ik vind hem heel leeg en droog klinken.. ook hoor ik weinig tot geen eigen sounds.
Hier ons nieuwe kunstwerkje
View on SoundCloud
Hier ons nieuwe kunstwerkje
View on SoundCloud
Ik zou een beetje lage tonen van je mid-intro pakken (eigenlijk drukt de bass je hele punch etc. weg) en die in je climax plakken. Daarnaast vind ik je synths heel erg dun, mogen best meer lagen zijn!TheArthadox wrote:ik vind hem heel leeg en droog klinken.. ook hoor ik weinig tot geen eigen sounds.
Hier ons nieuwe kunstwerkje![]()
View on SoundCloud

Dit dus! Nee grapje, vergeet het gewoon vaak eigenlijk..Joeyvg wrote:Hij is te cool om een reactie te geven met zijn 100e comments op soundcloud
whooops, was even vergeten dat ik op de "full track" topic zat!Since1996 wrote:@pim , jij bent goed bezig maat, ik vind het erg professioneel klinken in iedergeval. Soms mis ik een beetje eigen sound of draai in je nummers. Toch heb je lekkere kicks en leuke synths! Mag ik vragen vanuit welke Vst je je kickdrums maakt?
hier een Demo van mij, een klein stuk intro, en een gedeelte van het mid-intro, zonder kick helaas, ik zet er pas een kick onder als ik een goede kick heb.
View on SoundCloud
Feedback graag!
Intro en outro zijn erg lekker!
Lekker duister sfeertje
Dit gaat zeker de goeie kant op! Intro sounds klinken lekker, kick is ook prima.Socializerz wrote:Sephyx wrote:@ pim, best zieke track, alleen je moet de kick nog wat tweeken en dan klinkt de rest wel epic. ga zo door.
Hier is mijn nieuwe track, dit is mn 2e track.
View on YouTube
edit, youtube link werkt niet?
-- SephyxdiCode: Select all
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=CDZ6IVg3kM8[/youtube]
View on YouTube
Vind m lekker, goeie melodie, goeie synth, goeie screeches, fijne kick. niks op aan te merken!
Zoals de rest al zegt, dit klinkt heerlijk!pim wrote:@cosmic melodietje heb ik hier vorig mij van jou al eerder gehoord, lekker hoor!Reverse in de intro klinkt lekker, andere kick is niet echt mijn ding.
@zirkum lekkere intro. Climax is vreemd, anders.. Maar wel gaaf!![]()
Ik heb een nieuw trackje af, eens een keer een ander sfeertje dan normaal geprobeerd. Ik geef hem weg als ik 50 likes heb op facebook; facebook.com/AvanaDJ![]()
View on YouTube