Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 113  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 00:59 

Hardtraxx Addict

Bedankt voor de nuttige tips, zal er zeker gebruik van maken :)

Als ik iets in elkaar heb gezet wat ik aardig vind klinken zal ik het in het eigen producties topic plaatsen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 17:29 

Hardtraxx Addict

Na de FL Demo wil ik het eigenlijk wel kopen.
Maar wat is dan het beste, Fruity Edition of Producers Edition ?

dankudanku
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 17:46 

Hardtraxxer

Yoeloe schreef:
Na de FL Demo wil ik het eigenlijk wel kopen.
Maar wat is dan het beste, Fruity Edition of Producers Edition ?

dankudanku

Producers Edition denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2011 00:22 

Hardtraxx Addict

Overduidelijk Producer Edition. Het kost niet veel (vergeleken met andere DAW's) en je bent niet gelimiteerd qua functies.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2011 03:13 

Hardtraxx Veteran

marsiascout schreef:
Overduidelijk Producer Edition. Het kost niet veel (vergeleken met andere DAW's) en je bent niet gelimiteerd qua functies.

:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2011 18:00 

Hardtraxxer

ik stond toch even raar te kijken toen mijn leraar (geluidstechniek) zei dat die Sylenth1 misschien wel de beste Synth is voor de hardere muziekstylen.. en ik altijd maar denken wat een kut synth :D
Mja volgende week en de week daarop les van Rop Papen over Synthese en uitleg van Rob Papen's Predator :cool:
Dan kan ik daarna ook eens gaan kijken wat voor bijzondere dingen je dan uit Sylenth1 kan halen :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2011 18:38 

Hardtraxx Addict

The Axe schreef:
ik stond toch even raar te kijken toen mijn leraar (geluidstechniek) zei dat die Sylenth1 misschien wel de beste Synth is voor de hardere muziekstylen.. en ik altijd maar denken wat een kut synth :D
Mja volgende week en de week daarop les van Rop Papen over Synthese en uitleg van Rob Papen's Predator :cool:
Dan kan ik daarna ook eens gaan kijken wat voor bijzondere dingen je dan uit Sylenth1 kan halen :woot:

Het is ook echt een dikke synth, alleen moet ik hem zelf ook nog onder de knie krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2011 19:47 

Artiest

Sylenth 1 is de sleutel naar mijn synths, ik doe er alles mee, intro, lead... hele sterke softsynth!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2011 19:50 

Hardtraxx Veteran

Skedoedelefloeps schreef:
Sylenth 1 is de sleutel naar mijn synths, ik doe er alles mee, intro, lead... hele sterke softsynth!

zeker weten met dat ding kan je zoveel :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2011 21:01 

Hardtraxxer

zebra 2 is ook heerlijk, kan je alles mee.
handig is ook dat je je eigen wave vorm kan maken, erg handig als je net de combinatie van square + saw in 1 oscilator wil

heb nog geen slecht iets gevonden over zebra 2 ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2011 21:41 

Hardtraxx Veteran

SoundHound schreef:
zebra 2 is ook heerlijk, kan je alles mee.
handig is ook dat je je eigen wave vorm kan maken, erg handig als je net de combinatie van square + saw in 1 oscilator wil

heb nog geen slecht iets gevonden over zebra 2 ;)

zelf vind ik predator ook heerlijk, alleen ik kan er nog totaal niet mee overweg :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 09:15 

Hardtraxxer

Uit welke software kun je goede kicks halen?
Ik heb gehoord dat Microtonic een goede sofware is voor kicks,
en ik heb nu de demo
maar ik snap er geen fluit van >.<
Misschien iemand suggesties?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 10:56 

Hardtraxx Addict

TheDesolator schreef:
en ik heb nu de demo

Ik gebruik zelf Hydra. Hou er wel rekening mee dat een goede kick uit meerdere lagen bestaat. 1 Of meerdere "tok" geluiden. Het harde eerste deel van de kick dus. Daarachter komt de staart en dan kan er nog een subbass aan toegevoegd worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 15:35 

Hardtraxx Veteran

marsiascout schreef:
TheDesolator schreef:
en ik heb nu de demo

Ik gebruik zelf Hydra. Hou er wel rekening mee dat een goede kick uit meerdere lagen bestaat. 1 Of meerdere "tok" geluiden. Het harde eerste deel van de kick dus. Daarachter komt de staart en dan kan er nog een subbass aan toegevoegd worden.

idd je kan bijna met elke plugin wel een kick maken, je moet alleen weten hoe en lagen stapelen, mijn kick's hebben bijvoorbeeld soms wel 12 lagen ;) (al is dat voor een simpele kick veel)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 16:43 

Hardtraxx Elite

TheDesolator schreef:
en ik heb nu de demo

Microtonic is ook best een goeie plugin! Maar, allereerst, er is niet maar 1 plugin voor het maken van goeie kicks. Je moet een plugin zoeken die jij lekker vind werken, en waar je wat mee kan ;) Ook moet je niet verwachten dat je met 1 layer microtonic zonder effecten een goeie kick hebt. Als je bij mijn kick microtonic kaal(zonder effecten hoort) dan lijkt het nergens op... Met veel EQ en distortions etc. kan je er echt wel wat vets mee maken ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 21:58 

Hardtraxx Veteran

ik heb een vraag (het is egt een vraag voor iemand met logic) als ik in logic de ''auto filter'' gebruik en ik zet er automation in, dan hoor ik telkens als hij over dat punt waar automation staat heengaat een harde tak. waar kan dit aan liggen of hoe kan ik het verhelpen? (heb zelf al veel geprobeerd met hem anders instellen maar dat helpt niet :/ )
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 23:04 

Hardtraxx Elite

RAW-vizion schreef:
ik heb een vraag (het is egt een vraag voor iemand met logic) als ik in logic de ''auto filter'' gebruik en ik zet er automation in, dan hoor ik telkens als hij over dat punt waar automation staat heengaat een harde tak. waar kan dit aan liggen of hoe kan ik het verhelpen? (heb zelf al veel geprobeerd met hem anders instellen maar dat helpt niet :/ )

Kan je een voorbeeldje uploaden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 23:28 

Hardtraxx Veteran

TakkU schreef:
RAW-vizion schreef:

dit dus:
http://www5.zippyshare.com/v/6734381/file.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 12:15 

Hardtraxx Veteran

Begin volume terug draaien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 17:58 

Hardtraxx Elite

RAW-vizion schreef:
TakkU schreef:
RAW-vizion schreef:

dit dus:
http://www5.zippyshare.com/v/6734381/file.html

Hmm.. Probeer is je automation aan te zetten voordat je noot begint.. Dus zeg maar 1/2 beats voor de start de automation al instellen
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 18:23 

Hardtraxx Veteran

TakkU schreef:
Hmm.. Probeer is je automation aan te zetten voordat je noot begint.. Dus zeg maar 1/2 beats voor de start de automation al instellen

al geprobeerd, helpt niet :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 18:27 

Hardtraxxer

probeer het met een andere fx waar je dat mee kunt maken
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 21:53 

Hardtraxx Elite

Ik zou het volume level gewoon automaten...
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 22:16 

Hardtraxx Veteran

Mannonymous schreef:
Ik zou het volume level gewoon automaten...

ja dan ga ik dat wel proberen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 23:09 

Hardtraxx Elite

Vraagje:
Wie is er geïnteresseerd in een reeks tutorials?
Het lijkt me een leuk idee om samen met wat andere mensen wat tutorials te maken en te posten. Een beetje zoals hier nu gaat met vraag en antwoord alleen dan wat uitgebreider met plaatjes en/of filmpjes e.d.
Let me know
ps.
Iemand geïnteresseerd in een tuto Sample Inversion? Dat zal dan de eerste worden :D
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 113  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner