Jij hebt 34 plug ins gekocht? Wut... zwaar veel respect voor mensen die die shit kopen in de hobby fase 
Related topics
- View the latest post: Het produceren van een wat ''andere'' soort Hardstyle
- View the latest post: Je set opnemen. Hoe en met wat?
- View the latest post: Hoe leg jij uit wat hardstyle is?
- View the latest post: Beginnen met produceren van Hardstyle
- View the latest post: Problemen / vragen - Produceren, Studio hardware/software
Active topics in Producer's Corner
Moderators
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Ik heb zelf 3/400+ plguins (Waves Plugin suite
) maar heb er denk ik een stuk of 5 gekocht... Veel wil ik gewoon uittesten voordat ik het koop... Plugins die ik gekocht heb zijn Largo, Sylenth1, Metrum(HUGGGEEEE miskoop) Camelphat, Ohmicide
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
zitten een zooi gratis bij en wat gekregen van andere mensenSkedoedelefloeps wrote:Jij hebt 34 plug ins gekocht? Wut... zwaar veel respect voor mensen die die shit kopen in de hobby fase
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Ik koop geen plug ins zolang het me nog geen geld opleverd, hardware ok, maar software nee..
-
RHardtraxx Veteran
@TakkU hoe kan dit eigenlijk gebeuren als je beheerder ben?
-
RHardtraxx Veteran
oke ik heb nu weer toegang tot de components. maar hoe krijg ik ze weer terug in logic?
Nu moet je de Audio Units Manager openen, en je plugins opnieuw scannen.. Moet je even kijken bij je voorkeuren!
-
RHardtraxx Veteran
gedaan dat werkt nietTakkU wrote:Nu moet je de Audio Units Manager openen, en je plugins opnieuw scannen.. Moet je even kijken bij je voorkeuren!
Welke vst's heb je nodig om echt een goeie kick te maken?
Ik gebruik nu - Camelphat, Ohmnicide en Equilizers
Misschien weet iemand nog een paat vst voor een goeie kick?
Ik maak mijn tail en bass altijd met hydra, waarna ik hem ga tweeken met quadrafuzz/camelphat/ohmicide
Punch kloot ik altijd maar wat aan, soms sample ik er een en ga ik die uitwerken met campelphat/ohmicide, soms pak ik
gewoon een 909 die ik tweaken of ik maak er eentje met hydra.
Punch kloot ik altijd maar wat aan, soms sample ik er een en ga ik die uitwerken met campelphat/ohmicide, soms pak ik
oke bedankt voor je reactieThe Indicator wrote:Ik maak mijn tail en bass altijd met hydra, waarna ik hem ga tweeken met quadrafuzz/camelphat/ohmicide
ik gebruik nu voor alles nog microtonic
Daar heb ik nooit een fatsoenlijke illegale versie van gevonden dus 
ik welThe Indicator wrote:Daar heb ik nooit een fatsoenlijke illegale versie van gevonden dus
een 909 sample, eq + distortion....Basswalkerz wrote:Welke vst's heb je nodig om echt een goeie kick te maken?
Kan eigenlijk met alles toch? Als er maar een attack/decay in zit.
-
THardtraxxer
- 65 posts member since 2011
- last seen Nov 2013
Ja, maar ik naam aan dat hij iets chills wil maken. en geen kick van een gedistorte hi hat.Mannonymous wrote:Kan eigenlijk met alles toch? Als er maar een attack/decay in zit.
Skedoedelefloeps wrote:Ik koop geen plug ins zolang het me nog geen geld opleverd, hardware ok, maar software nee..
Dan heb je het dus al over een sample. Ik heb 't over syntheses.Tingting wrote:Ja, maar ik naam aan dat hij iets chills wil maken. en geen kick van een gedistorte hi hat.Mannonymous wrote:Kan eigenlijk met alles toch? Als er maar een attack/decay in zit.
Je zou zelfs een bass kunnen maken zonder de modulation matrix, dan moet je een sine/saw wave distorten, daarnaast een punch sample maken (of aanpassen) en die dan mixen met elkaar.
Ik doe een poging de pianomelodie uit The R3b3ls hun Pattern 2 na te maken om deze misschien te gebruiken maar ik krijg nondeju de toonhoogtes niet goed? Wat gebruiken die gasten daar voor vage toonhoogtes want op het gehoor van mij klinkt het redelijk goed, maar tegelijk afspelen resulteert in een vals gejammer dus het klopt toch echt niet...
Is er iemand die een poging wil wagen om dit melodietje te maken op de correcte toonhoogte? De melodie op zich heb ik al precies goed alleen die tonen... Bah.
Is er iemand die een poging wil wagen om dit melodietje te maken op de correcte toonhoogte? De melodie op zich heb ik al precies goed alleen die tonen... Bah.
Wat dacht je van: http://www.nonstop2k.com/community/midi ... -midi.html
Wauw. Thanks. Had zelf ook al flink wat af gegoogled maar nou net deze niet gevonden lol.
Dat is geen na-maken meer he...Josh-T wrote:Wat dacht je van: http://www.nonstop2k.com/community/midi ... -midi.html
Thund3R wilde toch gewoon de melodie hebben? Of heb ik het nou verkeerd begrepen. 
-
SHardtraxx Newbie
- 13 posts member since 2009
- last seen Aug 2013
Wat is een goed programma om mee te beginnen?