als ik een kick maak met drumazon in logic kan ik hem niet in de piano roll krijgen,
heeft iemand advies?

heeft iemand advies?
dat kan ook niet het is een drum computer die hem automatisch op C# zet wanneer je hem sampled kun je hem wel in de piano roll zetten.tijntjuh120 wrote:als ik een kick maak met drumazon in logic kan ik hem niet in de piano roll krijgen,
heeft iemand advies?
Geef eens een voorbeeld van wat je bedoeld, hier kunnen we vrij weinig meegilux wrote:weet iemand hoe je vocals mooi kan laten oplopen???? ik heb het geprobeerd met een cutoff maar echt mooi wordt het niet
RAW-vizion wrote:Geef eens een voorbeeld van wat je bedoeld, hier kunnen we vrij weinig meegilux wrote:weet iemand hoe je vocals mooi kan laten oplopen???? ik heb het geprobeerd met een cutoff maar echt mooi wordt het niet
Dat kan je doen door de vocal (Reversed) in te laten faden met (veel) reverb erop!gilux wrote:RAW-vizion wrote:Geef eens een voorbeeld van wat je bedoeld, hier kunnen we vrij weinig meegilux wrote:weet iemand hoe je vocals mooi kan laten oplopen???? ik heb het geprobeerd met een cutoff maar echt mooi wordt het niet
net zoiets als bij psyko punkz - after MF. vlak voor de melodie hoor de; the aftermother fucker.
op 1:50 hoor je dat View on YouTube
sjobie wrote: Dat kan je doen door de vocal (Reversed) in te laten faden met (veel) reverb erop!
Kwestie van oefenen, is niet heel moeilijk.
hoe moet je hem dan samplen?, sorry ik ben nog niet zo bekend met logicCase Dj wrote:dat kan ook niet het is een drum computer die hem automatisch op C# zet wanneer je hem sampled kun je hem wel in de piano roll zetten.tijntjuh120 wrote:als ik een kick maak met drumazon in logic kan ik hem niet in de piano roll krijgen,
heeft iemand advies?
ik ben ook niet bekend met logic maar samplen betekend je kickdrum die je gemaakt hebt in drumazon opslaan als .wav bestand en die weer inladen in je logic of andere DAW. dan kun je hem als het goed is pitchentijntjuh120 wrote:hoe moet je hem dan samplen?, sorry ik ben nog niet zo bekend met logicCase Dj wrote:dat kan ook niet het is een drum computer die hem automatisch op C# zet wanneer je hem sampled kun je hem wel in de piano roll zetten.tijntjuh120 wrote:als ik een kick maak met drumazon in logic kan ik hem niet in de piano roll krijgen,
heeft iemand advies?
In Drumazon Int Sec uitzetten, dan staat hij op c1 in je pianorolltijntjuh120 wrote:als ik een kick maak met drumazon in logic kan ik hem niet in de piano roll krijgen,
heeft iemand advies?
kijk wat tutorials op youtube iemand kan je niet even in 1 post uitleggen hoe je een kick maakt. heb je al gezocht naar tutorials trouwens? je moet die van yhimself kijken die zijn goed te volgen.dylanhardstyle wrote:kan iemand mij helpen met een goede kick maken bij fl studio?
Laadt de sample in Ultrabeat vind ik persoonlijk het fijnst, maar kan ook met de EXS24tijntjuh120 wrote:ik heb mn kick al opgeslagen als .wav hoe moet ik dat bestand nu in logic/piano roll laden?
ohh sorry verkeerdeRAW-vizion wrote:Laadt de sample in Ultrabeat vind ik persoonlijk het fijnst, maar kan ook met de EXS24tijntjuh120 wrote:ik heb mn kick al opgeslagen als .wav hoe moet ik dat bestand nu in logic/piano roll laden?
heb ik net gedaan maar bij mij op fl studio (channels) staat die er niet bij komt dat dat ik de download versie is of moet ik ergens anders kijken ?Case Dj wrote:kijk wat tutorials op youtube iemand kan je niet even in 1 post uitleggen hoe je een kick maakt. heb je al gezocht naar tutorials trouwens? je moet die van yhimself kijken die zijn goed te volgen.dylanhardstyle wrote:kan iemand mij helpen met een goede kick maken bij fl studio?
succes
yhimself staat bij mij niet bij channelsCase Dj wrote:wat staat er niet bij? ik snap t niet.
oke dankje man!RAW-vizion wrote:Laadt de sample in Ultrabeat vind ik persoonlijk het fijnst, maar kan ook met de EXS24tijntjuh120 wrote:ik heb mn kick al opgeslagen als .wav hoe moet ik dat bestand nu in logic/piano roll laden?