Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 113  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 22:09 

Hardtraxx Elite

Heeft iemand de midi file van White Stars van de Universe Twisters (aka NC) voor mij!? :oh:
Beetje rare vraag maar wist niet waar 'm anders te plaatsen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 23:10 

Hardtraxx Addict

Mannonymous schreef:
Heeft iemand de midi file van White Stars van de Universe Twisters (aka NC) voor mij!? :oh:

Ik heb écht heel veel midi's, maar die heb ik niet >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 00:27 

Hardtraxx Elite

Squid schreef:
Mannonymous schreef:

Ik heb écht heel veel midi's, maar die heb ik niet >.<

Crap... Ik had 'm zelf ooit gemaakt. Maar die is niet mee verhuisd toen ik gewisseld ben van systeem. En ik kan 'm online (had 'm ooit ge-uped naar een midi site) ook niet meer vinden, dus ik dacht: misschien heeft iemand hier 'm!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 08:24 

Artiest

Ik zou zeggen maak hem nog een keer na.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 09:55 

Artiest

hey pplz...

zal een 700watt voeding voldoende zijn in een leuke produceer PC ? ben niet zo thuis in voedingen xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 09:58 

Artiest

Ik denk het niet, maar weet het niet zeker.
Ik weet dat mijn PC op 600 watt ook niet draaide en ook hoger moest en mijn PC is geen wonder als het gaat om producen.
Dus ik denk dat het heel krap aan zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 12:43 

Hardtraxx Elite

Hangt er vanaf wat erin zit! Als je een zware CPU en een zware videokaart hebt, heb je al snel een flinke voeding nodig... Dus, wat zijn de specificaties van je PC?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 13:32 

Hardtraxxer

Voor produceren is enkel een goede CPU, veel werkgeheugen en een geluidskaart noodzakelijk. Deze 3 nemen veel minder stroom dan een videokaart dus ik denk wel dat 700W meer dan voldoende is als je geen al te zware videokaart hebt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 13:42 

Artiest

Zou er niet te zeker van zijn, sowieso moet je wel een goede grafische kaart hebben.
je PC zal ook veel werk aan moeten kunnen dus die zal veel dingen tegelijk moeten doen en veel zware dingen, dus je moet hem koel houden, flinke koeling is echt super belangrijk.
Ik weet niet of je met 700 watt dan een uitstekende PC daarvoor kunt halen, misschien wel, ben geen ICT-er, maar lijkt me krap aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 13:45 

Hardtraxx Elite

700 Watt is voor de meeste systemen erg breed hoor ;) Pas als je een hardcore game bak gaat kopen dan ga je meer nodig hebben. Koeling etc neemt weinig in wat stroom betreft, die koelertjes gebruiken bijna niks ;) Zelfde met schijven etc, dat valt allemaal best mee. Je CPU en de videokaart zijn de stroomvreters!
Waar je echter wel op moet letten: Koop een goed merk! Ga niet aan de Sweex ofzo, die krengen branden binnen een paar maanden door. Heb zelf door de jaren heen heel wat voedingen versleten doordat ik niet het goeie spul kocht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 13:47 

Hardtraxxer

Ik heb er niet super veel verstand van,

wel weet ik dat mijn pc, met een 600W voeding, het aardig doet.
Ik denk dat je dus met een 700W voeding wel wat kan, mits je genoeg werkgeheugen hebt, en een goede processor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 14:26 

Artiest

CPU is erg belangrijk in produceren, weet er fijne niet van. Wie weet kan t. maargoed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2011 03:55 

Hardtraxx Addict

Voeding is afhankelijk van welke hardware er in je pc zit. Hoe zwaarder de hardware, hoe meer stroom het trekt en dus hoe sterker je voeding moet zijn. Een beetje fatsoenlijke PC zal toch al gauw een voeding van 500 watt nodig hebben tegenwoordig ;) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2011 13:57 

Hardtraxx Veteran

Ik heb een probleem met mijn Massive (synth), telkens als ik 'm opstart zegt m'n PC dat Fruity Loops Engine vast is gelopen, en als ik 'm standalone opstart zegt de PC : Massive.exe werkt niet meer..

