Bas schreef:
Stigmata schreef:
Joeyvg schreef:
Iemand hier die FL Studio 11. op Windows 8.1 gebruikt? En Kontakt5,Spire,Nexus,Sylenth1,Massive. Wil namelijk weten of alles goed werkt op 8.1

Werk nu met Win 7 pro 64bits
ik zou bij win 8.1 weg blijven.
Onderbouw dat eens?
Ga mijn best doen.
Mijn ervaring met W8.1 is dat het een enorme systeembron opzuiger is. de systemen die ik met 8.1 heb gedraaid lieten allemaal een latency op de schijfstations zien. dit heeft te maken met de schijfcontrollers die vorr sommige type's en merken niet optimaal zijn. na test is gebleken dat win 7 deze latency niet vertoonde.
Nu is dit voor produceren niet schokkend, echter voor mijn eigen werkzaamheden wel.
Het hele metro UI ding is een ramp. ik wil geen tablet-achtige UI. Ik wil kunnen werken en de apps die voor de metroUI zijn gebouwd zijn hopeloos. er is in de PC-instellingen (nieuwe config scherm) weinig terug te vinden over zaken die worden afgehandeld.
Maar goed, ik ben er geen fan van.
Ik heb cubeest op w8 en w7 gedraaid, en is op w7 toch echt stabieler. ik heb geen gedegen onderzoek daar naar gedaan. Ik weet dus niet precies de oorzaak hiervan, maaaarr. als op een identiek systeem met w8 de boel vele malen eerder in de "kraak piep ik wil niet meer" modus komt dan w7 ben ik snel klaar er mee