Trash kan ook met meerdere banden werken.
Tridirt is een 3-bands distortionn geloof ikMRN wrote:Weet iemand nog een leuke multiband distortion, naast die van Ohm?
Tridirt is een 3-bands distortionn geloof ikMRN wrote:Weet iemand nog een leuke multiband distortion, naast die van Ohm?
Dat, dus je kan nauwkeuriger werken, distorten op het frequentiegebied waar jij het wilt hebben.TakkU wrote:Dat je per band (gebied van frequenties) de distortion aan kan passen
Volgens mij is dat ook geen multiband. Moet wel zeggen dat ik het ook geprobeerd heb om met die distortion te werken. Hij schijnt namelijk erg goed te zijn, maar kan er maar niet mee overwegRAW-vizion wrote:Beste multiband imo is ''Tone 2 FilterBank 3''
Daar kan ik dus écht niet mee omgaan. Ik krijg altijd slecht geluid, of althans, niet mooi. Ligt 100% aan mij, maar dat ding is niet weggelegd voor mij. CamelPhat3 + EQ is all you need (en phase/clip distortion dan, maar dat is alleen voor de logica onder onsch..)Skedoedelefloeps wrote:Ohmicide is je grootste vriend in de wereld van hardstyle, trust me.
Mannonymous wrote:Daar kan ik dus écht niet mee omgaan. Ik krijg altijd slecht geluid, of althans, niet mooi. Ligt 100% aan mij, maar dat ding is niet weggelegd voor mij. CamelPhat3 + EQ is all you need (en phase/clip distortion dan, maar dat is alleen voor de logica onder onsch..)Skedoedelefloeps wrote:Ohmicide is je grootste vriend in de wereld van hardstyle, trust me.
Skedoedelefloeps wrote:Ja t is delicaat, maar zonder ohmicide staan mijn producties nergens. Super belangrijk, met name voor m'n kicks en intro sounds.
Ohmnicide is distortion ja... Quadrafuzz ook:)Draidy wrote:Ohmicide zorgt voor distortion toch? of nog meer?
en wat doen quadrafuzz en filterbank?
en wat mag dit betekenenwaarbij je het door een Tube distortion heen kunt gooien
En ik blijf erbij zwerenTakkU wrote:Filterbank is een beetje apartT is idd een filter, maar door die filters op bepaalde manieren toe te passen kan je bepaalde sounds echt finaal op hun bek laten gaan, meer dan sommige distortions
HahaRAW-vizion wrote:En ik blijf erbij zwerenTakkU wrote:Filterbank is een beetje apartT is idd een filter, maar door die filters op bepaalde manieren toe te passen kan je bepaalde sounds echt finaal op hun bek laten gaan, meer dan sommige distortions