Lijkt me leuker het met mijn midi controller op te nemen.
:p
:p
Ik gebruik zelf geen cubase.Helya wrote:Weet er niemand een antwoord op mijn vraag?
Microtonic is een VST die je moet kopen.Helya wrote:Het is eigenlijk mijn eerste keer echt in Cubase dus is wel wat wennen. Ik zie niet bepaald een microtonic. Zal waarschijnlijk wel aan mij liggen :p
Microtonic is een VST die ergens zult moeten kopen of illegaal downloaden.Helya wrote:Het is eigenlijk mijn eerste keer echt in Cubase dus is wel wat wennen. Ik zie niet bepaald een microtonic. Zal waarschijnlijk wel aan mij liggen :p
als ik hem op 32 bit zet (bij mij het hoogste) is het geen .wav bestand meer? is dat erg? of maakt dat voor samplen niks uit?Nebuto wrote:Ik doe 'm altijd zo hoog mogelijk. Heb je nooit kwaliteitsverlies
je kunt denk ik in je channel settings de snelheid + pitch enzo wel gewoon aanpassenSquid wrote:Ik zou graag een accapella willen verwerken in een track, de accapella heeft echter een ander BPM als de track. Hoe kan ik die BPM van de accapella veranderen? de DAW die ik gebruik is FL10.
Ik heb het als volgt gedaan:Squid wrote:Ik zou graag een accapella willen verwerken in een track, de accapella heeft echter een ander BPM als de track. Hoe kan ik die BPM van de accapella veranderen? de DAW die ik gebruik is FL10.
Nee dat is zeker weten LFO werk.MRN wrote:LFO's, of in de piano roll.
Ik denk dat de Toneshifterz het laatste hebben gedaan, anders krijg je die kick niet zo goed geplaatst op 2.43.
Kun je me uitleggen hoe dat dan wordt gedaan?Skedoedelefloeps wrote:Nee dat is zeker weten LFO werk.MRN wrote:LFO's, of in de piano roll.
Ik denk dat de Toneshifterz het laatste hebben gedaan, anders krijg je die kick niet zo goed geplaatst op 2.43.