T
Hardtraxxer
245 posts member since 2011
last seen Oct 2012
ik vind hem heel leeg en droog klinken.. ook hoor ik weinig tot geen eigen sounds.

Hier ons nieuwe kunstwerkje :)

View on SoundCloud
Hardtraxx Addict
1625 posts member since 2009
last seen Jun 2015
TheArthadox wrote:ik vind hem heel leeg en droog klinken.. ook hoor ik weinig tot geen eigen sounds.

Hier ons nieuwe kunstwerkje :)

View on SoundCloud
Ik zou een beetje lage tonen van je mid-intro pakken (eigenlijk drukt de bass je hele punch etc. weg) en die in je climax plakken. Daarnaast vind ik je synths heel erg dun, mogen best meer lagen zijn!
R
Hardtraxxer
120 posts member since 2012
last seen Mar 2014
Image

View on SoundCloud

Doster started his own label and starting a new production with JesterD called 'Wopsniz', enjoy and support this track!
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Reverio, waarom geef je nooit feedback aan een ander? :P
Zo wordt hier voor een deel gehandeld namelijk ;)
J
Hardtraxx Addict
1528 posts member since 2011
last seen Mar 2020
Hij is te cool om een reactie te geven met zijn 100e comments op soundcloud :P
R
Hardtraxxer
120 posts member since 2012
last seen Mar 2014
Joeyvg wrote:Hij is te cool om een reactie te geven met zijn 100e comments op soundcloud :P
Dit dus! Nee grapje, vergeet het gewoon vaak eigenlijk..
Z
Artiest
1062 posts member since 2008
last seen Aug 2025
Maar weer eens een trance trackje gemaakt :)

View on SoundCloud
S
Hardtraxx Newbie
14 posts member since 2012
last seen Sep 2012
@pim , jij bent goed bezig maat, ik vind het erg professioneel klinken in iedergeval. Soms mis ik een beetje eigen sound of draai in je nummers. Toch heb je lekkere kicks en leuke synths! Mag ik vragen vanuit welke Vst je je kickdrums maakt?

hier een Demo van mij, een klein stuk intro, en een gedeelte van het mid-intro, zonder kick helaas, ik zet er pas een kick onder als ik een goede kick heb.

View on SoundCloud

Feedback graag!
S
Hardtraxx Newbie
14 posts member since 2012
last seen Sep 2012
Since1996 wrote:@pim , jij bent goed bezig maat, ik vind het erg professioneel klinken in iedergeval. Soms mis ik een beetje eigen sound of draai in je nummers. Toch heb je lekkere kicks en leuke synths! Mag ik vragen vanuit welke Vst je je kickdrums maakt?

hier een Demo van mij, een klein stuk intro, en een gedeelte van het mid-intro, zonder kick helaas, ik zet er pas een kick onder als ik een goede kick heb.

View on SoundCloud

Feedback graag!
whooops, was even vergeten dat ik op de "full track" topic zat!
mijn excuses
R
Hardtraxxer
314 posts member since 2012
last seen Aug 2019
@Zirkum, ik ben niet zo van de Trance, maar het klinkt wel lekker zuiver. Good job.

Ik had een lead gemaakt in Massive en ik kon maar geen goede melodie ervoor verzinnen, dus heb maar een remixje gemaakt van Crypsis - Tuatara <3

View on SoundCloud

Laat me weten wat jullie ervan vinden.
Z
Artiest
last seen Aug 2025
@ROD dankje!:) Gebruik je trouwens wel delay/reverb? Klinkt allemaal een beetje leeg en met wat goede reverb/delay/EQ kan dit al veel voller klinken! ^^
Z
Artiest
last seen Aug 2025
View on SoundCloud

Track afgemaakt! :)
S
Hardtraxx Addict
1459 posts member since 2011
last seen Aug 2013
Zirkum wrote:View on SoundCloud

Track afgemaakt! :)
Intro en outro zijn erg lekker! :)
Orchestra in de break vind ik ook erg mooi! Is die zelfgemaakt of geript? :)
Climax vind ik dan weer erg tegenvallen, vind hem erg slap en saai overkomen ;)

------

Collab met Psyclopz afgerond :)

View on YouTube
P
Hardtraxxer
530 posts member since 2011
last seen Nov 2017
@cosmic melodietje heb ik hier vorig mij van jou al eerder gehoord, lekker hoor! :D Reverse in de intro klinkt lekker, andere kick is niet echt mijn ding.

@zirkum lekkere intro. Climax is vreemd, anders.. Maar wel gaaf! :D

Ik heb een nieuw trackje af, eens een keer een ander sfeertje dan normaal geprobeerd. Ik geef hem weg als ik 50 likes heb op facebook; facebook.com/AvanaDJ :thumbup:

View on YouTube
R
Hardtraxxer
last seen Aug 2019
Klinkt lekker Pim, zoals gewoonlijk bij jou. ff je fb geliked.

Beetje een fusion stijltje, hard maar ook lekker mysterieus :3.
Last edited by ROD on 01 Jul 2012 23:08, edited 1 time in total.
Z
Artiest
last seen Aug 2025
@pim lekker hoor, heb je pagina f geliked :)
P
Hardtraxxer
530 posts member since 2011
last seen Nov 2017
Mooi om te horen mannen, jullie zijn mijn helden! :D
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 5 days ago
Ik vind je kicks deze keer niet zo lekker bij de sounds in de track passen. erg jammer want de sounds zijn weer erg lekker :D
S
Hardtraxx Newbie
32 posts member since 2012
last seen Oct 2020
@ pim, best zieke track :), alleen je moet de kick nog wat tweeken en dan klinkt de rest wel epic. ga zo door.

Hier is mijn nieuwe track, dit is mn 2e track.

View on YouTube

edit, youtube link werkt niet?

-- Sephyx
R
Hardtraxxer
last seen Aug 2019
@Sephyx, die intro doet me denken aan Omegatypez ft The Vision - Calling. Errugg lekker. De kick mag nog wel wat meer distort worden, maar dat is meer een kwestie van smaak denk ik. De synth mag wat voller en cleaner. Goed begin, aub ff tweaken en afmaken.
Z
Artiest
last seen Aug 2025
View on YouTube

Ben benieuwd wat jullie van het resultaat vinden ^^
(Unmastered btw)
S
Hardtraxx Addict
last seen Aug 2013
Zirkum wrote:View on YouTube

Ben benieuwd wat jullie van het resultaat vinden ^^
(Unmastered btw)
Lekker duister sfeertje :D
Sound design kan nog een stuk beter, je kick heeft nog flink wat werk nodig en je sounds klinken nog wat dof.
Idee is echt top, doorgaan zo :thumbsup:
S
Hardtraxx Addict
last seen Aug 2013
Socializerz wrote:
Sephyx wrote:@ pim, best zieke track :), alleen je moet de kick nog wat tweeken en dan klinkt de rest wel epic. ga zo door.

Hier is mijn nieuwe track, dit is mn 2e track.

View on YouTube

edit, youtube link werkt niet?

-- Sephyx

Code: Select all

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=CDZ6IVg3kM8[/youtube]
di
View on YouTube
Vind m lekker, goeie melodie, goeie synth, goeie screeches, fijne kick. niks op aan te merken!
Dit gaat zeker de goeie kant op! Intro sounds klinken lekker, kick is ook prima.
Intro is te langdradig, maar wel wat variatie in zitten :)
Ook vind ik de climax erg tegen vallen na de intro. Lead vind ik niet zo, melo is wat simpel, en buiten dat wordt de sfeer van de intro verknald imo. Climax had een stuk duisterder en rauwer mogen zijn ;)
Heb niets tegen hoge pitchkicks, maar in dit geval vind ik die ook zeker bijdragen aan het verpesten van de sfeer na de intro.
Ook zonde dat er geen opbouw is naar de outro maar gewoon boem pats opeens weg melodie en weer hetzelfde langdradige gedoe als in de intro :P

Maar begrijp me niet verkeerd, ondanks de kritiekpuntjes vond ik hem verre van slecht :D
S
Hardtraxx Addict
last seen Aug 2013
pim wrote:@cosmic melodietje heb ik hier vorig mij van jou al eerder gehoord, lekker hoor! :D Reverse in de intro klinkt lekker, andere kick is niet echt mijn ding.

@zirkum lekkere intro. Climax is vreemd, anders.. Maar wel gaaf! :D

Ik heb een nieuw trackje af, eens een keer een ander sfeertje dan normaal geprobeerd. Ik geef hem weg als ik 50 likes heb op facebook; facebook.com/AvanaDJ :thumbup:

View on YouTube
Zoals de rest al zegt, dit klinkt heerlijk! :D
Break zou misschien iets korter mogen zijn om wat meer drive te houden, maar verder niks op aan te merken :)
Btw, je hebt PB :D

-------------

Zo, mijn rondje vanuit de zon in Kroatië weer gehad, dalijk eens proberen om via mijn mobiel de vid van Party Time te plaatsen, zie nu dat ik dat was vergeten :D
S
Hardtraxx Addict
last seen Aug 2013
Meteen maar even posten dan :P
View on YouTube

In het dub/breakbeat stuk zit een foutje met een sound, zo'n beetje halerwege.
Sound hoor je maar eenmalig gelukkig, is fout gegaan met exporteren van de preview bij Glitch :P

Zoals in de beschrijving staat, we zijn bezig aan een album die we gratis weg gaan geven :)
Komende weken maar weer hard aan de slag als ik terug ben in Nederland, dan kunnen we hem weggeven zodra hij af is :D
Kan alleen nog wel even duren, we willen het liever niet overhaasten :)

Maar dat terzijde, feedback is welkom! :D

Je kunt me nu ook volgen op twitter: www.twitter.com/#!/SR_Bas :thumbup: