Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79 ... 113  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2013 15:27 

Hardtraxxer

Socializerz schreef:
Is volgens mij al een keer gevraagd maar kon het niet terugvinden dus bij deze:
Ik zoek een vrouwelijke schreeuw/scream van die ze ook in die films gebruiken zegmaar. Alsof ze op het punt staan om vermoord te worden ofzo :corn:

Als iemand een site heeft met veel samples of zelf samples of wat er ook maar op lijkt, zou het erg welkom zijn.
:)

Na even gegoogled te hebben op 'scream sample' (wilde zelf namelijk ook wel zo'n sample hebben), kwam ik op deze site: http://soundbible.com/tags-scream.html

D'r zit zeker wat nuttigs tussen daar.

EDIT: Die scream uit Titan ft. Hardwear - Necropy zit er ook in :D. Hij heet Psycho Scream :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2013 17:51 

Hardtraxx Addict

Horror female scream zal ook wel wat opleveren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2013 18:02 

Hardtraxxer

Ik wil wel graag weten hoe je een Thera achtige kick maakt. Iemand tips oid hiervoor?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2013 18:54 

Hardtraxxer

ROD schreef:
Ik wil wel graag weten hoe je een Thera achtige kick maakt. Iemand tips oid hiervoor?

Vraag het aan hem ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2013 18:59 

Hardtraxx Addict

ROD schreef:

Gate volgens mij. Zijn toch van die gated kicks?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2013 19:31 

Hardtraxx Addict

Zoiets?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2013 19:30 

Hardtraxx Addict

Ik wil graag vocals bewerken zoals bijvoorbeeld in vrijwel de hele intro van Ran-D & Digital Punk - Survivors.
Probleem is,ik heb geen idee hoe dat moet.
Ik wil zeg maar dat de vocal zo bewerkt wordt, dat je het als een soort screech kan gebruiken.
Heeft iemand hier ervaring mee, en zo ja, hoe moet het, en wat voor plugins heb ik hier evt. voor nodig?

Alvast bedankt (:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 09:08 

Hardtraxx Addict

toffee schreef:
Ik wil graag vocals bewerken zoals bijvoorbeeld in vrijwel de hele intro van Ran-D & Digital Punk - Survivors.
Probleem is,ik heb geen idee hoe dat moet.
Ik wil zeg maar dat de vocal zo bewerkt wordt, dat je het als een soort screech kan gebruiken.
Heeft iemand hier ervaring mee, en zo ja, hoe moet het, en wat voor plugins heb ik hier evt. voor nodig?

Alvast bedankt (:

Je kan een stukje van de vocal knippen. Met alchemy kun je die dan flink bewerken en stretchen. Bewerken met distortion eq etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 16:05 

Hardtraxx Veteran

Heb een kick gemaakt die normaal klinkt. Als ik hem dan exporteer is hij echter flink overstuurd en klinkt hij totaal niet meer. Heb normalize uitstaan. Hoe kan ik dit verhelpen? Gebruik Logic Pro.

Edit: hij klinkt nu dus zo, flink verrot :P
http://www36.zippyshare.com/v/87798269/file.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 13:49 

Hardtraxx Newbie

Met welke plugins maken jullie je choir?:)

Een zoals in "The Vision - World Eclipse" is erg vet namelijk :P wil dat beetje proberen
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 00:10 

Hardtraxx Addict

East west quantum leap symphonic choirs is erg dik. Je moet het echt van de producten hebben die met sample linbraries werken. De synthetische choirs klinken niet mooi of je moet iets zoals the first rebirth willen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 17:45 

Hardtraxx Elite

VOXOS, de sample library voor Kontakt doet het best goed! en is tenminste te cracken in tegenstelling tot EWQL producten
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2013 23:14 

Hardtraxxer

Hoe kan je er voor zorgen dat je je kick ''helder'' hoort door de synth heen. Nu hoor ik de kick niet zo duidelijk meer als ik de synth aan zet. Als ik de synth zachter zet klinkt het ook niet echt goed. En mn synth kraakt nogal als ik de kick aan zet, weet iemand hoe ik deze dingen kan verhelpen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2013 23:33 

Hardtraxx Addict

Teun schreef:
Hoe kan je er voor zorgen dat je je kick ''helder'' hoort door de synth heen. Nu hoor ik de kick niet zo duidelijk meer als ik de synth aan zet. Als ik de synth zachter zet klinkt het ook niet echt goed. En mn synth kraakt nogal als ik de kick aan zet, weet iemand hoe ik deze dingen kan verhelpen?

Begrijp niet helemaal wat je bedoelt. Maar met sidechainen maak je ruimte voor de kick. Als je synth gaat kraken bij de kick dan staat het geheel mogelijk te hard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2013 14:04 

Hardtraxx Addict

Ik denk ook dat je het niet goed ge-EQ'd hebt gewoon, als je kick je synth wegdrukt, of andersom...
Stereo shape is ook belangrijk denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2013 19:02 

Hardtraxxer

Phase 2 schreef:
Teun schreef:

Begrijp niet helemaal wat je bedoelt. Maar met sidechainen maak je ruimte voor de kick. Als je synth gaat kraken bij de kick dan staat het geheel mogelijk te hard.

Wat ik bedoel is dat de kick noet zo goed te onderscheiden is met de synth, de geluiden gaan door elkaar zegmaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2013 19:12 

Hardtraxx Addict

Heb je al geprobeerd wat mr_vertigo zei?

Met EQ alle bass uit je lead halen.
En post anders eens een stukje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2013 20:19 

Hardtraxxer

Joeyvg schreef:
Heb je al geprobeerd wat mr_vertigo zei?

Met EQ alle bass uit je lead halen.
En post anders eens een stukje.

Het werkte, thanks! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2013 09:12 

Hardtraxx Addict

Juiste frequenties cutten, sidechainen, planning en mid/Side eq daar kun je ruimte mee maken voor kick. De laatste twee zorgen ook voor een bredere sound
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2013 23:46 

Hardtraxxer

Wat zijn goede plugins voor reverb en delay? Ik gebruik hiervoor eigenlijk alleen maar de standaards van FL maar ik ben niet altijd tevreden over het geluid wat ik ermee krijg. Alvast dank :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2013 18:47 

Hardtraxxer

Q-Dominic schreef:
Wat zijn goede plugins voor reverb en delay? Ik gebruik hiervoor eigenlijk alleen maar de standaards van FL maar ik ben niet altijd tevreden over het geluid wat ik ermee krijg. Alvast dank :)

karmaFX, Toraverb
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2013 12:48 

Hardtraxx Addict

Q-Dominic schreef:

Lexicon Lexhall! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2013 14:52 

Hardtraxxer

Dankjullie wel! :) Ik ga ze thuis eens ''aanschaffen''..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2013 17:52 

Hardtraxxer

Luxion schreef:
Q-Dominic schreef:

karmaFX, Toraverb

lexicon
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2013 19:06 

Hardtraxx Beheerder

KarmaFX Reverb en Delay zijn gratis en erg goed, imo.
Vorige  1 ... 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79 ... 113  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner