Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 371, 372, 373, 374, 375, 376, 377 ... 418  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2012 14:53 

Hardtraxx Newbie

Hier Zijn Wat Tracks Van Mij ;)

Ben Benieuwd Wat jullie er van vinden:

Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2012 11:34 

Hardtraxxer

Korey schreef:
Klinkt best goed man! Heb een paar puntjes van feedback. Je screech is op de halve tel gesidechaind, maar je kicks zitten op een driekwartsmaat in de intro. Daarnaast mag de screech iets viezer nog van mij, misschien wat meer detune. Maar dat is misschien smaak. Verder vind ik de intro heel vet gedaan. De synth in je climax vind ik goed, maar de melodie (en dan vooral de bassline en hoe de kick mee pitcht) vind ik op sommige punten nog wat onlogisch. (na een paar keer luisteren is dat al minder trouwens) Hoe de screech erbij komt in de tweede climax klinkt ook niet echt lekker. Het idee is goed, maar het geheel klinkt nu een beetje vals en chaotisch. Je afmix is wel netjes, het klinkt allemaal erg zuiver enzo, goed bezig! Hoop dat je er wat mee kunt :thumbup:

Het volgende even for the record;
1. De screech is niet gesidechaind, maar gemaakt met een rate-envelope. Er is geen "maatverschil" in de intro.
2. De melody heeft geen onlogische opbouw, 4kwartsmaat, waarop de kick perfect is gepitcht.
3. Een geheel dat "vals" klinkt? Komop zeg, wat een grap :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2012 12:59 

Artiest

Gast, ik probeer ff wat opbouwende feedback te geven, als je daar niet tegen kan moet je hier niks gaan posten. Die envelope zit toch echt op de halve tel en je kickrolls zitten op 3 kwartsmaat in je intro. En waarom reageer jij eigenlijk over een post over yri? De melodie moest ik idd een paar keer horen, die klinkt idd wel lekker. Maar dat zei ik ook al in mn vorige post. Ik blijf er wel bij dat die screech tegelijk met de melodie niet lekker klinkt. T is alleen maar goed bedoelde feedback hoor ;)

@ Machiazz: Klinkt allemaal best oke, maar probeer op je afmix te letten. Je kick drukt je melodie op sommige punten weg, denk dat je alles even iets zachter moet zetten. Het klinkt nu ook nog een beetje 'dof'. Maar goed op weg verder hoor.

-

Hier een update van mijn vorige post, ik heb een beetje een spooky break, een tweede climax en een outro toegevoegd. Ben benieuwd naar jullie feedback.

Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2012 13:03 

Hardtraxx Addict

Korey schreef:
Hier een update van mijn vorige post, ik heb een beetje een spooky break, een tweede climax en een outro toegevoegd. Ben benieuwd naar jullie feedback.

Dat klinkt zooo vet :worship: :worship: :worship:

-
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2012 14:03 

Hardtraxxer

Korey schreef:
Gast, ik probeer ff wat opbouwende feedback te geven, als je daar niet tegen kan moet je hier niks gaan posten. Die envelope zit toch echt op de halve tel en je kickrolls zitten op 3 kwartsmaat in je intro. En waarom reageer jij eigenlijk over een post over yri? De melodie moest ik idd een paar keer horen, die klinkt idd wel lekker. Maar dat zei ik ook al in mn vorige post. Ik blijf er wel bij dat die screech tegelijk met de melodie niet lekker klinkt. T is alleen maar goed bedoelde feedback hoor ;)

@ Machiazz: Klinkt allemaal best oke, maar probeer op je afmix te letten. Je kick drukt je melodie op sommige punten weg, denk dat je alles even iets zachter moet zetten. Het klinkt nu ook nog een beetje 'dof'. Maar goed op weg verder hoor.

-

De kick is een 4kwartsmaat, 4 tellen in elke maat. De screech loopt niet gelijk met de maat van de kick. Je kunt dat lelijk vinden, of gruwelijk vet. Productietechnisch klopt het.
Hetzelfde geldt voor de screech en melodie, er is een verschil tussen "ik vind het niet lekker klinken" en "het klinkt vals". Productietechnisch, klopt het.

Ik ben een voorstander van feedback. Als je in je feedback tips geeft, zorg dan dat ze kloppen. Meningen kunnen te allen tijde verschillen.

Defect & Secret Project - Breathe the sun
Daarom, reageer ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2012 00:21 

Hardtraxx Newbie

Hallo iedereen.
Dit is de eerste keer dat ik op een hardstyle forum zit en mn track ''publiceer''.
ik ben nu een klein tijdje bezig met het maken van hardstyle en was erg benieuwd wat mensen er van vonden :).
k heb geprobeerd om de synth van Wasted penguinz na te maken. verder alles zelf gemaakt/bedacht.
hopelijk krijg ik een antwoord.

alvast bedankt..

hier de youtube link: http://www.youtube.com/watch?v=JnNCcxTN7PE
kweenie of t gebruikelijk is om een youtube link te geven maar ach...

peace:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2012 12:03 

Hardtraxx Veteran

@korey: track is erg lekker! alles om de kicks klinkt uitstekend alleen ben dan niet zo fan van de kicks.. kicks komen niet echt overtuigend over. moet iets meer drive en kracht in en dan is die echt erg goed! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2012 18:06 

Hardtraxx Elite

Hardstate Channel (Intro)

Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2012 17:03 

Hardtraxx Newbie

Ik heb mn track nu ook op soundcloud gezet :) hier de link : http://snd.sc/MjSWuz
Laat maar weten wat je er van vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2012 17:36 

Hardtraxx Elite

Dylan-E schreef:
Hardstate Channel (Intro)

Die Dial tone mag iets langer duren, beepbeepbeep - pauze - beepbeepbeep - pauze - beepbeepbeep - pauze -
Overgangen mogen iets soepeler, maar wel vet! :woot:

Laatst begonnen aan een nieuwe track, dit is een deel van de midintro, wat vinden jullie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2012 01:57 

Hardtraxxer

@ Hierboven, klinkt leuk, de sounds zijn wel vet, hebben alleen wel nog wat eq nodig en ik zou wat spelen met je 'pan'. Kick is ook wel gaaf, zelf gemaakt?

heb zelf ook 2 nieuwe plaatjes af, eentje van mezelf, eentje samen met een vriend gemaakt.

Enjoy ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2012 15:07 

Hardtraxx Elite

@wildenberg
Alles is zelfgemaakt, behalve de 'hit' (deng met galm) op 't laatst :P
Heb de boel vandaag effe wat opgepoetst qua eq, tempo omhoog gedaan (dit was 145bpm nu op 148) wat met de pan gedaan en een 'main part' toegevoegd.

Over jouw 2 tracks, ik vind de buildup goed, klinkt vol goede sounds etc. Maar als je naar de main part gaat klinkt t erg leeg. De kick is hol en mist punch. Over het algemeen heb ik het idee dat er wat mist in de mid-frequenties...
Hoop dat je wat kunt met mn feedback. Overal klinkt 't namelijk wel vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2012 19:01 

Hardtraxx Elite

@Mannonymous: Leuk dat je het wat vindt! :) & Zal er aan werken :thumbup: (Nog meer mensen Tips?)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2012 19:23 

Hardtraxx Veteran

@Wildenberg

Kick klinkt nogal hol, en de pitch nogal vals :) werk ook meer aan je mid freqs en ik miss wat meer subbass . Voor de rest zit er een goede opbouw in !

Voor de hardcore liefhebbers. Feedback altijd welkom, Het is nog Work in Progress ;)

Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2012 22:53 

Hardtraxx Addict

@Mannonymous Sounds opzich klinken allemaal erg gaaf, kick is ook vet, maar ik vind het nu echt een puinhoop. Ik zou ook de sounds wat beter EQ'en zoals al gezegd werd, dan maakt alles vanzelf al wat meer plaats voor elkaar :)

@wildenberg Speechless: break is gaaf! je sounds kunnen nog een stuk meer EQ gebruiken. Melodietje vind ik vrij eentonig en een beetje saai. De kick heeft ook nog flink wat werk nodig. Hij pitcht niet mooi en heeft bijna geen punch ;) Idee is top, werk aan je sounddesign en het kan een leuk trackje worden! :D

@Nuracore Heb niet veel verstand van hardcore, zeker niet dit soort hardcore. Vind er zelf ook niks mooi aan om eerlijk te zijn, maar dat is smaak. Kan je hier niet veel bij helpen ben ik bang..

------

Trackje afgerond, erg tevreden met het resultaat, is vrij rauw :)

Hoe denken jullie over een release? Is dit releasewaardig? En zo ja, iemand een voorstel wat voor label? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2012 01:11 

Hardtraxx Newbie

Hey we hebben net ons nieuwe nummer af Bring the noise en we zijn benieuwd wat jullie er van vinden! We hopen dat jullie het wat vinden
Soundcloud: http://soundcloud.com/r-reborn/r-reborn-bring-the-noise
Youtube: http://www.youtube.com/watch?v=bvs31YcHFn8

Enjoy
Feedback is natuurlijk altijd welkom !
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2012 03:12 

Hardtraxx Newbie

CosmicDestination schreef:

Hoe denken jullie over een release? Is dit releasewaardig? En zo ja, iemand een voorstel wat voor label? ^^

heel vet zeker rond 50 sec alleen op 2.44 raak je me kwijt vind ik persoonlijk niet mooi
maar ik hoor veel techniek. label ben je zeker waardig :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2012 09:38 

Hardtraxx Newbie

Klinkt zeker lekker Cosmic!! Heerlijke structuur in je track, en vind dat stukje op het eind leuk gedaan! Dat wissele tusse screech en main lead!! De kick komt ook lekker in aan het begin. Zeker release waardig! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2012 09:42 

Hardtraxxer

Haha, toch maar de plannen wijzigen? :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2012 09:45 

Hardtraxx Addict

Thanks! :)

@pim Wees maar niet bang, dat gratis album komt er :D
Maar we dachten erover om dit plaatje uit te brengen, mits anderen denken dat het releasewaardig is.
Iemand een voorstel wat betreft label? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2012 11:23 

Hardtraxxer

@Cosmic Klinkt lekker hoor :) Alleen tja een label, zou er ff geen weten xD

Hier mijn track :) Hij hete eerst "Afrika" maar kon er ff geen goeie intro bij bedenken die aansloeg op het afrikaanse style :) Komt nogwel een keer!

Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2012 13:54 

Hardtraxx Addict

Ik vind je kick nog niet wat het moet zijn. Ik zou de kick ook iets langer maken en anders distorten (zorg ook dat de distortion wat zuiverder klinkt)
De synth in de mid intro staat denk ik wat te hard in de mix. Het klinkt alsof hij er bovenop is geplakt. Misschien nog wat meer reverb geven om het wat ruimtelijker te maken. Voor een wat rauwere track klinkt hij ook nog te lief/standaard. Zou hem dus wat scherper en agressiever maken.
De main lead vind ik ook nog te standaard en te lief. Die mag wel wat scherper en agressiever. Zou het eventueel nog wat opvullen met af en toe een soort screech op de achtergrond. ik vind de lead ook nog te veel op de track liggen. het moet toch een geheel zijn. Als de kick pitcht op het einde van de drop vind ik hem beter klinken.

Het is niet slecht, maar naar mijn mening nog niet releasewaardig. Let vooral op de elementen in de mix. Zorg dat het een geheel wordt en dat alles mooi zijn plaatsje krijgt. Het geheel klinkt ook nog al op elkaar, gebruik dus de ruimte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2012 14:13 

Hardtraxx Addict

Phase 2 schreef:

Ik vind je kick nog niet wat het moet zijn. Ik zou de kick ook iets langer maken en anders distorten (zorg ook dat de distortion wat zuiverder klinkt)
De synth in de mid intro staat denk ik wat te hard in de mix. Het klinkt alsof hij er bovenop is geplakt. Misschien nog wat meer reverb geven om het wat ruimtelijker te maken. Voor een wat rauwere track klinkt hij ook nog te lief/standaard. Zou hem dus wat scherper en agressiever maken.
De main lead vind ik ook nog te standaard en te lief. Die mag wel wat scherper en agressiever. Zou het eventueel nog wat opvullen met af en toe een soort screech op de achtergrond. ik vind de lead ook nog te veel op de track liggen. het moet toch een geheel zijn. Als de kick pitcht op het einde van de drop vind ik hem beter klinken.

Het is niet slecht, maar naar mijn mening nog niet releasewaardig. Let vooral op de elementen in de mix. Zorg dat het een geheel wordt en dat alles mooi zijn plaatsje krijgt. Het geheel klinkt ook nog al op elkaar, gebruik dus de ruimte.

Kijk hier kan ik wat mee! Bedankt! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2012 14:29 

Hardtraxx Newbie

hee ik ben nu een jaar bezig in logic en wou weten hoe ik het doe. wat er beter kan en waar ik op moet letten.

http://www.youtube.com/watch?v=DvX4RbuZ ... ature=plcp

alvast Bedankt :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2012 17:22 

Hardtraxx Newbie

DForcer: je track klinkt wat verweg voor de rest klinkt hij wel goed :)
CosmicDestination: klinkt erg goed! ga zeker zo door ik ben zelf niet zo'n held in raw intro's ookal zou ik dit zelf wel graag willen:(
Thepilot: je track klinkt erg leeg ik zou proberen wat meer met reverb te werken.. hierdoor krijg je een voller effect.

Ik ben vammidag met even bezig geweest en daar kwam iets uit waarvan ik niet zo goed weet wat ik er mee moet.. ik ben wel erg benieuwd wat jullie er van vinden en of ik dit af moet maken of niet. 1 dag werk dus niet afgewerkt :$ ps de vocal komt uit een track van een noise controllers heb ik alleen even ter opvulling ;)

Vorige  1 ... 371, 372, 373, 374, 375, 376, 377 ... 418  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner