Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 113  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 20:28 

Hardtraxxer

Radiosignalen komen helemaal niet door elektriciteitskabels... Daar vloeit enkel spanning en stroom door, signalen worden draadloos gestuurd. Het enige probleem dat er kan zijn is dat er een radio of wat dan ook in jou huis(misschien draadloos internet als je dat hebt op die pc) op een pad staat met jou boxen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 20:40 

Hardtraxx Veteran

Abstractorz schreef:
Radiosignalen komen helemaal niet door elektriciteitskabels... Daar vloeit enkel spanning en stroom door, signalen worden draadloos gestuurd. Het enige probleem dat er kan zijn is dat er een radio of wat dan ook in jou huis(misschien draadloos internet als je dat hebt op die pc) op een pad staat met jou boxen.

geen draadloos en ook geen radio in huis! wel zo'n kpn digitenne antenne ding, kan het daar ook aan liggen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 21:16 

Hardtraxx Veteran

Abstractorz schreef:

En toch is het zo. De bekabeling van je speakers, de stroomkabel van de speakers en ook de behuizing van je speakers kunnen dit soort signalen opvangen. Het komt meestal voor bij goedkope en Logitech speakers trouwens.

Raar iets maar probeer het eens: Draai de stekker in het stopcontact eens om...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 21:29 

Hardtraxxer

RAW-vizion schreef:
Abstractorz schreef:

geen draadloos en ook geen radio in huis! wel zo'n kpn digitenne antenne ding, kan het daar ook aan liggen?

Dat zou het welleens kunnen zijn, wat je eraan kan doen is voor mij spijtig genoeg een raadsel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 21:50 

Hardtraxx Elite

maarten1410 schreef:
Raar iets maar probeer het eens: Draai de stekker in het stopcontact eens om...

Zou niks uit moeten maken.. Wisselspanning, dus je hebt geen vaste + of - pool...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 23:14 

Hardtraxx Elite

Weet iemand een goede plugin voor het maken van snares claps etc?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 23:17 

Hardtraxx Elite

Wil je ze zelf maken? Want er zijn namelijk zat plugins die gebruik maken van 909 samples etc.. Dit zijn vaak goeie samples! Tegenwoordig is er denk ik bijna geen HS producer meer die zn eigen snare/clap samples maakt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 23:19 

Hardtraxx Elite

TakkU schreef:
Wil je ze zelf maken? Want er zijn namelijk zat plugins die gebruik maken van 909 samples etc.. Dit zijn vaak goeie samples! Tegenwoordig is er denk ik bijna geen HS producer meer die zn eigen snare/clap samples maakt ;)

Nee niet zelf maken. Ik zocht met die 909 samples ja... suggesties?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 23:34 

Hardtraxx Elite

Nexus, Drumazon, VPS Metrum ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 23:40 

Hardtraxx Elite

TakkU schreef:
Nexus, Drumazon, VPS Metrum ;)

Thanks, nexus had ik al. nu heb ik ook ff drumazon geprobeerd :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 00:15 

Hardtraxx Addict

Hoe kan ik de melo op laten komen in fl ?
Zeg maar dat ie zacht begint en steeds harder opkomt.
:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 00:20 

Hardtraxx Addict

Yoeloe schreef:

Bij je patterns heb je links van al je sounds 2 ronde knopjes.

Rechtermuisknop op de rechter en dan create automation clip. Deze kan je dan in je playlist plaatsen. Hoe lager de streep in je automation clip, hoe lager het volume.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 00:21 

Hardtraxx Veteran

Yoeloe schreef:

volgens mij heb jij het over een cutoff die kan je maken in je vst, en dan instellen met automation clips (geloof ik dat het heet in fl)
kijk anders wat tuts op youtube, dan weet je een beetje hoe je een cutoff maakt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 00:22 

Hardtraxx Addict

Automation clips maken. Dit kan je doen door de cutoff van je synth te automaten of de decay of simpelweg de volume van je synth. Volume doe je gewoon door in je step sequencer met rechtermuisknop op de desbetreffende volumeknop te drukken en ''create automation clip'' te selecteren. Als je de cutoff wilt doen van een fl standaard plugin doe je dat gewoon zoals volume: ga over de cutoff en doe rechtermuisknop... Wil je dit doen van een gekochte/gedownloade plugin doe je dat door even de cutoff te bewegen, dan bovenin naar ''tools'' te gaan en dan ''last tweaked'' > ''create automation clip''.

Dan kun je met die automation clip regelen op welk punt je volume of cutoff of decay hoog is en waar laag.

Hopelijk snap je 't. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 00:26 

Hardtraxx Addict

hidde schreef:
Automation clips maken. Dit kan je doen door de cutoff van je synth te automaten of de decay of simpelweg de volume van je synth. Volume doe je gewoon door in je step sequencer met rechtermuisknop op de desbetreffende volumeknop te drukken en ''create automation clip'' te selecteren. Als je de cutoff wilt doen van een fl standaard plugin doe je dat gewoon zoals volume: ga over de cutoff en doe rechtermuisknop... Wil je dit doen van een gekochte/gedownloade plugin doe je dat door even de cutoff te bewegen, dan bovenin naar ''tools'' te gaan en dan ''last tweaked'' > ''create automation clip''.

Dan kun je met die automation clip regelen op welk punt je volume of cutoff of decay hoog is en waar laag.

Hopelijk snap je 't. :P

Ja haha, ik snap het :P
Bedankt kerel :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 00:36 

Hardtraxx Addict

No problemo.

En experimenteer met automaten. Het is best leuk om je sound de hele tijd te vervormen door filters te automaten bijv. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 15:57 

Hardtraxx Elite

Iemand een paar dikke orkest drum samples?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 16:03 

Hardtraxx Addict

Mannonymous schreef:
Iemand een paar dikke orkest drum samples?

Kijk, die zoek ik dus ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 16:18 

Hardtraxx Addict

Same here. Ik heb laatst geprobeert een filmscore te maken met enkel DSK plugins. 'T klonk best nice, ik renderde m'n snippet, FL liep vast en ik kon de flp niet meer openen. DSK plugins zitten zo vol met bugs... :mad:

Dus weet iemand ook een goede plugin voor strings en dat soort zaken?(Geen edirol orchestral aub, dat werkt voor geen meter :P )
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 16:24 

Hardtraxx Elite

hidde schreef:
Same here. Ik heb laatst geprobeert een filmscore te maken met enkel DSK plugins. 'T klonk best nice, ik renderde m'n snippet, FL liep vast en ik kon de flp niet meer openen. DSK plugins zitten zo vol met bugs... :mad:

Dus weet iemand ook een goede plugin voor strings en dat soort zaken?(Geen edirol orchestral aub, dat werkt voor geen meter :P )

Edirol orchestral werkt prima hoor. Alleen heb ik er op het moment het geld niet voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 16:27 

Hardtraxx Addict

Werkt prima? Op een '98 ja. Ik hoorde dat je met bijv. Vista iedere keer dat je het project opende je opnieuw de instrumenten moest selecteren. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 16:53 

Hardtraxx Elite

hidde schreef:
Werkt prima? Op een '98 ja. Ik hoorde dat je met bijv. Vista iedere keer dat je het project opende je opnieuw de instrumenten moest selecteren. xd

K*t voor je. Moet je maar geen windows gebruiken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 17:14 

Hardtraxx Addict

Apple fanboy detected! :bomb:

Haha tsja... :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 17:41 

Hardtraxx Veteran

hidde schreef:
Apple fanboy detected! :bomb:

Haha tsja... :P

hier nog 1 :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 18:16