Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 113  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2011 13:14 

Hardtraxxer

Pffff, misplaatste lulligheid ftl. :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2011 14:28 

Hardtraxx Addict

The Indicator schreef:
ik ken genoeg sites met heel veel vst's :)

Zou je mij dan ook een PM kunnen sturen?

Uiteindelijk wil ik in ieder geval wel alles gekocht hebben, maar het geld stroomt helaas niet binnen. Dus dit is een tijdelijke oplossing.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2011 19:35 

Hardtraxx Addict

Als ik een plugin download. komt ie de heletijd als .rar file en kan ik hem alleen openen in wmp :/
Wat kan ik daar aan doen -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2011 19:55 

Hardtraxxer

winrar gebruiken om .rar uit te pakken xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2011 19:57 

Hardtraxx Veteran

Yoeloe schreef:
Als ik een plugin download. komt ie de heletijd als .rar file en kan ik hem alleen openen in wmp :/
Wat kan ik daar aan doen -.-

Of rechter-muis -> openen als.. -> programma selecteren.

Maar volgens mij moet je em uitpakken ja hahaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2011 14:52 

Hardtraxx Addict

Ik heb een kick gemaakt met hydra(dirt kick)
Nu heb ik hem goed. dus ik wil er camelphat overheen gooien.
Pakt camelphat de kick niet.
Dus ik draai aan de knoppen zeg maar. maar er verandert niks aan de kick :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2011 15:06 

Hardtraxx Addict

nvm, heb het al :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2011 16:52 

Hardtraxx Newbie

Even n vraagje....Hoe krijg ik echt dat goeie tok tok tok geluid bij een kick?? Heeft dat met pitchen te maken??
En zo jah ..hoe kan ik het beste pitchen of moetje dat gewoon op gevoel doen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2011 17:45 

Hardtraxx Addict

jelmer7 schreef:
Even n vraagje....Hoe krijg ik echt dat goeie tok tok tok geluid bij een kick?? Heeft dat met pitchen te maken??

Heb je je kick in 1 sound gemaakt?
Een gemiddelde kick bestaat uit minstens 1 tok, 1 punch en 1 staart.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2011 17:48 

Hardtraxx Newbie

marsiascout schreef:
jelmer7 schreef:

Ik heb mijn kick uit 1 tok en 1 punch gemaakt....wat is de staart dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2011 17:55 

Hardtraxxer

staart is de bass als je het in delen maakt
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2011 20:31 

Hardtraxx Newbie

okeee thnx ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2011 23:34 

Hardtraxxer

marsiascout schreef:
jelmer7 schreef:

nee hoor, je kan ook alles in 1 maken. je kan dan gewoon je kick exporten en je punch boosten. Bron? chatsessie met bioweapon ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2011 13:51 

Hardtraxx Addict

Markienl schreef:
marsiascout schreef:
jelmer7 schreef:

nee hoor, je kan ook alles in 1 maken. je kan dan gewoon je kick exporten en je punch boosten. Bron? chatsessie met bioweapon ;)

Dan vraag ik me af hoe ze daar een dikke kick van kunnen maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2011 17:02 

Hardtraxxer

Zoals ik al zei, zorgen dat je een lichte punch in je bass/kick hebt, exporteren, importeren, en de attack boosten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2011 16:01 

Hardtraxx Veteran

Nog een vraagje, je ziet bij veel studio's dat ze bijv... Kleine genelec's vlak naast hun beeldscherm hebben staan en wat groter monitoren verder ervan af. Nou is mijn vraag waar dienen die kleine boxen vlak naast het beeldscherm voor?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2011 16:08 

Hardtraxx Addict

RAW-vizion schreef:
Nog een vraagje, je ziet bij veel studio's dat ze bijv... Kleine genelec's vlak naast hun beeldscherm hebben staan en wat groter monitoren verder ervan af. Nou is mijn vraag waar dienen die kleine boxen vlak naast het beeldscherm voor?

Hoog en mid ;) de andere speakers die verder af staan hebben vaak grotere woofers, en zoals je weet hebben lage geluidsgolven zoals bass meer afstand nodig om goed aan te komen, vandaar staan die dus iets verder weg. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2011 19:17 

Hardtraxx Veteran

Hidden Source schreef:
RAW-vizion schreef:

Hoog en mid ;) de andere speakers die verder af staan hebben vaak grotere woofers, en zoals je weet hebben lage geluidsgolven zoals bass meer afstand nodig om goed aan te komen, vandaar staan die dus iets verder weg. :thumbup:

aah op die fiets :D bedankt :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2011 03:50 

Hardtraxx Veteran

zo net verveelde ik me dus ging een beetje lopen klote met een kick maken, en na een tydje klote heb ik een kick ala Chris One Psycho/Killshot :D morgen effe verder uitwerken met een goeie punch, en de bass wat meer diepte geven... wat er soms wel niet uitkomt om 2 uur 'nachts :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2011 22:56 

Hardtraxx Veteran

iemand een idee hoe ik radio frequenties die me monitoren oppikken weg kan krijgen? word er nou schijtziek van :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2011 23:27 

Hardtraxx Veteran

RAW-vizion schreef:
iemand een idee hoe ik radio frequenties die me monitoren oppikken weg kan krijgen? word er nou schijtziek van :thumbdown:

Heeft niet echt iets met produceren te maken he ;)

Maar je zou je speakers beter kunnen aarden door bijvoorbeeld een beter stekkerblok of een stopcontact te pakken waar randaarde op zit.

Kan zijn dat het dan nog niet helemaal opgelost is maar die ruis wordt meestal veroorzaakt door "vieze" stroom. Dat wil zeggen: Alle apparaten in en om je huis sturen signalen terug naar het stopcontact. Dit kunnen bijvoorbeeld radiosignalen zijn. Deze kun je dan weer oppikken met je speakers in de vorm van geluid of bijvoorbeeld op je tv in de vorm van storing.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 00:14 

Hardtraxx Veteran

maarten1410 schreef:
RAW-vizion schreef:

Heeft niet echt iets met produceren te maken he ;)

Maar je zou je speakers beter kunnen aarden door bijvoorbeeld een beter stekkerblok of een stopcontact te pakken waar randaarde op zit.

Kan zijn dat het dan nog niet helemaal opgelost is maar die ruis wordt meestal veroorzaakt door "vieze" stroom. Dat wil zeggen: Alle apparaten in en om je huis sturen signalen terug naar het stopcontact. Dit kunnen bijvoorbeeld radiosignalen zijn. Deze kun je dan weer oppikken met je speakers in de vorm van geluid of bijvoorbeeld op je tv in de vorm van storing.

ja maar zo'n stekkerblok heb ik al ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 13:39 

Hardtraxx Elite

ZIjn je stopcontacten in de muur ook geaard? En, wat voor audio kabels heb je eraan hangen? Bij dit soort analoge kabels is t namelijk belangrijk dat de kabels zo goed mogelijk geshield zijn voor invloeden van de buitenkant. Zelf denk ik eerder dat t daaraan ligt dan aan je stekkerblokken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 14:58 

Hardtraxx Veteran

TakkU schreef:
ZIjn je stopcontacten in de muur ook geaard? En, wat voor audio kabels heb je eraan hangen? Bij dit soort analoge kabels is t namelijk belangrijk dat de kabels zo goed mogelijk geshield zijn voor invloeden van de buitenkant. Zelf denk ik eerder dat t daaraan ligt dan aan je stekkerblokken!

Heeft uiteindelijk toch nog te maken met de stroom. Of tenminste met al die straling om je speakers heen. Maar goede bekabeling is sowieso stap 1 ja!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 18:45 

Hardtraxx Veteran

maarten1410 schreef:
TakkU schreef:

Heeft uiteindelijk toch nog te maken met de stroom. Of tenminste met al die straling om je speakers heen. Maar goede bekabeling is sowieso stap 1 ja!

zover ik weet heb ik gewoon goeie kwaliteit kabels. maar er gaat een kabbel van m'n sub (XLR) direct in de HP ingang in me mac, zou er daar misschien een probleem kunnen zitten? want de stopcontacten in de muur zijn (van wat ik gehoord heb) ook gewoon goed, tis een best wel nieuw huis ook!
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 113  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner