Phase 2 schreef:
ScavengerDJ schreef:
MRN schreef:
Hou maar op, hij vat 'm niet.

Ik denk dat ik hem beter vat dan jou en dat ik zelf wel weet hoe ik mijn leads beter moet maken

Dat hoeft niemand me te proberen uitleggen. Misschien is het mijn plaatsing van apparatuur en kamer ofzo maar die 2e klinkt enkel wat luider.
Als je het allemaal zo goed weet, waarom klinken je tracks daar dan nog niet naar?
Wel apart dat de andere wel een verschil horen en dat jij niets hoort. De reden hiervan ligt volgens jij bij de andere en niet bij jou.
Ik denk dat mijn tracks zowiezo al veel klaarder klinken dan iets wat jij hebt

Ik krijg ook het gevoel dat mensen hier behoorlijk snel zeggen dat iets beter is terwijl er nauwelijks verschil is. Als jij denkt dat wat ik maak niet af is, dan zullen we onze leads denk ik eens even moeten vergelijken. Als ik eenderwie vraag, welke klinkt beter antwoord iedereen gegarandeerd dat ze nauwelijks verschil horen, als jullie een gigantisch groot verschil horen is dat gewoon meelopen.
En als je het over mijn tracks hebt weet je zowiezo niet waarover je spreekt aangezien ik hier nog maar enkel kleine testjes zonder veel werk aan heb gepost...
Dit is trouwens mijn lead.
http://www4.zippyshare.com/v/50724385/file.htmlDownload wel even, want zippyshare steekt er wel een ongelooflijk harde ruis achter.