Ik had dit probleem al eens eerder, toen heb ik het verholpen door Massive opnieuw te installeren, dit hebik nu al 2 keer gedaan, maar hij blijft vastlopen.
Echt heel vervelend dit aangezien ik in ongeveer al m'n projecten Massive gebruik..

Weet iemand hoe ik dit probleem op kan lossen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2011 19:09 

Artiest

Illegaal FL of Massive?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2011 20:58 

Hardtraxx Veteran

jep illegaal (sst), maar heb al verschillende Massive's geprobeerd van verschillende groepen zegmaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2011 22:40 

Hardtraxxer

Ik ben van plan een 'Stanton DJ Pro 2000' te kopen voor het produceren. Omdat ik hier goede verhalen over heb gehoord. Ik kan namelijk het geluid van mijn geluids set niet hard zetten, en het zijn ook geen monitoren.

Iemand ervaring met deze koptelefoon? of suggesties voor een andere.. Het liefste onder de 100 euro, 150 maximaal.

Wil hem puur gebruiken voor produceren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2011 11:24 

Hardtraxx Addict

JannickF schreef:
Ik ben van plan een 'Stanton DJ Pro 2000' te kopen voor het produceren. Omdat ik hier goede verhalen over heb gehoord. Ik kan namelijk het geluid van mijn geluids set niet hard zetten, en het zijn ook geen monitoren.

Iemand ervaring met deze koptelefoon? of suggesties voor een andere.. Het liefste onder de 100 euro, 150 maximaal.

Wil hem puur gebruiken voor produceren.

Ben na een DJ/Producer winkel bij mij in de buurt geweest om eens te vragen wat een goede koptelefoon is. Hij rade mij alle stanton koptelefoons sterk af, het was namelijk van slecht gammel plastic gemaakt. Hij raade mij de Sennheiser HD c-2 aan. Deze zit op het oor en ik vond hem dus écht kut. Heb dus uiteindelijk toen de Allen&Heath XD-53 gekocht. Heb er nog steeds veel plezier van, wat een ding (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2011 11:30 

Hardtraxx Addict

Josh-T schreef:
Ik heb een probleem met mijn Massive (synth), telkens als ik 'm opstart zegt m'n PC dat Fruity Loops Engine vast is gelopen, en als ik 'm standalone opstart zegt de PC : Massive.exe werkt niet meer..

Ik had dit probleem al eens eerder, toen heb ik het verholpen door Massive opnieuw te installeren, dit hebik nu al 2 keer gedaan, maar hij blijft vastlopen.
Echt heel vervelend dit aangezien ik in ongeveer al m'n projecten Massive gebruik..

Alle Massive torrent/downloads doen het niet, staat duidelijk op forums >.< Dat word kopen dan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2011 12:02 

Hardtraxxer

Squid schreef:
Josh-T schreef:

Alle Massive torrent/downloads doen het niet, staat duidelijk op forums >.< Dat word kopen dan!

Ja hoor :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2011 16:07 

Hardtraxx Veteran

gaat dan weer 180 euro die ik niet heb :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2011 17:01 

Hardtraxxer

dat is niet waar sinds mijn illegale massive het gewoon doet :) van de piratebay geplukt
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2011 21:37 

Hardtraxx Veteran

die van mij ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2011 21:41 

Hardtraxx Veteran

en heb nog een vraag, een kick (in mijn geval hardcore), waar bestaat die uit, waar bouw je die uit op?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2011 22:47 

Hardtraxx Addict

kun je op verschillende manieren doen.

Meestal een tok/punch, een tail en nog een ''bonk''.
Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 113  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner