Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 373, 374, 375, 376, 377, 378, 379 ... 418  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2012 15:19 

Hardtraxx Elite

@AVANA track... Wow... Héél dik! Lijkt alleen erg veel op Pavo - Let's Go
@Tegino (hierboven) mis veel sterkte in de melodie. Mis ook wat hoge frequenties... Voor de rest is de 'anticlimax' erg vet gedaan!
Zal zo 's effe kijken of ik nog minuten over heb op soundcloud om mn Kingdom remix te delen... Ben benieuwd wat jullie vinden nml :)

-edit-
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2012 18:35 

Hardtraxxer

@destination Thanks! :D Ik vind je synth iets teveel lage frequencies hebben, kan ook aan mij liggen. De anti-climax is wel heel plots, als je het uitwerkt kan het zeker gaaf zijn. Er mag ook wel aan de overgangen worden gewerkt, zodat het allemaal beter doorloopt :thumbup: .

@mannonymous Dankje! :thumbsup: Nu je het zegt ja! Het was voor mij ook al zo'n melodie die je denkt al vaker gehoord te hebben, maar dat komt denk ik omdat dit akkoordenschema wel eens vaker gebruikt wordt. Over je remix: Lekkere melodie, en een mooie synth ook! Je zou eventueel wel iets als een arpje of een belleke of een tweede synth kunnen toevoegen, misschien dat het dat wat spannender maakt. Is maar een tip :D . In de 1e climax wordt de allereerste kick op de een of andere manier (door de kickfx?) weggedrukt, hier kan je misschien ook eventjes naar kijken. Voor de rest klinkt het lekker! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2012 22:17 

Hardtraxx Newbie

Hey iedereen!

Ik ben al een tijdje met deze track bezig, ik zou heel graag willen horen wat jullie er van vinden :)

alvast super bedankt producers ;)

soundcloud link:<iframe width="100%" height="166" scrolling="no" frameborder="no" src="http://w.soundcloud.com/player/?url=http%3A%2F%2Fapi.soundcloud.com%2Ftracks%2F57779371&show_artwork=true"></iframe>

hopelijk werkt de embed code en anders de normale link: http://soundcloud.com/sietse-wernik/sie ... -countdown

voor youtubers: https://www.youtube.com/watch?v=WW9TBUnWg4Y
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2012 13:11 

Hardtraxx Newbie

Hey allemaal!

Ik heb een tijdje terug een nummer gemaakt en wil graag weten hoe jullie het vinden.

Dit is in ieder geval de link:
http://youtube.com/watch?v=P_xRELBIAR4

Alvast bedankt!

Klaustrophobicz
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2012 14:06 

Hardtraxx Newbie

@Avana Echt een lekker nummer man! Good job!
Het is mijn eerste dag hier en volgens mij ben je hier al wel een beetje bekend maar ik wilde het toch graag kwijt.

@Da Fenix Het begin vind ik vet gedaan! Tot de 1e climax, daar verandert de melodie ineens, die zou ik door trekken. En die melodie in het begin met de piano, daar zou ik een vette synth voor gebruiken voor het middenstuk, want deze melodie heeft te veel van ctrl alt delete van noisecontrollers weg. Verder netjes!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2012 20:45 

Hardtraxxer

Wat vinden jullie ervan? :D

Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2012 21:48 

Hardtraxxer

EvilSpaghettiNL schreef:

Tof, probeer eens te spelen met een LFO erover zoals Frontliner dat tegenwoordig doet. Denk dat 't best goed te beuren is dan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 21:04 

Hardtraxx Newbie

@Klaustrophobicz goeie basis, maar het moet nog wel flink wat aangeschaafd worden, zoals de kick want die lijkt meer op een hardcore kick uit 2005 :thumbup:
voor de rest wel mooie melody en synth maar probeer ook wat meer diepte in je nummer te brengen dmv percussie en effecten

@EvilSpaghettiNL vette melodie man, moet je zeker verder mee gaan! :)

hier nog een trackje van mij :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 21:45 

Hardtraxxer

Vanaf 1:22 ben ik zwaar te vreden, de track heeft twee kanten een anti climax en een dikke rauwe climax! Wat vinden jullie? Weet nog niet waar ik hem ga tekenen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 11:11 

Hardtraxxer

@klaustrophobicz Dankje! ;) Over je track: probeer eerst eens een tijdje aan je sound design te werken. Je synths, kicks en screeches apart van elkaar, en leer hoe je die voller en mooier kunt krijgen. Probeer dan nog eens een keer een nummer te maken, en ga dan pas letten op de afmix en opbouw en dergelijke . :thumbup:

@SD Mooie reverse in de intro. De introsounds zouden wel wat voller mogen. Ben niet zo'n fan van de melodie, en dat komt vooral door het ritme wat je gebruikt hebt. Zo lijkt de melodie heel langzaam te gaan.

@reverio Sorry, maar ik ben echt geen fan van dit soort 'anticlimaxen' in house. Sounds klinken opzich wel oke, daar niet van. ;)

Ik ben de laatste paar dagen bezig geweest aan een nieuw trackje, een beetje een ander soort trackje dan normaal. De afmix is nog slecht, maar ik zou graag weten wat er daarnaast nog verbeterd kan worden. ^^

[zippy]http://www22.zippyshare.com/v/95872224/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 12:44 

Hardtraxx Beheerder

Nebuto schreef:
EvilSpaghettiNL schreef:

Tof, probeer eens te spelen met een LFO erover zoals Frontliner dat tegenwoordig doet. Denk dat 't best goed te beuren is dan!

Doet me wel denken aan abject - in our memories.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 17:10 

Hardtraxx Addict

pim schreef:
@klaustrophobicz Dankje! ;) Over je track: probeer eerst eens een tijdje aan je sound design te werken. Je synths, kicks en screeches apart van elkaar, en leer hoe je die voller en mooier kunt krijgen. Probeer dan nog eens een keer een nummer te maken, en ga dan pas letten op de afmix en opbouw en dergelijke . :thumbup:

@SD Mooie reverse in de intro. De introsounds zouden wel wat voller mogen. Ben niet zo'n fan van de melodie, en dat komt vooral door het ritme wat je gebruikt hebt. Zo lijkt de melodie heel langzaam te gaan.

@reverio Sorry, maar ik ben echt geen fan van dit soort 'anticlimaxen' in house. Sounds klinken opzich wel oke, daar niet van. ;)

Ik ben de laatste paar dagen bezig geweest aan een nieuw trackje, een beetje een ander soort trackje dan normaal. De afmix is nog slecht, maar ik zou graag weten wat er daarnaast nog verbeterd kan worden. ^^

[zippy]http://www22.zippyshare.com/v/95872224/file.html[/zippy]

Die anti is echt lekker! :)
Intro kick is een stuk beter dan wat je gisteren mailde! Verder niks aan veranderd toch?
Leuk trackje dus, rest van de feedback had ik al gegeven :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 17:13 

Hardtraxx Addict

ReverioMusic schreef:

Vanaf 1:22 ben ik zwaar te vreden, de track heeft twee kanten een anti climax en een dikke rauwe climax! Wat vinden jullie? Weet nog niet waar ik hem ga tekenen.

Zelf een keer wat feedback geven mag ook wel, zie jou altijd alleen maar feedback vragen ;)
Track klinkt niet slecht, maar is wat chaotisch en de afmix is niet zo best.
Als je met tekenen bedoelt dat je hem uit wilt brengen op een platenlabel raad ik je toch echt aan om daar mee te wachten! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 17:15 

Hardtraxx Addict

S_D schreef:
@Klaustrophobicz goeie basis, maar het moet nog wel flink wat aangeschaafd worden, zoals de kick want die lijkt meer op een hardcore kick uit 2005 :thumbup:
voor de rest wel mooie melody en synth maar probeer ook wat meer diepte in je nummer te brengen dmv percussie en effecten

Klinkt gaaf, leuke reverse! Kick is ook aardig te doen.
Sounds zijn alleen nog erg smal, mag allemaal een stuk voller en dikker, vooral je intro sounds!
Melo doet me overigens wel denken aan het decibel anthem :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 17:16 

Hardtraxx Newbie

Ik heb een remix gemaakt van Lykke Li - I Follow Rivers
Ben nog niet helemaal tevreden over de kick, track is ook nog niet gemasterd.
Sta open voor jullie kritiek :)

Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2012 16:03 

Hardtraxx Newbie

CosmicDestination schreef:
S_D schreef:

Klinkt gaaf, leuke reverse! Kick is ook aardig te doen.
Sounds zijn alleen nog erg smal, mag allemaal een stuk voller en dikker, vooral je intro sounds!
Melo doet me overigens wel denken aan het decibel anthem :P

haha dat van decibel anthem klopt ja, maar ik had de melo al gemaakt voor het decibel anthem uit kwam :D
en nog bedankt voor je feedback :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 13:11 

Hardtraxx Newbie

Remix gedaan van 'Geck-O - Jumpeng' Hope you like it! :D

http://youtu.be/yrZMqmLQ554
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 15:36 

Hardtraxxer

Mainstreamerz schreef:
Ik heb een remix gemaakt van Lykke Li - I Follow Rivers
Ben nog niet helemaal tevreden over de kick, track is ook nog niet gemasterd.
Sta open voor jullie kritiek :)

Veel nexus of niet :P ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2012 23:33 

Hardtraxxer

Zero Sanctuary - Journey

Dit is onze nieuwe preview :D
We zijn nog van plan dingetjes te verbeteren/aanpassen maar zo krijg je een goed beeld hoe de track gaat worden!

Ben benieuwd wat jullie er van vinden ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2012 17:24 

Hardtraxxer

@ Raefix

over het algemeen klinkt het wel goed, alleen had ik er een wat lompere kick eronder gegooid, de kick die er nu bij zit heeft weinig karakter en komt ook niet lekker naar voren. Daar zal ik dus nog even aan werken!

Hier ook nog ff een preview van mezelf
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2012 18:20 

Hardtraxxer

Okay, voor de mensen die gelijk willen luisteren naar het desbetreffende nummer, hier is ie

Even klein beetje info:

Ten eerste ik ben nieuw op dit forum en ik dacht, laat ik mijn meest recente re-mix maar delen. Zoals je ziet is deze track een maand uit en was dus ver na de deadline van de contest.
Ik had eerst het plan om mee te doen aan de wedstrijd maar vanwege school en wat andere zooi kreeg ik 'm niet op tijd af, het lijk mij wel een goeie oefening om 'm toch maar af te maken en dit is dan de meest recente versie.
De volledig gemasterde versie komt nog wel, maar omdat ik nu bezig ben met een collab kan dat nog even duren ;) de collab word sowieso beter als deze remix en in deze collab willen mijn "collega" en ik ook helemaal 100% voor gaan :P dit kan nog wat tijd kosten, maar we zijn al flink op weg :D miss komt hier nog wel een korte preview voor de official release ;)

~ Kritiek is altijd welkom, mits het goed onderbouwd is :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2012 18:24 

Hardtraxx Addict

@ Raefix

Fijne track. Zulke vocals vind ik ook el nice, doet me denken aan die Hyperdrive Remix van Toby Emerson - Angel. Leuke sounds, kick vind ik nog een beetje soft. maar das smaak :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2012 18:22 

Hardtraxx Newbie

Preview van nieuwe Remix.

Het is Inderdaad een kick sample. werk nog steeds aan mijn eigen kicks.
Maar wil graag laten horen waar ik mee bezig ben! :thumbup:

Aangezien mijn producties natuurlijk niks beter zijn als alle andere in het forum, vind ik het toch moeilijk om feedback te geven, het is snel gewoon je eigen mening, en kan deze dan niet onderbouwen. want dat 'vind je gewoon'.
Zal proberen op de volgende producties reactie te geven zodat ik van jullie ook kan horen wat jullie van deze track vinden! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2012 21:26 

Hardtraxxer

Yo boys!

Ben bezig met een latin project een bootleg op gangnam style.

Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2012 22:04 

Hardtraxxer

Socializerz schreef:
Wat geeft jou het recht om geen feedback te geven op anderen?

over wie gaat dit? ff voor de duidelijkheid zeg maar
Vorige  1 ... 373, 374, 375, 376, 377, 378, 379 ... 418  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner