Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109 ... 113  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2015 11:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

M Unic schreef:
Ventrue schreef:
Weet iemand hoe ik precies dit Flanger effect krijg in Fruity Loops zoals je vanaf 0:17 hoort hieronder, ik probeer een beetje hetzelfde te krijgen maar het lukt me maar niet.

Ik hoor graag of jullie ideetjes hebben :D


Dit krijg je door met de Delay en feedback te spelen:
[zippy]http://www76.zippyshare.com/v/vmMDCrg2/file.html[/zippy]


En als je het dan nog wat gekker wilt maken, de feedback omhoog of omlaag pitchen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2015 17:40 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Antergy schreef:
Socializerz schreef:
Waarom kan je geen kontakt installeren?


Omdat ik nergens een goede volledige download kan vinden


Kopen dan :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2015 17:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The Venator schreef:
Antergy schreef:
Socializerz schreef:
Waarom kan je geen kontakt installeren?


Omdat ik nergens een goede volledige download kan vinden


Kopen dan :D


400 euro though 0_0
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2015 18:20 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Dan heb je wel 43gb aan samples :D maar wel duur ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2015 22:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Socializerz schreef:
dr moet toch wel ergens een versie van kontakt online staan?


Staan er wel maar die zijn of niet betrouwbaar of gewoon slechte crack/keygen, of incompleet
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2015 23:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb een vraagje over een sylenth patch die ik een paar dagen geleden heb gemaakt.

hier zit een ontzettend irritant bijgeluid bij wat ik niet wegkrijg. een soort wobble die duidelijk anders klinkt dan de screech. Het komt door een attack die ik op de rate van en pitch lfo heb gezet. Zou iemand naar de patch willen kijken en zien of dit weg kan, zonder de character van de screech te veranderen? ik zou die lfo graag zo houden maar het geluid is te irritant om het in een track te gebruiken.

http://www.filedropper.com/screech19-9-2015
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2015 23:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Casp schreef:
Ik heb een vraagje over een sylenth patch die ik een paar dagen geleden heb gemaakt.

hier zit een ontzettend irritant bijgeluid bij wat ik niet wegkrijg. een soort wobble die duidelijk anders klinkt dan de screech. Het komt door een attack die ik op de rate van en pitch lfo heb gezet. Zou iemand naar de patch willen kijken en zien of dit weg kan, zonder de character van de screech te veranderen? ik zou die lfo graag zo houden maar het geluid is te irritant om het in een track te gebruiken.

http://www.filedropper.com/screech19-9-2015


Hey ligt aan de LFO1 Rate op Envelope 2, ik heb geprobeert het weg te krijgen maar t lukte me niet echt. Want zonder die Rate LFO klinkt i zonder dat geluid, maar veeeeel minder zoals je hem wilt. Wat je wel kan doen is er een fabfilter opzetten (of andere eq) en dan de Band Frequency automaten zoals dit: http://prntscr.com/8ilpjv Gewoon die lfo rate er op laten, dan word die wobble een beetje opgenomen in de screech. Ook even deze fast dist erbij gooien: http://prntscr.com/8ilrfy en dat klinkt dan ongeveer zo: https://clyp.it/cpmykwmf
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2015 23:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Antergy schreef:
Casp schreef:
Ik heb een vraagje over een sylenth patch die ik een paar dagen geleden heb gemaakt.

hier zit een ontzettend irritant bijgeluid bij wat ik niet wegkrijg. een soort wobble die duidelijk anders klinkt dan de screech. Het komt door een attack die ik op de rate van en pitch lfo heb gezet. Zou iemand naar de patch willen kijken en zien of dit weg kan, zonder de character van de screech te veranderen? ik zou die lfo graag zo houden maar het geluid is te irritant om het in een track te gebruiken.

http://www.filedropper.com/screech19-9-2015


Hey ligt aan de LFO1 Rate op Envelope 2, ik heb geprobeert het weg te krijgen maar t lukte me niet echt. Want zonder die Rate LFO klinkt i zonder dat geluid, maar veeeeel minder zoals je hem wilt.


dat is dus de struggle inderdaad :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2015 23:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Casp schreef:
Antergy schreef:
Casp schreef:
Ik heb een vraagje over een sylenth patch die ik een paar dagen geleden heb gemaakt.

hier zit een ontzettend irritant bijgeluid bij wat ik niet wegkrijg. een soort wobble die duidelijk anders klinkt dan de screech. Het komt door een attack die ik op de rate van en pitch lfo heb gezet. Zou iemand naar de patch willen kijken en zien of dit weg kan, zonder de character van de screech te veranderen? ik zou die lfo graag zo houden maar het geluid is te irritant om het in een track te gebruiken.

