CyrilHS schreef:
[zippy]http://www23.zippyshare.com/v/80323357/file.html[/zippy]
Wil deze erg goed afwerken etc, dus tips/comments zijn zeeeeeer welkom!

Dan zal ik maar eens een poging wagen hea

ik zal eens heel opbouwend het nummer langsgaan (gebeurt ook vaak in de dj's corner en daar heb ik ook altijd profijt van) dus zal per stuk van het nummer comment geven

Intro: +
eerste geluidje vond ik vet, 2e geluidje mocht wel wat minder pluck in

leuke opbouw wel naar die screech toe!! fijne screech ook zeg, maar die kick mag van mij wel wat harder/wat meer distorted (dat is kwestie van smaak hoor)
Opbouw naar breakdownmelo: ++
leuk gedaan dat die piano er al vrij vroeg doorheenzit, krijgt het een wat natuurlijker gevoel van. de breakdownmelo vind ik leuk, geeft me een lekker gevoel, hoewel het wel een standaard HSmelo is, maar dat geeft helemaal niks ik vind hem lekker

climax met melo: +
jammer dat alles er in 1x in klapt, misschien nog een kick -hit om te laten merken dat kicks erinkomen (heb je de 2e keer dat de kick erinklapt wel

) Of een vette vocal. Ik vind je pitchkicks goed gelukt man! maar ik hoor nog wel veel ruis op de achtergrond (zit denk ik in de melodie als ik het zo hoor)
2e climax melodie:+
leuke variatie op je eerste melodielijn, niks op aan te merken
Outtro: ++
supervet gedaan! kan niet anders zeggen, lekkere natuurlijke overgang van de melodie terug naar de intro-screech

(persoonlijk vind ik vaak de intro/outtro van "nieuwe" hardstyle tracks vaak het vetst

)
VERDICT: lekkere track, het enige wat ik nog mis: Vocals in de breakdownmelo/mid-intro om nog meer sfeer te geven, er zit nog ietst teveel ruis in het "climax" gedeelte en misschien nog wat hit-spelinkjes extra om het geheel nog wat spannender te maken..
maar kan niet anders zeggen dan dat ik het wel een leuk nummer vind

nog een beetje afwerken en je hebt er een hele vette bij

laat ff weten wanneer die af is EN beschikbaar om te downloaden, kheb nog wel een setje waar deze zeker wel tussenpast
ik hoop dat je hier wat aan hebt