Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75 ... 113  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2012 16:36 

Hardtraxx Beheerder

Phase 2 schreef:
East west quantum leap symphonic choirs is zo ver ik weet de beste. Denk niet dat er veel zijn die daar in de buurt komen.

Er is geen plugin op onze aardbol die in de buurt komt bij East West Quantum Leap Symphonic. Amen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2012 17:26 

Hardtraxx Addict

Kan iemand een stukje uploaden wat je zoal uit Symphonic choirs kan krijgen ? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2012 17:41 

Hardtraxx Addict

Joeyvg schreef:
Kan iemand een stukje uploaden wat je zoals uit Symphonic choirs kan krijgen ? :)

Bij youtube zoeken naar east west quantum leap symphonic choirs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2012 18:00 

Hardtraxx Veteran

Alleen je zal voor EW plugins flink moeten dokken, en de piraat uithangen is ook niet mogelijk.. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2012 18:52 

Hardtraxx Addict

RAW-vizion schreef:
Alleen je zal voor EW plugins flink moeten dokken, en de piraat uithangen is ook niet mogelijk.. ;)

Daar denkt the pirate bay anders over haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2012 23:13 

Hardtraxx Beheerder

RAW-vizion schreef:

Je kan het wel degelijk gratis vinden :P

@Joey

Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2012 23:39 

Hardtraxx Veteran

Phase 2 schreef:
RAW-vizion schreef:

Daar denkt the pirate bay anders over haha

Jup, maar niet voor degene die je wilt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2012 13:55 

Hardtraxx Newbie

Q-Dominic schreef:
Weet iemand met welke plugin ik vocals mooi kan vervormen, duisterder maken of wat dan ook?Verder daneen beetje distortion er overheen gooien kom ik niet haha..

Probeer eens de originele te layeren met dezelfde sample maar dan 2 tot 3 noten lager.
In cubase kan je deze gwn pitchen en anders ga je daar een pitchshifter voor moeten gebruiken. ;)
Als je die lage dan distort krijg je weer iets helemaal anders, word vaak gebruikt in hardcore.

Bij Hardstyle worden vooral mensen gebruikt die al een lage, rauwe stem hebben.
Er is een forum waar voice-over mensen zitten, daar kan je altijd terecht om een vocalist te vinden.
Ken hem nu niet vanbuiten maar google is je vriend. Die mensen daar vragen ook niet altijd een vergoeding en zit veel talent op zo'n forum. Je moet gwn even zoeken.
Als je nu echt niemand vind, gebruik dan gwn een pitchshifter om de vocals, mss je eigen stem, lager te tunen. Dan kan je distortion,chorus,vowelfilters,granular synthesis,etc.. gebruiken. Creativiteit is oneindig. Al gebruik je 100 plugs, het resultaat is wat telt. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2012 00:58 

Hardtraxxer

Als ik een mp3 van 148 bpm in de playlist van FL studio zet. hoe kan ik dan het bpm veranderen? naar 154 bpm bijvoorbeeld?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2012 23:58 

Hardtraxx Beheerder

Ik zoek iets als alternatief voor de autofilter in logic.
ik heb al wat gezocht op internet en ze zeggen dat camelphat wel redelijk is maar vind dat maar een simpele filter zonder opties.

Iemand een idee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2012 10:54 

Hardtraxx Addict

Fab filter simplon gebruik ik als filter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2012 14:05 

Hardtraxx Beheerder

Phase 2 schreef:
Fab filter simplon gebruik ik als filter.

Ik had daar ook al wat mee gekloot. Ik wil hem graag gebruiken als autofilter zodat de kick niet te lang wordt etc. zou je misschien uit kunnen leggen hoe ik dit kan doen met Simplon?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2012 14:20 

Hardtraxx Newbie

Je kan de filter gwn automaten ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2012 14:57 

Hardtraxx Beheerder

ViciouzViolenz schreef:

Ja is een optie ik zal eens kijken met automation clip :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2012 15:56 

Hardtraxx Newbie

ViciouzViolenz schreef:

Of in Vulcano een envelope aanmaken die wordt getriggerd door een midi signaal. Sommige sequencers volgen de automation niet zo mooi als dat je hem ingetekend hebt, het is dan lastig de automation goed bij je kick te laten passen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2012 20:35 

Hardtraxx Addict

Weet iemand of er een gratis sample pack is met van die kermis geluiden / effecten ?
Misschien een beetje een rare vraag, maar als iemand mij zou kunnen helpen ben ik erg dankbaar. :)

EDIT: Ik heb al gevonden wat ik gezocht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2012 01:05 

Hardtraxxer

Een vraagje van mijn kant. In fl studio heb je in de sampler het knopje "pogo" staan.
http://www.google.nl/imgres?um=1&hl=nl& ... x=42&ty=66

Nu gebruikte ik dit eerst heel vaak om soms mijn screeches een andere klank/sound te geven. Ben nu overgestapt op logic wie weet een sampler/plugin die hetzelfde doet als het knopje pogo?

grtz :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2012 12:27 

Hardtraxx Newbie

Venice13 schreef:
Een vraagje van mijn kant. In fl studio heb je in de sampler het knopje "pogo" staan.
http://www.google.nl/imgres?um=1&hl=nl& ... x=42&ty=66

Nu gebruikte ik dit eerst heel vaak om soms mijn screeches een andere klank/sound te geven. Ben nu overgestapt op logic wie weet een sampler/plugin die hetzelfde doet als het knopje pogo?

grtz :thumbup:

http://www.image-line.com/support/FLHel ... ampler.htm
Citaat:
Pitch bend (POGO) - Applies pitch bend to the sample. Useful for drum samples.

Ik zelf vind Kontakt echt de beste sampler die er te vinden is. Als pogo de pitch beinvloed, kan je binnen kontakt gewoon zelf een lijn tekenen van hoe je hem wilt benden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2012 23:16 

Hardtraxx Newbie

Goedeavond, heb me zojuist aangemeld op dit forum, deels omdat ik een vraag heb, maar natuurlijk ook omdat ik veel hoop op te steken van dit forum!

Nu ben ik al een tijdje met Logic bezig, en nu kwam zo een beetje het moeilijkste deel, de kick..
Het kan natuurlijk zijn dat ik iets stoms over het hoofd zie, maar ik krijg simpelweg geen geluid uit Drumazon..? Op het moment dat ik de plug-in open en op het ' play ' knopje druk hoor ik wel een soort van ' drumset ' maar de basis van een kick kan ik totaal niet vinden? Kan zijn dat ik helemaal verkeerd zit te zoeken, maar bij mn piano roll doet ie niks, en voor de rest zou ik ook niet weten wat t zou kunnen zijn.

Iemand toevallig een idee hoe ik de basis van een kick te voorschijn kan toveren, of doe ik gewoon iets heel doms?Haha.
Heb al op dit forum en op youtube gekeken, maar kan dr echt niks over vinden.

Hoop dat ie goed staat hier!

Raymond
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2012 23:34 

Hardtraxx Addict

Je moet de "Internal SEQ" naar links zetten (deze knop zit links boven in)
En dan kun je het beste bij "Bsss Drum" (het 1e vakje) het groene lampje aanzetten (Dan gebruik hij alleen de bass drum)

Verder moet je in je pianoroll C3 of C4 gebruiken voor de kick.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2012 00:03 

Hardtraxx Newbie

Joeyvg schreef:
Je moet de "Internal SEQ" naar links zetten (deze knop zit links boven in)
En dan kun je het beste bij "Bsss Drum" (het 1e vakje) het groene lampje aanzetten (Dan gebruik hij alleen de bass drum)

Verder moet je in je pianoroll C3 of C4 gebruiken voor de kick.

Harstikke bedankt maar ik snap nu even niet wat je bedoelt.. hier een plaatje ter verduidelijking:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2012 10:36 

Hardtraxxer

Mischien is het zo duidelijker ;)

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2012 14:53 

Hardtraxx Newbie

Heb m nu zo staan:

Afbeelding

Maar krijg nog steeds geen geluid als ik op mn piano roll klik.. zie ik iets over het hoofd, of heb ik gewoon een verkeerde versie? Alsnog super bedankt natuurlijk, hoop dat jullie me kunnen helpen!

Raymond
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2012 15:10 

Hardtraxx Addict

Heb je hem wel op de juiste noot staan in de miditrack? Het kan ook zijn dat je drumazon in demo mode staat dan kun je volgens mij niet apart de geluiden gebruiken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2012 15:44 

Hardtraxx Addict

Heb ff zelf gekeken en als je het zo zet dan MOET het werken :P

Afbeelding
http://i46.tinypic.com/28ahmxh.png
(De noten dus op C1)
Vorige  1 ... 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75 ... 113  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner