Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 232, 233, 234, 235, 236, 237, 238 ... 278  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 22:47 

Hardtraxx Elite

Ventrue schreef:
@DJ_Tim Ik vind dat de opbouw naar die 2e drop met lasergeluiden wat spectaculairder mag zijn, ook al is die niet helemaal mijn muziek, ik vind het toch wel gaaf om in een club te horen hoe iedereen helemaal in die opbouw meegesleept worden, de lichten flikkeren en dan alstie erin klapt iedereen weggeblazen wordt en helemaal uit z'n dak gaat :D Verder vind ik de lasergeluiden leuk alleen zijn ze nu nog te overheersend en zoals al eerder gezegd is vind ik dat je kick wel wat meer punch mag hebben. Maar het klinkt zeker netjes! :)

Bedankt voor je feedback, ik ga ermee aan de slag :D

Zelf ook weer verder gewerkt aan mijn gekke aparte nummertje. Ik heb hier en daar wat met de feedback gedaan, dus ik hoop dat jullie het wat vinden :)

Ik vind die hihats erg leuk in de build! Build duurt misschien een beetje lang. Drop is echt geweldig :D Diezelfde HiHats vind ik bij 1:12 dan weer minder. Sound in de 2e climax is ook lekker :D. Kick kan ik niks over zeggen, luister nu op laptop sorry. Als ik er aan denk kom ik er later op terug als ik weer beter geluid heb :) Plaats je hem ergens op het forum als ie af is? K ben erg benieuwd :thumbsup:

@stigmata
klinkt erg lekker voor zover ik nu op laptop kan horen, kom er later in detail op terug als ik beter geluid heb!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2015 17:18 

Hardtraxx Addict

@DJ_Tim Thanks voor je feedback, ik zal hem zeker ff posten als hij af is! :thumbsup:

@Stigmata Klinkt zeer sterk, ik vind je kick ook erg gaaf! Verder eigenlijk weinig op aan te merken, alleen dat ik dat hoge schelle geluid vanaf 1:56 niet zo lekker vindt. Ik weet niet of je nou wel of geen reactie er op wou maar ik zeg maar gewoon dat ik het erg tof vind klinken haha :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2015 13:22 

Hardtraxxer

@ ventrue
die kick is geniaal alleen de built is idd te lang en mag wat spannender dan klapt die er lekker hard in!

@ Stigmata
Zeer vette sounds vooral de anti lekker schel, de kick is opzich ook wel lekker en past goed bij het nummer alleen de melodie vind ik niet veel aan,

ik ben ook met iets begonnen met nieuwe kick na lang niks gemaakt te hebben!
heel kort stukje :D
[zippy]http://www52.zippyshare.com/v/sbuwEnk5/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2015 12:13 

Hardtraxxer

DJ_Tim schreef:

@stigmata
klinkt erg lekker voor zover ik nu op laptop kan horen, kom er later in detail op terug als ik beter geluid heb!

Dank u xd
Ventrue schreef:

@Stigmata Klinkt zeer sterk, ik vind je kick ook erg gaaf! Verder eigenlijk weinig op aan te merken, alleen dat ik dat hoge schelle geluid vanaf 1:56 niet zo lekker vindt. Ik weet niet of je nou wel of geen reactie er op wou maar ik zeg maar gewoon dat ik het erg tof vind klinken haha :thumbsup:

Thanks, reactie is natuurlijk leuk. Ik vond het alleen niet netjes om het te vragen. dit is het snippet foum, en niet de full tracks.. Alleen post ik daar zelden tot nooit..iets met aanvaring met mede users.. Maar, om het een context te kunnen plaatsen... Ik had de track als af bestempeld. dat betekend voor mij zo veel als, klaar.. op slot... niks maar aan doen. En dat doe ik met een rede, anders draaf ik door en sloop ik de track stuk kapot.

Rumpfy schreef:

@ Stigmata
Zeer vette sounds vooral de anti lekker schel, de kick is opzich ook wel lekker en past goed bij het nummer alleen de melodie vind ik niet veel aan,

Bedankt voor je input! .

Zo, verhaal gedaan.. en nu gaat ik mijn track promoten..
Ik ga ook weer deze week lekker reaguren op jullie tests en snippets, maar alleen als ik in me studioke zit. \
Want met de laptop.. dan kan ik net zo goed mijn mond houden ;) laptop=peopgeluid
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2015 12:55 

Hardtraxxer

Toffe track Stigmata! :thumbsup:

Ik mix zelf altijd op headphones, vind dat nog steeds effectiever. Raar misschien maar ik hoor frequenties veel beter op m'n headphone dan door een monitor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 22:07 

Hardtraxx Newbie

Rumpfy schreef:
@ ventrue
die kick is geniaal alleen de built is idd te lang en mag wat spannender dan klapt die er lekker hard in!

@ Stigmata

ik ben ook met iets begonnen met nieuwe kick na lang niks gemaakt te hebben!
heel kort stukje :D
[zippy]http://www52.zippyshare.com/v/sbuwEnk5/file.html[/zippy]

Oehh dat klinkt hard, zekers! Vind het heel erg lekker klinken :D

Ben zelf natuurlijk ook bezig geweest.
[zippy]http://www53.zippyshare.com/v/UXw4v7pG/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 23:09 

Hardtraxxer

@Rumpfy Vette vocals! Je kick klinkt ook al goed! alleen mist deze nog net dat kleine beetje kracht, de bas laat hem namelijk wat dof overkomen. verder zou ik de sounds wat meer eq'en en wat compressoren gebruiken voor de wat punchy achtigere sounds :thumbup: verder zeker mee doorgaan!

@90sFreak niet helemaal mijn stijl :P maar ik zou het wat meer opbouwen naar de climaxen toe, fx's, lift ups etc.. ditzelfde voor aan het einde van de climaxen, downlifters etc... Verder klinken de filters in je main synth niet helemaal lekker :x Je kick vind ik opzich wel lekker doorkomen zo :P miss nog iets crunchy achtiger en wat meer eq' op de hoge frequenties. verder wel een leuk plaatje om keer op los te gaan :thumbup:

Ik heb zelf wat deep house gemaakt voor de lolz :x :lol:

Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2015 00:35 

Hardtraxxer

90sFreak schreef:

Dit klinkt als een oude leviathan track

http://youtu.be/b-EM4Qn_UfM

Ik vind het wat ouderwets klinken. sorry..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2015 00:37 

Hardtraxxer

AvixDJ schreef:

OEI!!!! dat klinkt fijn! Snare iets meer body geven. lekker afmaken zeg ik!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2015 00:40 

Hardtraxxer

@ 90sFreak

Thx!
---

wel lekker hardcore track kan het wel waarderen! melodie vind ik ook vet alleen staat iets te hard imo en ik mis een beetje de opbouw.

@ AvixDJ
Thx voor je feedback,, mixen is niet mijn sterkste kant >.<
---

Lekkere deep house samples goed gebruikt, hoop dat er een lekker catchy melodietje voor komt (?)
ga er mee verder!

Tips?
[zippy]http://www8.zippyshare.com/v/unlWUl6t/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2015 08:17 

Hardtraxx Newbie

AvixDJ schreef:
@90sFreak niet helemaal mijn stijl :P maar ik zou het wat meer opbouwen naar de climaxen toe, fx's, lift ups etc.. ditzelfde voor aan het einde van de climaxen, downlifters etc... Verder klinken de filters in je main synth niet helemaal lekker :x Je kick vind ik opzich wel lekker doorkomen zo :P miss nog iets crunchy achtiger en wat meer eq' op de hoge frequenties. verder wel een leuk plaatje om keer op los te gaan :thumbup:

Dankjewel voor tips :)

Stigmata schreef:
90sFreak schreef:

Dit klinkt als een oude leviathan track

http://youtu.be/b-EM4Qn_UfM

Ik vind het wat ouderwets klinken. sorry..

De truc is dat het ook ouderwets klinkt :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2015 11:26 

Hardtraxxer

90sFreak schreef:

In dat geval, opzet geslaagd.
Probeer wel de boel wat helderder te maken. het valt nu allemaal in elkaar, en dat maakt het wat tam
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2015 12:42 

Hardtraxx Newbie

Stigmata schreef:
90sFreak schreef:

Probeer wel de boel wat helderder te maken. het valt nu allemaal in elkaar, en dat maakt het wat tam

Haha dankjewel. Hoe bedoel je precies met helderder maken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2015 13:08 

Hardtraxxer

90sFreak schreef:
Stigmata schreef:
90sFreak schreef:

Haha dankjewel. Hoe bedoel je precies met helderder maken?

Nou, het klinkt heel dof en dun. dus ik zou meer layers voor je synths gebruien. en meer stereo panning.
Je zou je kick als mono kunnen bouncen en alleen het sub gedeelte hoorbaar maken. uit de stereo kick dan wel het sub gedeelte weg eq'en
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2015 21:29 

Hardtraxx Addict

@Rumfy Klinkt lekker dat begin met die opbouw en dan rustige drop, verder klnkt het erg vet! benieuwd naar meer alleen heb ik het idee dat er een paar valse stukjes in je melodie zitten.

@AvixDJ Wauw zeker afmaken man klinkt zeer strak dit!

Laatste tijd ben ik nogal van de aparte producties, hier een wat oudere van mij track op 140bpm met een andere kick. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2015 17:21 

Hardtraxxer

Socializerzkijk nog een keer goed naar je kick, ik mis de tok en mag wel iets meer brommen! de 2de climax is vet met die synth erdoor, hij klinkt nog wat aan de droge kant die synth ff reverbje erop zetten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2015 18:19 

Hardtraxxer

Thanks guys :) Ga er zeker mee verder ! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2015 22:42 

Hardtraxxer

Socializerz schreef:
@90sFreak, klinkt erg gaaf, lekker oud stijltje! mag wel ieeets meer variatie in :thumbup:
@AvixDJ, klinkt echt heel dik! Kick mag iets harder imo. Afmaken dit!
@Rumpfy, Je synth is nog erg dun en je bas overheerst een beetje. Melodie klinkt wel heel lekker!
@Ventrue, je opbouw is opzich prima. Probeer alleen iets meer effects te gebruiken en maak je tail van je kick iets langer, dat klinkt wat lekkerder denk ik!

Hier is een stukje waar ik mee bezig ben, jullie kennen de melodie waarsschijnlijk wel. Opzet is nog heel erg basis , zit nog geen percussion/effects in en de piano moet nog veranderd worden, ook de mixdown is nog niet veel aandacht aan besteed, maargoed, het gaat om het principe! Ik hoor graag jullie meningen :)

[zippy]http://www48.zippyshare.com/v/3z9yG4BA/file.html[/zippy]

Had ooit zelfde idee nadat ik iets zag over het WTC om van die melodie een hardstyle track te maken. Helaas faalde dat nogal haha. Wel mooi om te zien dat iemand dat ook doet en dat dat wel goed klinkt :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2015 01:34 

Hardtraxx Addict

In Donkey Rollers - Voice Of Conscience zit het thema van Lux Aeterna ook verwerkt. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2015 11:54 

Hardtraxx Newbie

AvixDJ schreef:

Klinkt lekker, lekkere dikke bas, zou hem zo in de waggie draaien :p

Sinds kort krijg ik het zelf eindelijk voor elkaar wat leuks in elkaar te zetten, hier een preview van wat ik heb:

Next step, hoe maak ik een Kick :p weet iemand bepaalde plugins of filmpjes op youtube? alle hulp is welkom:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2015 13:18 

Hardtraxxer

Troxogy schreef:
Next step, hoe maak ik een Kick :p weet iemand bepaalde plugins of filmpjes op youtube? alle hulp is welkom:)

Aangenomen dat je het hebt over een hardstyle kick zou ik toch de audiofreq masterclass is op repeat zetten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2015 13:21 

Hardtraxx Newbie

Berg schreef:
Troxogy schreef:

Aangenomen dat je het hebt over een hardstyle kick zou ik toch de audiofreq masterclass is op repeat zetten :)

Filmpje ziet er smakelijk uit, zal ff kijken. Bedankt man!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2015 14:27 

Hardtraxx Elite

Troxogy schreef:
Berg schreef:
Troxogy schreef:

Filmpje ziet er smakelijk uit, zal ff kijken. Bedankt man!

Die van frontliner is ook erg goed :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2015 14:43 

Hardtraxx Newbie

Ja die trof ik ook al aan inderdaad, maar vind Frontliner z'n "engels" niet om aan te horen.

Berg, je had idd gelijk met op repeat zetten :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2015 16:17 

Hardtraxx Elite

Troxogy schreef:
Ja die trof ik ook al aan inderdaad, maar vind Frontliner z'n "engels" niet om aan te horen.

Berg, je had idd gelijk met op repeat zetten :p

Haha klopt maar hij legt toch echt het beste uit hoe je moet layeren, echt essentieel voor een goeie kick
Vorige  1 ... 232, 233, 234, 235, 236, 237, 238 ... 278  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner