Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80 ... 113  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2013 19:34 

Hardtraxxer

The Venator schreef:
KarmaFX Reverb en Delay zijn gratis en erg goed, imo.

niet alleen de reverb en delay, kun je beter gelijk de rest ook downloaden, dat overigens in 1 file zit geloof ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2013 19:39 

Hardtraxxer

Vind de Valhalla DSP verbs erg mooi klinken, en zijn goedkoop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 19:59 

Hardtraxx Elite

hey hardtraxxers:)

Ik ben op zoek naar wat vette drums (pauken/toms e.d.) zoals in het nieuwe defqon.1 anthem van frontliner en het decibel anthem van zatox in de intro. Ik weet niet wat hier normaal gesproken voor gebruikt wordt (samples/drumcomputers) dus alle hulp is welkom:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 01:59 

Hardtraxxer

Ik zat daar laatst ook al naar te zoeken, en ik kwam uit op 'Drums of War 2' van Cinesamples. Je hebt daar eigenlijk een of ander programma voor nodig (Kontakt 3.5), maar er zitten ook losse samples bij in die je gewoon kunt gebruiken. Aanschaffen van dat pack is alleen een beetje duur...
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 13:00 

Hardtraxx Elite

oke thx ik zal even kijken(:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2013 11:26 

Artiest

Native Instruments Damage. Is wel heel groot.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2013 12:10 

Hardtraxx Elite

oke thx:) ff rondkijken:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2013 13:51 

Hardtraxxer

Wat zijn dat eigenlijk voor kicks zoals in Deepack-A New Day? Zijn volgens mij niet echt gated ofzo, maar klappen wel hard. Vind ik ook wel bij meer oude hardstyle rond 2008, niet echt een distorted tail, maar meer een tik met iets erachter... Of is dat wel gewoon gated?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2013 19:46 

Hardtraxx Beheerder

Alphix schreef:
Wat zijn dat eigenlijk voor kicks zoals in Deepack-A New Day? Zijn volgens mij niet echt gated ofzo, maar klappen wel hard. Vind ik ook wel bij meer oude hardstyle rond 2008, niet echt een distorted tail, maar meer een tik met iets erachter... Of is dat wel gewoon gated?

is gewoon een harde zware punch met een tail waar alleen low frequencies inzitten.

zoiets is het volgens mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2013 20:07 

Hardtraxx Elite

Hey ik heb ff een vraag: als je screens van grote producers ziet zie je meestal heel veel audio tracks terwijl ik altijd bijna alleen maar midi heb... Waarom kiezen grote producers ervoor veel audio tracks te gebruiken en wat staat daar zoal in/hoe maken ze die?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2013 20:17 

Hardtraxx Elite

maar leads enzo staan nog wel gewoon in midi? heb ook wel eens gezien dat iemand percussie in midi had staan en daar een een audio van maakte.. vind ik persoonlijk vreemd omdat je dan niets kun aan passen en ik zie de meerwaarde niet. Of mis ik ergens iets?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2013 20:17 

Hardtraxx Veteran

DJ_Tim schreef:
Hey ik heb ff een vraag: als je screens van grote producers ziet zie je meestal heel veel audio tracks terwijl ik altijd bijna alleen maar midi heb... Waarom kiezen grote producers ervoor veel audio tracks te gebruiken en wat staat daar zoal in/hoe maken ze die?

Dat zijn 9/10 keer gewoon losse effecten.. Maar meestal hebben ze het project iets naar beneden gescrollt zodat de patterns niet zichtbaar zijn..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2013 20:21 

Hardtraxx Elite

oke thx! maar hoe komen ze aan die effecten dan? sample packs of maken ze die ook zelf want als ze die zelf maken lijkt mij dat je ze ook weer als midi kunt laten staan (als dat met midi gemaakt wordt). Of maken ze die op andere momenten/in andere projecten?

Vgm vraag ik een beetje veel maarja...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2013 20:30 

Hardtraxx Veteran

DJ_Tim schreef:
oke thx! maar hoe komen ze aan die effecten dan? sample packs of maken ze die ook zelf want als ze die zelf maken lijkt mij dat je ze ook weer als midi kunt laten staan (als dat met midi gemaakt wordt). Of maken ze die op andere momenten/in andere projecten?

Vgm vraag ik een beetje veel maarja...

Effecten worden deels zelf gemaakt en komen deels uit packs. Ze maken ze niet in het project zelf omdat dat weer wat ruimte scheelt qua automation clips e.d en je kunt het net zo makkelijk weer in een volgend project gebruiken
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2013 20:34 

Hardtraxx Elite

oke bedankt allemaal!!! wel is het zo dat je het dan niet meer kunt veranderen.. beste oplossing voor elke FX een speciaal project zodat je altijd kan aanpassen waar nodig?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2013 20:35 

Hardtraxx Veteran

DJ_Tim schreef:
oke bedankt allemaal!!! wel is het zo dat je het dan niet meer kunt veranderen.. beste oplossing voor elke FX een speciaal project zodat je altijd kan aanpassen waar nodig?

Tuurlijk, maar je weet toch dat je niet altijd hoeft te renderen? De meesten nemen het effectje op met edison en plaatsen het zo in hun project ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2013 21:30 

Hardtraxx Elite

oke bedankt!! echt super :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2013 12:16 

Hardtraxxer

The Venator schreef:
Alphix schreef:

is gewoon een harde zware punch met een tail waar alleen low frequencies inzitten.

zoiets is het volgens mij.

Bedankt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2013 18:45 

Hardtraxx Elite

iemand mooie sites om tekst iedeetjes uit te halen? bijvoorbeel hele vette gedichten of bruikbare quotes?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2013 18:53 

Hardtraxx Addict

Documentaires op Youtube
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2013 19:58 

Hardtraxxer

DJ_Tim schreef:
iemand mooie sites om tekst iedeetjes uit te halen? bijvoorbeel hele vette gedichten of bruikbare quotes?

http://www.anyclip.com/browse/movies/genres/ daar staan losse scenes uit films, zitten vast leuke stukjes voor vocalen tussen
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2013 21:07 

Hardtraxxer

Ik vraag me al een tijdje af of er misschien een programma bestaat waarmee je Mp3 files kan ontleden.
Weet iemand of zoiets bestaat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2013 21:16 

Hardtraxx Beheerder

Sicknez schreef:
Ik vraag me al een tijdje af of er misschien een programma bestaat waarmee je Mp3 files kan ontleden.

Wat bedoel je daar precies mee?
Je kan hem wel bewerken in bijvoorbeeld audacity. maar weet niet of je dat bedoelt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2013 23:36 

Hardtraxxer

The Venator schreef:
Sicknez schreef:

Je kan hem wel bewerken in bijvoorbeeld audacity. maar weet niet of je dat bedoelt.

Nee dat bedoel ik niet.
Een acapella stem uit een nummer halen bijvoorbeeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2013 01:52 

Hardtraxx Addict

Sicknez schreef:
The Venator schreef:
Sicknez schreef:

Nee dat bedoel ik niet.
Een acapella stem uit een nummer halen bijvoorbeeld.

Het is niet mogelijk om iets clean uit een track te halen als er andere instrumenten onder zitten.
Vorige  1 ... 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80 ... 113  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner