Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 113  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 17:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoe kan ik mijn kick reversen zonder hem te exporten?

En hoe komt het dat als ik iets export, altijd de eerste seconde zegmaar word dubbel word afgespeeld.
Je kunt het zien inplaats van 1 heel blokje van je kick aftespelen, 2 halve naast elkaar.

grtz
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 18:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

JannickF schreef:
Hoe kan ik mijn kick reversen zonder hem te exporten?

En hoe komt het dat als ik iets export, altijd de eerste seconde zegmaar word dubbel word afgespeeld.
Je kunt het zien inplaats van 1 heel blokje van je kick aftespelen, 2 halve naast elkaar.

grtz

Handig als iedereen weet wat voor DAW je hebt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 18:52 
 
Hardtraxx Veteran

Mannonymous schreef:
JannickF schreef:
Hoe kan ik mijn kick reversen zonder hem te exporten?

En hoe komt het dat als ik iets export, altijd de eerste seconde zegmaar word dubbel word afgespeeld.
Je kunt het zien inplaats van 1 heel blokje van je kick aftespelen, 2 halve naast elkaar.

grtz

Handig als iedereen weet wat voor DAW je hebt ;)

ik neem aan FL ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 19:00 
 
Artiest

copy en reverse
in geval van FL
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 19:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sorry ik heb inderdaad FL,

En er staat nergens het knopje reverse.... (gebruik microtonic), en in de channel settings staat het niet.
Exporten lukt ook niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 20:12 
 
Artiest

Ah ja, ik dacht dat je je kick al als sample had, ik denk dat je niet in een VST zomaar kunt reversen, of je moet spellen met attack en dat soort ongein.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 20:17 
 
Hardtraxx Veteran

Skedoedelefloeps schreef:
Ah ja, ik dacht dat je je kick al als sample had, ik denk dat je niet in een VST zomaar kunt reversen, of je moet spellen met attack en dat soort ongein.

als je sylenth gebruikt is dat vrij makkelijk ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 20:21 
 
Artiest

geen idee, sylenth1 nooit voor kicks gebruikt, maar ik export mn kicks altijd tot wav, dus die samples reverse ik gewoon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 20:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Ah ja, ik dacht dat je je kick al als sample had, ik denk dat je niet in een VST zomaar kunt reversen, of je moet spellen met attack en dat soort ongein.


Nee ik heb inderdaad mijn kick niet als een sample... Want exporten gaat met alles fout.
Eerst dit dus oplossen......
Code:
En hoe komt het dat als ik iets export, altijd de eerste seconde zegmaar word dubbel word afgespeeld.
Je kunt het zien inplaats van 1 heel blokje van je kick aftespelen, 2 halve naast elkaar.

grtz
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 23:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

JannickF schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Ah ja, ik dacht dat je je kick al als sample had, ik denk dat je niet in een VST zomaar kunt reversen, of je moet spellen met attack en dat soort ongein.


Nee ik heb inderdaad mijn kick niet als een sample... Want exporten gaat met alles fout.
Eerst dit dus oplossen......
Code:
En hoe komt het dat als ik iets export, altijd de eerste seconde zegmaar word dubbel word afgespeeld.
Je kunt het zien inplaats van 1 heel blokje van je kick aftespelen, 2 halve naast elkaar.

grtz

Goed exporteren zou ik zeggen :') :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 23:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

als je exporteert dan retriggert ie hem de hele tijd als ie af is. Gebruik dus de pianoroll en maak je noot niet te lang.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2011 07:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mannonymous schreef:
JannickF schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Ah ja, ik dacht dat je je kick al als sample had, ik denk dat je niet in een VST zomaar kunt reversen, of je moet spellen met attack en dat soort ongein.


Nee ik heb inderdaad mijn kick niet als een sample... Want exporten gaat met alles fout.
Eerst dit dus oplossen......
Code:
En hoe komt het dat als ik iets export, altijd de eerste seconde zegmaar word dubbel word afgespeeld.
Je kunt het zien inplaats van 1 heel blokje van je kick aftespelen, 2 halve naast elkaar.

grtz

Goed exporteren zou ik zeggen :') :P


Hehe! Leukste thuis zeker.
Je hoeft mijn posts niet meer te beantwoorden als je alleen maar met een mongolen opmerking komt.
Want wat heb ik hier aan?

Je zou me op zn minst je export settings kunnen vertellen, want ik heb niks veranderd. Hij deed het in fl 9 en 10.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2011 13:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik zou niet weten wat jij wel of niet goed hebt in je instellingen.
Als eerst zou ik het loopje dat je exporteert gewoon groter maken. Als dat niet werkt zou ik je export settings terug naar 'default' zetten. Moeilijk hé.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2011 13:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mannonymous schreef:
Ik zou niet weten wat jij wel of niet goed hebt in je instellingen.
Als eerst zou ik het loopje dat je exporteert gewoon groter maken. Als dat niet werkt zou ik je export settings terug naar 'default' zetten. Lezen is moeilijk hé.


Citaat:
Je zou me op zn minst je export settings kunnen vertellen, want ik heb niks veranderd. Hij deed het in fl 9 en 10.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2011 14:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

JannickF schreef:
Mannonymous schreef:
Ik zou niet weten wat jij wel of niet goed hebt in je instellingen.
Als eerst zou ik het loopje dat je exporteert gewoon groter maken. Als dat niet werkt zou ik je export settings terug naar 'default' zetten. Lezen is moeilijk hé.


Citaat:
Je zou me op zn minst je export settings kunnen vertellen, want ik heb niks veranderd. Hij deed het in fl 9 en 10.

Ja, maar het hoeft niet zo te zijn dat de settings van 9 ook bij 10 werken :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2011 15:57 
 
Artiest

Heb je het als je MP3 convert, of WAV? of maakt dat niet uit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2011 16:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Heb je het als je MP3 convert, of WAV? of maakt dat niet uit?


Beide geprobeerd.
Het gekke is, als in de playlist alles bijvoorbeeld 1maat naar voren schuif is er geen probleem. Alleen begint je mp3/wav dan natuurlijk wat later.

Het is echt puur de eerste seconde die dubbel word afgespeeld.

(example: http://www66.zippyshare.com/v/92303544/file.html)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2011 16:05 
 
Artiest

Het klinkt als een opmaat, welke FL gebruik je 9 of 10?!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2011 16:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Probeer je sample eens in een grannulizer af te spelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2011 16:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

JannickF schreef:
Het is echt puur de eerste seconde die dubbel word afgespeeld.

Zoals ik al eerder zei, probeer je loop te vergroten. Dit omdat je dan niets op de eerste seconde hebt staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2011 16:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Houd het wel een beetje vriendelijk naar elkaar, okay?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2011 16:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Het klinkt als een opmaat, welke FL gebruik je 9 of 10?!


10.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2011 22:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lijkt mij gewoon een fout uit het programma ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2011 22:44 
 
Hardtraxx Newbie

JannickF schreef:
Hoe kan ik mijn kick reversen zonder hem te exporten?

En hoe komt het dat als ik iets export, altijd de eerste seconde zegmaar word dubbel word afgespeeld.
Je kunt het zien inplaats van 1 heel blokje van je kick aftespelen, 2 halve naast elkaar.

grtz


Zet bij het exporten looping mode op "Cut Remainder"
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2011 07:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

fragje schreef:
JannickF schreef:
Hoe kan ik mijn kick reversen zonder hem te exporten?

En hoe komt het dat als ik iets export, altijd de eerste seconde zegmaar word dubbel word afgespeeld.
Je kunt het zien inplaats van 1 heel blokje van je kick aftespelen, 2 halve naast elkaar.

grtz


Zet bij het exporten looping mode op "Cut Remainder"



Problem solved, thanks alot:)

Ook de rest bedankt voor de inzet.
Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 113  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner