Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 34  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2015 14:45 
 
Hardtraxx Addict

Rumpfy schreef:
Kan nergens de prijzen vinden?
iemand een idee wat da geintje kost?
nieuwschierig :P


Ik heb 1.5 jaar geleden een mailtje gestuurd en toen hebben ze mij de prijzen gegeven.
Weet alleen niet of ze het fijn vinden als ik die op het internet zet.


Dus.. even een mailtje sturen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2015 14:11 
 
Hardtraxx Addict

Rumpfy schreef:
Kan nergens de prijzen vinden?
iemand een idee wat da geintje kost?
nieuwschierig :P


4 uur is 200 euro geloof ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2015 23:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Omdat ik een beetje snel antwoord nodig heb plaats ik het hier ook even:

Weet iemand waar ik die sample pack kan vinden van Frontliner waar zijn kicks in zitten?

En als die pack nog niet released is, weet iemand dan een andere goede sample pack met hardstyle kicks?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2015 00:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoeveel mogen die kosten, of moet het gratis?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2015 10:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Skatzow schreef:
Hoeveel mogen die kosten, of moet het gratis?


Liefst gratis, maar ik hoor het liefst alle opties :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2015 11:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Daan- schreef:
Skatzow schreef:
Hoeveel mogen die kosten, of moet het gratis?


Liefst gratis, maar ik hoor het liefst alle opties :)

Wat versta je onder goed?
Je zult hem toch aan moeten passen.
Ik heb packs genoeg voor je liggen, maar heb een deel wel zelf gekocht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2015 19:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Weet iemand hoe je Logic op windows kan krijgen? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2015 20:01 
 
Hardtraxx Addict

Ventrue schreef:
Weet iemand hoe je Logic op windows kan krijgen? :)


Ik heb er ook een tijdje onderzoek na gedaan. Hier een aantal manieren:


1. Je kan de oude versie van Logic installeren. Raad ik overigens niet aan want alles is verouderd..

2. Installeer hackintosh op je computer. Dit is eigenlijk gewoon een tweede OS (mac..) op je computer en wanneer je alles goed insteld kun je bij het opstarten kiezen of je via mac of Windows opstart. Het is wel erg lastig om in 1x voor elkaar te krijgen.. Het installeren lukt nog wel maar de juiste drivers installeren enzo is wat lastig.

Wil je Logic pro voor Clip distortion dan kun je Venm gebruiken. Is niet het zelfde maar lijkt er wel wat op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2015 15:02 
 
Hardtraxx Newbie

Ik was op zoek naar een goede koptelefoon om mee te produceren, totdat ik las dat je beter speakers kunt gebruiken. Wat is hier van waar?
En waar moet ik dan op letten met aanschaf van speakers of koptelefoon dat alle geluiden goed worden weergegeven?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2015 15:33 
 
Hardtraxx Elite

Klaustrophobicz schreef:
Ik was op zoek naar een goede koptelefoon om mee te produceren, totdat ik las dat je beter speakers kunt gebruiken. Wat is hier van waar?
En waar moet ik dan op letten met aanschaf van speakers of koptelefoon dat alle geluiden goed worden weergegeven?

Monitoren zijn het beste om mee te produceren omdat deze een zo vlak mogelijke weergave van het geluid geven. Verder heb je een audio interface nodig en de akoestiek van je kamer maakt natuurlijk ook uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2015 15:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Op een koptelefoon kun je ook producen, goede koptelefoons geven het geluid ook zo vlak mogelijk weer. Het probleem bij koptelefoons is dat de stereoweergave niet helemaal correct is. Er zitten inderdaad een aantal haken en ogen aan maar dat heb je ook bij monitors met een hele slechte akoestiek.

Uiteindelijk kun je met bijde systemen werken als je goed oefent en je systeem legt kennen.
Voor mij is de koptelefoon een goede controle van je afmix.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2015 17:37 
 
Hardtraxx Addict

Iemand hier die FL Studio 11. op Windows 8.1 gebruikt? En Kontakt5,Spire,Nexus,Sylenth1,Massive. Wil namelijk weten of alles goed werkt op 8.1 :) Werk nu met Win 7 pro 64bits
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2015 18:30 
 
Hardtraxx Newbie

Bedankt voor de antwoorden. Koptelefoon is voor mij de beste optie. Waar kan ik nog op letten bij de aanschaf? Wanneer is een koptelefoon een goede koptelefoon voor produceren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2015 10:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Klaustrophobicz schreef:
Bedankt voor de antwoorden. Koptelefoon is voor mij de beste optie. Waar kan ik nog op letten bij de aanschaf? Wanneer is een koptelefoon een goede koptelefoon voor produceren?


nou, als je een (open) studio koptelefoon pakt zit je goed. http://www.bax-shop.nl/studio-hoofdtelefoons/akg-k-702-professionele-open-back-dynamische-hoofdtelefoon/product-details.html hoewel dit wel wat aan de prijs is,
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2015 10:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Joeyvg schreef:
Iemand hier die FL Studio 11. op Windows 8.1 gebruikt? En Kontakt5,Spire,Nexus,Sylenth1,Massive. Wil namelijk weten of alles goed werkt op 8.1 :) Werk nu met Win 7 pro 64bits


ik zou bij win 8.1 weg blijven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2015 12:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Joeyvg schreef:
Iemand hier die FL Studio 11. op Windows 8.1 gebruikt? En Kontakt5,Spire,Nexus,Sylenth1,Massive. Wil namelijk weten of alles goed werkt op 8.1 :) Werk nu met Win 7 pro 64bits


Ben sinds vorige week ook overgegaan naar Windows 8.1, nog even alle plugins installeren dan even testen.
je hoort het nog !
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2015 18:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Stigmata schreef:
Klaustrophobicz schreef:
Bedankt voor de antwoorden. Koptelefoon is voor mij de beste optie. Waar kan ik nog op letten bij de aanschaf? Wanneer is een koptelefoon een goede koptelefoon voor produceren?


nou, als je een (open) studio koptelefoon pakt zit je goed. http://www.bax-shop.nl/studio-hoofdtelefoons/akg-k-702-professionele-open-back-dynamische-hoofdtelefoon/product-details.html hoewel dit wel wat aan de prijs is,


Een dichte kan ook, aan bij de systemen zitten voor en na-delen.
Had laatst enkele mooie vergelijkingen gevonden, zal straks even kijken of ik ze nog kan vinden.

Edit: kan de 2 pagina's die ik toen had niet vinden maar op Google kun je genoeg vergelijking en review materiaal vinden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2015 19:46 
 
Hardtraxxer

Vraagje, Ik heb studio one 2 op mijn mac geïnstalleerd. Hij werkt zoals het hoort alleen krijg ik geen geluid. Ik heb al in mijn instellingen zitten zoeken maar krijg het niet gefixt. Ik heb geen geluidskaart en gewoon logitech speakers.

Iemand ervaring met dit probleem of een oplossing?

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2015 21:10 
 
Hardtraxx Addict

Stigmata schreef:
Joeyvg schreef:
Iemand hier die FL Studio 11. op Windows 8.1 gebruikt? En Kontakt5,Spire,Nexus,Sylenth1,Massive. Wil namelijk weten of alles goed werkt op 8.1 :) Werk nu met Win 7 pro 64bits


ik zou bij win 8.1 weg blijven.


Onderbouw dat eens? Wel ben ik het er mee eens dat het standaard niet helemaal lekker werkt op een desktop pc, omdat bepaalde media zich in de nieuwe interface openen. Dit kan je uitschakelen zonder extra software te installeren.

Ik vind Windows 8[.1] juist heerlijk. Je merkt gewoon dat het vele malen beter geoptimaliseerd is.

Ten eerste voelt alles veel vlotter aan. Vind je het nieuwe startmenu niet fijn? Dan kan je gewoon een vervanger installeren zoals Start8. Na wat tweaks heb je niet eens meer het idee dat je in Windows 8 werkt. :)

Mocht er behoefte zijn, wil ik wel een topic openen welke stappen je het beste kan doorlopen om W8 weer helemaal vertrouwd zoals W7 te laten werken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2015 12:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bas schreef:
Stigmata schreef:
Joeyvg schreef:
Iemand hier die FL Studio 11. op Windows 8.1 gebruikt? En Kontakt5,Spire,Nexus,Sylenth1,Massive. Wil namelijk weten of alles goed werkt op 8.1 :) Werk nu met Win 7 pro 64bits


ik zou bij win 8.1 weg blijven.


Onderbouw dat eens?


Ga mijn best doen. :)

Mijn ervaring met W8.1 is dat het een enorme systeembron opzuiger is. de systemen die ik met 8.1 heb gedraaid lieten allemaal een latency op de schijfstations zien. dit heeft te maken met de schijfcontrollers die vorr sommige type's en merken niet optimaal zijn. na test is gebleken dat win 7 deze latency niet vertoonde.

Nu is dit voor produceren niet schokkend, echter voor mijn eigen werkzaamheden wel.

Het hele metro UI ding is een ramp. ik wil geen tablet-achtige UI. Ik wil kunnen werken en de apps die voor de metroUI zijn gebouwd zijn hopeloos. er is in de PC-instellingen (nieuwe config scherm) weinig terug te vinden over zaken die worden afgehandeld.

Maar goed, ik ben er geen fan van.

Ik heb cubeest op w8 en w7 gedraaid, en is op w7 toch echt stabieler. ik heb geen gedegen onderzoek daar naar gedaan. Ik weet dus niet precies de oorzaak hiervan, maaaarr. als op een identiek systeem met w8 de boel vele malen eerder in de "kraak piep ik wil niet meer" modus komt dan w7 ben ik snel klaar er mee
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2015 14:53 
 
Hardtraxx Newbie

Hi,

Sinds ik niet meer soundcloud kan openen via Internet Explore kan ik hier bijv. op de site via Internet Explore de kicks / screeches / testen die jullie erop zetten als voorbeeld niet meer afluisteren via mijn Speakers.
Youtube lukt wel gewoon om geluid af te spelen.

Ik kan soundcloud wel afspelen via google chrome alleen daar lukt het me niet om geluid van uit te krijgen via me speakers. via google chrome lukt dat ook niet met youtube.

Iemand weet of ik dan instellingen moet veranderen ofzo? ik kan het niet vinden...

Alvast bedankt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2015 20:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb er tot nu toe nog geen problemen mee gehad (Windows 8.1 & + FL Studio)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2015 19:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Misschien als je rechts onderin op je geluidsicoontje en dan op mixer drukt, staan daar misschien bepaalde opties uit zoals Chrome?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2015 13:52 
 
Hardtraxx Elite

Ik wil voor een speciaal effectje in een track een oud nummer laten klinken alsof het wordt afgespeeld op een oude platenspeler. Weet iemand of hier een plugin o.i.d. voor is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2015 17:01 
 
Hardtraxx Addict

Klein vraagje maar ik wil graag mijn kennis uitbreiden over bepaalde producer dingen. Ik weet hoe veel dingen werken maar op gevoel. Ik kan soms niet helemaal goed uit leggen wat ik nou aan het doen ben (Meerdere zullen dit vast kennen). Iemand hier toevallig in de beschikking van een pdfje, link, jargon of woordenboek voor de termen die we meestal in het produceren gebruiken? :)
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 34  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner