemand een idee?
Werk in fl.
kick:tijntjuh120 wrote:ik ben net bezig met logic een beetje uitproberen
Sjabco wrote:kick:tijntjuh120 wrote:ik ben net bezig met logic een beetje uitproberen
drumazon
synth:
massive
sylenth1
nexus
fm8
Gladiator
Z3TA
Zijn die gladiator en Z3TA er ook voor Logic?sjobie wrote:Sjabco wrote:kick:tijntjuh120 wrote:ik ben net bezig met logic een beetje uitproberen
drumazon
synth:
massive
sylenth1
nexus
fm8
Gladiator
Z3TA
devastor is ook een erg goeieDraidy wrote:Dan zal ik daar eens naar kijken, bedankt!
Kan toch gewoon meerdere EQ's pakken, dus oneindig bandenmr_vertigo wrote:
Para eq van FL heeft maar een band of 5 denk ik en bij fabfilter oneinding. Kun je preciezer werken.
[/quote]Sjabco wrote:kick:tijntjuh120 wrote:ik ben net bezig met logic een beetje uitproberen
drumazon
microtonic
synth:
sylenth1
nexus
Is er wel, maar kost 149 eurotjes en dat heeft deze jongen nietTakkU wrote:Z3ta is er niet voor Logic, is geen Audio Unit voor. Gladiator weet ik zo niet!
mr_vertigo wrote:Camelphat en Ohmicide worden veel gebruikt.Draidy wrote:Ik ben op zoek naar een plugin die voor distortion zorgt, heb/ken nu alleen fast dist en hardcore, iemand een idee?
Werk in fl.