http://www.filedropper.com/screech19-9-2015


Hey ligt aan de LFO1 Rate op Envelope 2, ik heb geprobeert het weg te krijgen maar t lukte me niet echt. Want zonder die Rate LFO klinkt i zonder dat geluid, maar veeeeel minder zoals je hem wilt.


dat is dus de struggle inderdaad :(


Ik heb hem ff geedit kweeniet of je het wat vind maarja tis een soort van oplossing
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2015 23:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

da's zeker al een verbetering! Bedankt voor de moeite :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2015 00:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Casp schreef:
da's zeker al een verbetering! Bedankt voor de moeite :thumbsup:


No problem
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2015 18:54 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Antergy schreef:
Socializerz schreef:
dr moet toch wel ergens een versie van kontakt online staan?


Staan er wel maar die zijn of niet betrouwbaar of gewoon slechte crack/keygen, of incompleet


Mijne werkt anders prima :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2015 19:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The Venator schreef:
Antergy schreef:
Socializerz schreef:
dr moet toch wel ergens een versie van kontakt online staan?


Staan er wel maar die zijn of niet betrouwbaar of gewoon slechte crack/keygen, of incompleet


Mijne werkt anders prima :x


Heb onderhand al een goede XD
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2015 17:33 
 
Hardtraxxer

Weet iemand van jullie ook een plugin die je in je mixer kan zetten om een envelope filter te maken? Zoals je in Sylenth de attack, decay, sustain en release van de lowpass filter kunt instellen. Maar omdat ik een dikke layer heb met verschillende plugins, wil ik een filter over de gehele layer waar ik de envelope kan instellen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2015 12:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Daar heb ik ook wel een naar gezocht; maar geen succes... Bij m'n leads zet ik meestal in de plugins zelf zo'n envelope op het filter, en dan automate ik ze allemaal met dezelfde automation clip.

Kleine verschillen in de envelopes/filters van de verschillende plugins zorgen dan soms wel voor een veranderend geluid als je het filter open/dichtdraait, en dit is neem ik aan waar jij nu ook last van hebt? Ik sluit me dus aan bij je vraag want ik heb hiervoor tot op heden geen oplossing voor gevonden...
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2015 12:50 
 
Hardtraxx Newbie

Jarno schreef:
Weet iemand van jullie ook een plugin die je in je mixer kan zetten om een envelope filter te maken? Zoals je in Sylenth de attack, decay, sustain en release van de lowpass filter kunt instellen. Maar omdat ik een dikke layer heb met verschillende plugins, wil ik een filter over de gehele layer waar ik de envelope kan instellen.


Volgens mij kon dit met de Fabfilter Volcano..
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2015 12:50 
 
Hardtraxx Addict

Probeer FabFilter Volcano 2 eens.

Edit: ow iemand was me al voor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2015 19:13 
 
Hardtraxxer

Heb het geprobeert met Volcano, maar krijg niet het gewenste effect. Zou je me op weg kunnen helpen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2015 14:00 
 
Hardtraxxer

https://www.youtube.com/watch?v=Emev57Xou-g

Hoe maak je zo'n geluid op 3:00 ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2015 22:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik zat dus naar een beetje hetzelfde te zoeken, ik vraag me af hoe je een beetje die gedistorte doorgalming achter die kick op 0:40 maakt.

Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2015 22:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nog een probleempje, ik kom er maar niet uit hoe deze Sidechain eruit ziet, iemand tips?

Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2015 10:58 
 
Hardtraxx Newbie

Jarno schreef:
Heb het geprobeert met Volcano, maar krijg niet het gewenste effect. Zou je me op weg kunnen helpen?


Check deze tutorial even..
https://www.youtube.com/watch?v=-Bk0G-ihHsc
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2015 14:32 
 
Hardtraxxer

Kicks pitchen in je kickrolls :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2015 14:37 
 
Hardtraxx Addict

Socializerz schreef:
Ik probeer het al een tijdje zelf uit te vogelen, maar ik kom er maar niet uit.. hoe krijg ik kickrolls als in deze track?


Ja ik hoor van alles.. :P

Maar als je die pitched kicks bedoelt die The pitcher ook in zijn tracks heeft..
Gewoon een bar, wat normaal 1 kick is.. onderverdelen in 3 blokjes en die pitchen (zo te horen met de punch/tok er bij)

voorbeeld:
Afbeelding



midi:

http://www90.zippyshare.com/v/K9peWd8Z/file.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2015 14:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heb je t al geprobeerd om t van de waveform af te leiden? Ik krijg dan bijvoorbeeld zoiets als dit (de hoogte van de noten buiten beschouwing laten):

Afbeelding

Per 1/3 kick dus zegmaar (op 155 bpm)...

EDIT: Ah, Joey was me al voor
Vorige  1 ... 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109 ... 113  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner