Als je een DLL hebt heb je dus NIET de Mac plugin. Even voor de duidelijkheid:
Mac heeft 3 formats voor plugins. AU, VST en RTAS.
Windows gebruikt ook VST en RTAS.
Maar, een VST/RTAS voor Windows is dus
NIET hetzelfde als een Mac VST. Een VST voor Mac is doorgaans een .vst bestand. Bovendien kan je in Logic niet zomaar een VST plugin laden. Logic gebruikt namelijk van oorsprong alleen AU. Om een VST toch te kunnen laden in Logic zal je een programma moeten gebruiken, die de VST kan laden in Logic als een AU.
@ kick vraag:
Ik maak mijn kicks op het moment voornamelijk met Sylenth1. Ik maak een kick van verschillende lagen, en wat ik dan meestal doe is deze kick samplen. Als je van een kick een sample maakt, vergeet dan niet om effecten als Reverb en Delay uit te zetten wanneer je de sample gaat bouncen. Als je eenmaal je kick sample hebt, kan je hem later weer invoegen als Audio bestand, en op dit spoort zet je dan weer de Reverb/Delay. Als je de reverb/delay namelijk niet uitzet voor je hem sampled, dan is het hele effect weg.
Overigens sample ik alleen het 'klap' gedeelte. De tail + bass laat ik altijd wel gewoon normaal staan. Hiervoor gebruik ik dan de piano roll om de toonhoogte te bepalen

Het klap gedeelte verandert namelijk niet van toonhoogte, dus deze is makkelijker te samplen. Scheelt je een hoop CPU gebruik!