Haha geen probleem!Ventrue wrote:TimMensen en ik ook kunnen aan voorbeeld aan jou nemen.
Thanks voor je feedback! over die 1e heb je gelijk wat betreft de kick er zit een klein kraakje in, het was niet de bedoeling dus ik zal er is naar kijken!
Wat betreft die 2e track zit er idd wat meer kraak achter de kick om het maar zacht uit te drukkenHet was best wel de bedoeling om een noisy kick te maken met korte tail en korte baslijn te maken, maar het is idd iets te veel noise, ik zal er nog lekker aan gaan sleutelen
Volgens mij had Stigmata het ook al beetje uitgelegd maar wat bedoelen jullie nou precies met een sub bass?
Nogmaals thanks voor je feedback man en leuk dat je het vet vindt!!
met sub bass bedoel ik gewoon de aller laagste frequenties. Wat je het beste kunt doen (denk ik) is om een nieuwe 909 te pakken en hier de bass van een kick mee te maken. Begin gewoon met wat distortion en EQ. Deze heeft veel minder distortion nodig dan je andere kick. Zorg ervoor dat je hem enorm strak en dreunend krijgt. Daarna cut je alle mid en high eraf en cut je de low uit je andere kick en voeg je ze samen. In frontliner's kick tutorial laat hij ook goed zien hoe dit moet. Succes!!