Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 113  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2010 11:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat ik er van maak is dat het geen software is wanneer je het niet in een doosje krijgt, maar dat het dan wel een plugin is. En als je dus iets koopt en je krijgt er wel een doosje bij dan is het wel software, maar geen plugin :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2010 11:54 
 
Hardtraxxer

TakkU schreef:
Wat ik er van maak is dat het geen software is wanneer je het niet in een doosje krijgt, maar dat het dan wel een plugin is. En als je dus iets koopt en je krijgt er wel een doosje bij dan is het wel software, maar geen plugin :huh:

Ja, nu snap ik het niet meer, maar het zal :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2010 11:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Je bent niet de enige die er geen zak meer van begrijpt xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2010 13:12 
 
Artiest

jullie verwarren jezelf alleen maar :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2010 14:12 
 
Hardtraxxer

leg jij t eens uit dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2010 14:14 
 
Artiest

Luxion schreef:
leg jij t eens uit dan


wat wil je weten dan xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2010 14:24 
 
Hardtraxxer

deze hele discussie slaat nergens op XD
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2010 17:57 
 
Hardtraxx Veteran

nu snap ik er egt niks meer van :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2010 18:57 
 
Artiest

blijkbaar heeft niemand een vraag over produceren, toch apart, volgens mij producen best veel mensen namelijk op t forum hier.

zal ik een random vraag verzinnen om ons back on track (met wederom een hilarische woordgrap) te krijgen...

Hallo mijn naam is Piet,

mijn vraag is, ik heb moeite om juiste noten van valse te onderscheiden en dus klinken mijn melo's vaak heel erg vals. Hoe kan ik goede melo's maken en weet ik wel wat vals klinkt en wat niet?

Groeten,

je homeboy Piet
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2010 21:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
blijkbaar heeft niemand een vraag over produceren, toch apart, volgens mij producen best veel mensen namelijk op t forum hier.

zal ik een random vraag verzinnen om ons back on track (met wederom een hilarische woordgrap) te krijgen...

Hallo mijn naam is Piet,

mijn vraag is, ik heb moeite om juiste noten van valse te onderscheiden en dus klinken mijn melo's vaak heel erg vals. Hoe kan ik goede melo's maken en weet ik wel wat vals klinkt en wat niet?

Groeten,

je homeboy Piet

Als je dat niet kunt horen, kun je beter stoppen :P
Ik snap werkelijk waar, écht NIET hoe je niet kunt horen dat iets vals klinkt..
Zal zo even een voorbeeldje posten
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2010 22:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mannonymous schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
blijkbaar heeft niemand een vraag over produceren, toch apart, volgens mij producen best veel mensen namelijk op t forum hier.

zal ik een random vraag verzinnen om ons back on track (met wederom een hilarische woordgrap) te krijgen...

Hallo mijn naam is Piet,

mijn vraag is, ik heb moeite om juiste noten van valse te onderscheiden en dus klinken mijn melo's vaak heel erg vals. Hoe kan ik goede melo's maken en weet ik wel wat vals klinkt en wat niet?

Groeten,

je homeboy Piet

Als je dat niet kunt horen, kun je beter stoppen :P
Ik snap werkelijk waar, écht NIET hoe je niet kunt horen dat iets vals klinkt..
Zal zo even een voorbeeldje posten


tsjah, stel je bent een paar uur bezig, en dan ben je toondoof, en hoor je het niet goed meer... ;)
maar overal behalve in FL zit standaard toonhulp, die moet je nog aanzetten
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2010 22:06 
 
Hardtraxx Veteran

SoundHound schreef:
Mannonymous schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
blijkbaar heeft niemand een vraag over produceren, toch apart, volgens mij producen best veel mensen namelijk op t forum hier.

zal ik een random vraag verzinnen om ons back on track (met wederom een hilarische woordgrap) te krijgen...

Hallo mijn naam is Piet,

mijn vraag is, ik heb moeite om juiste noten van valse te onderscheiden en dus klinken mijn melo's vaak heel erg vals. Hoe kan ik goede melo's maken en weet ik wel wat vals klinkt en wat niet?

Groeten,

je homeboy Piet

Als je dat niet kunt horen, kun je beter stoppen :P
Ik snap werkelijk waar, écht NIET hoe je niet kunt horen dat iets vals klinkt..
Zal zo even een voorbeeldje posten


tsjah, stel je bent een paar uur bezig, en dan ben je toondoof, en hoor je het niet goed meer... ;)
maar overal behalve in FL zit standaard toonhulp, die moet je nog aanzetten

ja daar loop ik al eeuwen naar te zoeken weet iemand waar dat zit bij logic?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2010 22:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Voor zover ik weet heeft Logic dat niet.. Maar dit moet je toch ook wel gewoon kunnen horen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2010 22:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TakkU schreef:
Voor zover ik weet heeft Logic dat niet.. Maar dit moet je toch ook wel gewoon kunnen horen?


oh ik dacht dat alle sequencers dat hadden xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2010 22:27 
 
Artiest

hallo ik ben piet,

niemand heeft nog antwoord gegeven op mijn vraag, wat kan ik doen om goede melo's te maken?

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2010 23:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

SoundHound schreef:
TakkU schreef:
Voor zover ik weet heeft Logic dat niet.. Maar dit moet je toch ook wel gewoon kunnen horen?


oh ik dacht dat alle sequencers dat hadden xd

Logic ook, staat bij de AU-bar. 't Heet 'Test Oscillator'
Overigens heeft TakkU vet gelijk, hij doet 't alleen zelf ook nog wel eens -.-
Skedoedelefloeps schreef:
hallo ik ben piet,

niemand heeft nog antwoord gegeven op mijn vraag, wat kan ik doen om goede melo's te maken?

:lol:

Hallo jij bent piet, horen of iets vals is kun je niet ;)
Wat je wel kunt doen is akkoorden schema's pakken en daar op melodien 'maken' (doen die heaumeaus van bioweapon ook)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2010 23:27 
 
Artiest

Mannonymous schreef:
Hallo jij bent piet, horen of iets vals is kun je niet ;)
Wat je wel kunt doen is akkoorden schema's pakken en daar op melodien 'maken' (doen die heaumeaus van bioweapon ook)


haha doet bioweapon dat ook, die hebben dan volgens mij maar 1 schema met akkoorden voor zich de twats xd want die melo's zijn allemaal tzelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2010 23:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Mannonymous schreef:
Hallo jij bent piet, horen of iets vals is kun je niet ;)
Wat je wel kunt doen is akkoorden schema's pakken en daar op melodien 'maken' (doen die heaumeaus van bioweapon ook)


haha doet bioweapon dat ook, die hebben dan volgens mij maar 1 schema met akkoorden voor zich de twats xd want die melo's zijn allemaal tzelfde

yup daarom ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2010 00:02 
 
Hardtraxxer

Skedoedelefloeps schreef:
blijkbaar heeft niemand een vraag over produceren, toch apart, volgens mij producen best veel mensen namelijk op t forum hier.

zal ik een random vraag verzinnen om ons back on track (met wederom een hilarische woordgrap) te krijgen...

Hallo mijn naam is Piet,

mijn vraag is, ik heb moeite om juiste noten van valse te onderscheiden en dus klinken mijn melo's vaak heel erg vals. Hoe kan ik goede melo's maken en weet ik wel wat vals klinkt en wat niet?

Groeten,

je homeboy Piet

Beste Piet,

Neem pianoles :thumbsup:
ik heb vroeger toen ik klein was piano leren spelen en dat werpt wel vruchten af met producen :P
Verder kan je kijken naar akkoorden/toonladders waar je melodieën uit kunt opbouwen.

Ik wens je veel succes Piet,

Groetjes,

de Synth(Synth'r-Qlaaz)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2010 07:56 
 
Hardtraxx Veteran

Overload schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
blijkbaar heeft niemand een vraag over produceren, toch apart, volgens mij producen best veel mensen namelijk op t forum hier.

zal ik een random vraag verzinnen om ons back on track (met wederom een hilarische woordgrap) te krijgen...

Hallo mijn naam is Piet,

mijn vraag is, ik heb moeite om juiste noten van valse te onderscheiden en dus klinken mijn melo's vaak heel erg vals. Hoe kan ik goede melo's maken en weet ik wel wat vals klinkt en wat niet?

Groeten,

je homeboy Piet

Beste Piet,

Neem pianoles :thumbsup:
ik heb vroeger toen ik klein was piano leren spelen en dat werpt wel vruchten af met producen :P
Verder kan je kijken naar akkoorden/toonladders waar je melodieën uit kunt opbouwen.

Ik wens je veel succes Piet,

Groetjes,

de Synth(Synth'r-Qlaaz)

is dat duur piano les? en hoelang ben je daar mee bezig? beste synth :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2010 13:03 
 
Hardtraxxer

the sidespinnars schreef:
Overload schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
blijkbaar heeft niemand een vraag over produceren, toch apart, volgens mij producen best veel mensen namelijk op t forum hier.

zal ik een random vraag verzinnen om ons back on track (met wederom een hilarische woordgrap) te krijgen...

Hallo mijn naam is Piet,

mijn vraag is, ik heb moeite om juiste noten van valse te onderscheiden en dus klinken mijn melo's vaak heel erg vals. Hoe kan ik goede melo's maken en weet ik wel wat vals klinkt en wat niet?

Groeten,

je homeboy Piet

Beste Piet,

Neem pianoles :thumbsup:
ik heb vroeger toen ik klein was piano leren spelen en dat werpt wel vruchten af met producen :P
Verder kan je kijken naar akkoorden/toonladders waar je melodieën uit kunt opbouwen.

Ik wens je veel succes Piet,

Groetjes,

de Synth(Synth'r-Qlaaz)

is dat duur piano les? en hoelang ben je daar mee bezig? beste synth :P

ik ging toen 2x per week voor 15eu geloof ik, mr had wel goed les :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2010 14:09 
 
Artiest

piet is erg blij xd

en ik heb weer wat leven in de brouwerij gekregen :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2010 15:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb wel een vraagje :) Is er in Cubase ook een cutitself optie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2010 16:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Deeltjesversneller schreef:
Ik heb wel een vraagje :) Is er in Cubase ook een cutitself optie?


hoe bedoel je?
de schaar zit gewoon boven in de balk, als je die bedoelt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2010 16:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ja ik ben pas sinds 1 week bezig met het leren van produceren, maar cutitself betekent toch dat een geluid (in mijn geval bass) stopt als er een nieuwe noot begint te spelen? Nu heb ik het zo dat het zich opstapelt, en dat wil ik niet hebben. Is er een manier om dat zo te voorkomen of kan ik dan het beste aan de knopjes gaan draaien totdat het niet zo lang meer dreunt?
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 113  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner