na tijdje te met fl studio bezig te zijn geweest, vind ik het wel eens tijd worden om mijn track te laten beoordelen. ben zelf zeer tevreden met het resultaat, maar wie ben ik dus wees kritisch want daar leer ik van
-Reversed Bass is een sample (Noisecontrollers?) -De kick daarna lijkt me ook niet je eigen -Kick pitcht goed, maar ik twijfel of het jouw kick is.
nee de kicks zijn ook niet van me zelf, ben dat nog druk aan het uit vogelen. maar als ik men eigen kicks er bij zou doen zou het nummer nergens naar klinken, weet iemand een goede vst voor kicks?
Ik heb ook een Hardstyle track gemaakt! Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Alles is zelfgemaakt (kick/lead etc) behalve dan natuurlijk de originele "conquest of paradise" sountrack. Ik hoop dat jullie het wat vinden!
Ik heb ook een Hardstyle track gemaakt! Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Alles is zelfgemaakt (kick/lead etc) behalve dan natuurlijk de originele "conquest of paradise" sountrack. Ik hoop dat jullie het wat vinden!
Heeft een mooie build up. De melodie vind ik niet echt pakkend. De 'onder-noten' zou ik wat zachter zetten, en de melodie ook. Maar klinkt vet
Wel een erg lange break, daar hou ik persoonlijk totaal niet van. Verder klinkt het wel prettig.
hier een track van mij
ben benieuwd hoe die op andere systemen klinkt, dus laat maar weten!
Bedankt voor de feedback! Aan de lange break is helaas niks te doen want het ging er juist om om het origineel goed aan bod te laten komen en daarna pas lekker te beuken. Ik vind zelf dat het volume van de lage tonen en de melodie goed staan afgestemd op de kick, toch bedankt voor de feedback! Ik ben vooral geïnteresseerd in de technische aspecten zoals de kick/lead fx en algehele geluidskwaliteit etc.
@Gino: Lekkere plaat, alleen de synth bij 1:15 en 1:52 komt me een beetje teveel uit de lucht vallen. Verder vind ik het jammer dat de FX Kick steeds hetzelfde is. Verder klinkt de lowend goed op mijn systeem, alleen de hele track in het algemeen klinkt een beetje dof, vooral de screech. De tussenstukjes zijn gewoon vet.
@gino Intro klinkt gaaf! Mooie screeches, vooral op 1.17! Daarna wordt hij alleen een beetje eentonig, omdat je 4 climaxen ongeveer hetzelfde doet (dezelfde screeches). Zoals bwazza zegt klinkt het ook nog een beetje dof, zowel je kick als je screeches. Werk aan je afmix en opbouw, dan komt het zeker goed!
@bwazza De sound van je kick klinkt goed, maar hij mist toch wat power naar mijn idee! Vooral in de climax, aangezien hij daar af en toe heel hoog blijft pitchen. Vind het gaaf hoe je de kickfx in de intro gebruikt. De break duurt inderdaad echt te lang, en de lead zou ook nog wat voller mogen. Qua opbouw zit het opzich wel goed in mekaar, en de melodie klinkt gaaf op deze manier!
@spaghetti De sound klinkt toch redelijk als het origineel! Zou alleen wat voller mogen.
Ik heb een remixje gemaakt voor Stereorockerz (Bas en Thomas). Hij komt op hun album die ze weggeven als het klaar is! Zou graag willen weten wat men er hiervan denkt.
@gino Intro klinkt gaaf! Mooie screeches, vooral op 1.17! Daarna wordt hij alleen een beetje eentonig, omdat je 4 climaxen ongeveer hetzelfde doet (dezelfde screeches). Zoals bwazza zegt klinkt het ook nog een beetje dof, zowel je kick als je screeches. Werk aan je afmix en opbouw, dan komt het zeker goed!
@bwazza De sound van je kick klinkt goed, maar hij mist toch wat power naar mijn idee! Vooral in de climax, aangezien hij daar af en toe heel hoog blijft pitchen. Vind het gaaf hoe je de kickfx in de intro gebruikt. De break duurt inderdaad echt te lang, en de lead zou ook nog wat voller mogen. Qua opbouw zit het opzich wel goed in mekaar, en de melodie klinkt gaaf op deze manier!
@spaghetti De sound klinkt toch redelijk als het origineel! Zou alleen wat voller mogen.
Ik heb een remixje gemaakt voor Stereorockerz (Bas en Thomas). Hij komt op hun album die ze weggeven als het klaar is! Zou graag willen weten wat men er hiervan denkt.
nice track , ik ben ook aan iets bezig, ben benieuwd wat jullie ervan vinden
ik ben ook aan iets bezig, ben benieuwd wat jullie ervan vinden
Heb je een delay op je tok? Je melodie komt trouwens ook zo uit de lucht vallen, probeer wat te spelen met overgangen.. en de kick mag nog wel je nog wel wat werk geven..
ik ben ook aan iets bezig, ben benieuwd wat jullie ervan vinden
Heb je een delay op je tok? Je melodie komt trouwens ook zo uit de lucht vallen, probeer wat te spelen met overgangen.. en de kick mag nog wel je nog wel wat werk geven..
Dit is geen echte track, ik wou horen hoe kick klinkt met melodie enz.
Weer een nieuw previewtje geupload . Nu is het wel even mooi geweest, want moet nog een paar trackjes afmaken deze week. Ik heb een paar tips meegenomen die ik laatst heb gekregen over dit nummer, en een intro en outro toegevoegd.
Weer een nieuw previewtje geupload . Nu is het wel even mooi geweest, want moet nog een paar trackjes afmaken deze week. Ik heb een paar tips meegenomen die ik laatst heb gekregen over dit nummer, en een intro en outro toegevoegd.