@Venture
Zou nog terug komen op je track (beetje laat ik weet het, maar beter laat dan nooit

). Op mn monitoren klinkt ie nog beter! Ben echt benieuwd naar het eind resultaat! Ik hoor bij je kick wel iets een ruis achtig geluid? Ik weet niet of dat de bedoeling is? Ben er zelf niet z'n fan van maar dat is echt maar een klein dingetje.
@Stigmata
Ook hier beetje later reactie maargoed..

Kick klinkt lekker! Goeie bass erin

. Als je ervoor kiest om een vocal in je track te doen zou ik er alleen wel voor zorgen dat ie duidelijk is anders is het niet echt een toevoeging en kun je hem er beter uit laten. Je screeches zijn een beetje iel vind ik maar dat kan smaak zijn. Verder zeer lekkere track!

@90sFreak
Geniaal!! Echt briljant!

Die drums, kick en lead passen precies in die oldschool style, heel vet gedaan!
@AvixDJ
Leuk hoor! Die wooow vocal is wel een beetje afgezaagd maar past er wel goed bij. Wat je misschien zou kunnen proberen is om wanneer die HiHat erin komt nog iets van een extra layer op je lead te zetten die de hoge frequenties dekt om hem iets breder te krijgen? Verder leuke track, ga zo door!

(Ik vind de huidige leuker dan de starlight versie)
@Rumpfy
Ik vind m niet zo geweldig. Alles klinkt heel erg dun. De melo die er rond 20s bij komt is amper te horen. Rest van je sounds klinken ook gewoon heel erg dun en afwezig. Het idee is wel leuk en hier is zeker iets van te maken maar de uitwerking is wat minder.
@venture (deze keer die 140 bpm track)
Build is leuk. Lekker duister! Vocal is niet goed genoeg te verstaan, zoals ik ook bij stigmata zei: als je een vocal doet zorg dat ie er echt uitspringt en goed te verstaan is anders kun je hem beter weg laten. Het idee van de track is verder wel echt vet en ik vind hem ook goed uitgewerkt tot de kick erin komt. Die kick verpest imo de track

Het is gewoon teveel noise achter en er zit niks geen punch in. Als er nou een goeie sub bass onder zou zitten die doordreunt is hij misschien wel leuk maar zo vind ik hem niks, sorry
@Socializers
Leuk! Classic stijltje

. Kick mag je nog even naar kijken want deze pitched nog niet helemaal lekker. Op 1:24 wanneer die extra geluiden erin komen wordt het ook te rommelig vind ik. Verder zeer leuk gedaan, ben benieuwt naar het resultaat

Berg schreef:
DJ_Tim schreef:
hij legt toch echt het beste uit hoe je moet layeren, echt essentieel voor een goeie kick
Layeren is imo echt niet essentieel. Vind het dramatisch werken om eerlijk te zijn. Verder vind ik het eind resultaat bij frontliners tutorial totaal niks, en bij die van audiofreq wel. Maar goed iedereen zo zijn eigen maniertjes en smaak natuurlijk

Audiofreq gebruikte een bestaande kick en liet zien hoe deze gemaakt is (waar die al uren in had zitten). Fronliner begon from scratch en deed maar ff wat om het duidelijk te krijgen. Niet echt eerlijk om die te vergelijken he

. Met 1 kick is het echt extreem lastig om een beetje goed geluid te krijgen. Wanneer je gaat layeren heb je dit al veel sneller, nadeel is dat je sneller ongewenste frequenties krijgt.
@Antergy
Vet!! Stuk beter dan dingen die je hiervoor hebt geplaatst! Is dat een eigen kick? Klinkt wel netjes

Screech is ook erg leuk gedaan
@evasive
Klinkt weer lekker zoals altijd

niks op aan te merken eigenlijk

@hardstylegeneration
Dit is een mashup hea

Zoals Antergy al zei, te vaak HARD BASS.
@Venice13
Jij krijgt feedback als je zelf geeft, zeggen dat iets gaaf klinkt is geen feedback natuurlijk.