DJ_Tim schreef:
@stigmata
klinkt erg lekker voor zover ik nu op laptop kan horen, kom er later in detail op terug als ik beter geluid heb!
Dank u
Ventrue schreef:
@Stigmata Klinkt zeer sterk, ik vind je kick ook erg gaaf! Verder eigenlijk weinig op aan te merken, alleen dat ik dat hoge schelle geluid vanaf 1:56 niet zo lekker vindt. Ik weet niet of je nou wel of geen reactie er op wou maar ik zeg maar gewoon dat ik het erg tof vind klinken haha

Thanks, reactie is natuurlijk leuk. Ik vond het alleen niet netjes om het te vragen. dit is het snippet foum, en niet de full tracks.. Alleen post ik daar zelden tot nooit..iets met aanvaring met mede users.. Maar, om het een context te kunnen plaatsen... Ik had de track als af bestempeld. dat betekend voor mij zo veel als, klaar.. op slot... niks maar aan doen. En dat doe ik met een rede, anders draaf ik door en sloop ik de track stuk kapot.
Rumpfy schreef:
@ Stigmata
Zeer vette sounds vooral de anti lekker schel, de kick is opzich ook wel lekker en past goed bij het nummer alleen de melodie vind ik niet veel aan,
Bedankt voor je input! .
Zo, verhaal gedaan.. en nu gaat ik mijn track promoten..
Ik ga ook weer deze week lekker reaguren op jullie tests en snippets, maar alleen als ik in me studioke zit. \
Want met de laptop.. dan kan ik net zo goed mijn mond houden

laptop=peopgeluid