xSk1tz0- schreef:
Perfect, ik ken het principe al wel van init preset enzo. Maar ken nog weinig functies van de toetsen inderdaad. Diepgaand, het perfecte woord, voor de hardstyle tutorials. Thanks voor de andere oplossing. Ik zorg dat mn oude laptop helemaal leeg wordt gehaald, alleen FL + muziek business er op, en gooi al mijn oude gemaakte troep weg. Helemaal opnieuw. Thanks voor de hulp. Ken je nog toevallig goede samplepacks, met name voor vocals (het liefst beetje korte, geen anderhalve/3 minuten shit, zoals ik vroeger weleens had gevonden). Ook zou ik wel wat samplekicks kunnen gebruiken. Ohmicide en Camelphat zijn trouwens ook de juiste programmatjes om de kick mee aan te passen? Of zijn daar nog betere dingetjes voor?
Voor kicks wordt volgens mij over het algemeen de volgende plugins gebruikt: CamelPhat, CamelCrusher, Ohmicide, iZotope Trash, Logic Clip Distortion, Waveshaper en heel veel EQ. Ze hebben allemaal een andere sound. Ik raad je aan Frontliner's tutorial te kijken:
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... Mt8U77GMKkIk zelf ben ook nog geen pro in het maken van kicks :p Qua sample packs raad ik de Vengeance packs aan voor claps, snares, cymbals, fx etc. Vocals heb ik geen tips voor, misschien kan je wat acapellas zoeken en daar wat uit knippen en plakken. Veel professionele producers huren ook vocalisten in.