Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 20  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2012 13:25 
 
Hardtraxx Newbie

Remix van Code Black & Wasted Penguinz - Activated.
Ben zelf niet tevreden met het totaal plaatje maar helaas crashte mijn pc, en had geen zin meer om opnieuw te beginnen.
Mastering is nix mee gedaan, ook de intro klinkt kermis achtig dit had een screech moeten worden helaas.


Ben benieuwd wat jullie er verder van vinden!
Oohja tips over de kick zouden ook zeer fijn zijn, dit was mijn eerste kick ooit die ik heb gemaakt van een 909.
Dus ben benieuwd wat ik eraan zou kunnen veranderen om hem beter te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 21:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dj-aLgOrA schreef:
Remix van Code Black & Wasted Penguinz - Activated.
Ben zelf niet tevreden met het totaal plaatje maar helaas crashte mijn pc, en had geen zin meer om opnieuw te beginnen.
Mastering is nix mee gedaan, ook de intro klinkt kermis achtig dit had een screech moeten worden helaas.


Ben benieuwd wat jullie er verder van vinden!
Oohja tips over de kick zouden ook zeer fijn zijn, dit was mijn eerste kick ooit die ik heb gemaakt van een 909.
Dus ben benieuwd wat ik eraan zou kunnen veranderen om hem beter te maken.

2e climax geen sidechain nee? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 23:42 
 
Hardtraxx Elite



Comments en tips zijn zeeeer welkom! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 10:27 
 
Hardtraxx Newbie

Goeiemoggel,

ik kom gelijk ff zonder me voor te stellen binnen met een track (kep er nog meer liggen)
deze heb ik gisteren en eergisteren gemaakt. t zijn weer een beetje quicky hobby projectjes.. zonder al te veel aankleding etc.

ik ben benieuwd wat jullie er van vinden dus brandlos en geef vooral kritiek daar heb ik wat aan!

1# Graduated


2# HeadShot


kep net sinds vanmorgen soundcloud dus als je verder zou kijken op me acount kan het zijn dat er still more to come is!

anyways ik ben benieuwd naar de reacties:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 10:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

AntiTrist schreef:
Goeiemoggel,

ik kom gelijk ff zonder me voor te stellen binnen met een track (kep er nog meer liggen)

ik ben benieuwd wat jullie er van vinden dus brandlos en geef vooral kritiek daar heb ik wat aan!

http://soundcloud.com/antitrist/antitrist-graduated

kep net sinds vanmorgen soundcloud dus als je verder zou kijken op me acount kan het zijn dat er still more to come is!

anyways ik ben benieuwd naar de reacties:)


:list: Eerst feedback op anderen geven!

Over je track:
Hele track clipt, probeer de volumes aan te passen zodat dat niet meer gebeurt, dan kan er pas een oordeel geveld worden over eventueel sound-design etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 10:50 
 
Hardtraxx Newbie

yes ik begrijp het! asociaal van me!

ik ben druk bezig tracks te checken, feedback komt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 11:00 
 
Hardtraxx Newbie

CyrilHS schreef:


Comments en tips zijn zeeeer welkom! :)



ik vind het complete plaatje opzich wel kloppen ma ik vind de kick iets te kaal/leeg en niet op noot. hij mag wel wat voller.

de lead synth althans de opbouw naar de Climax vind ik tof klinken, maar ook daar vind ik de kick iets te kaal klinken.

ik ben zelf nog nie zover dat ik je precies kan vertellen wat er loos is. sorry daar voor..
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 11:17 
 
Hardtraxx Newbie

Imation schreef:
Yooo gasten, ben nieuw hier en dit is mijn eerste track.
Heb wat dingen van youtube overgenomen en zelf aangepast.
Puur om te leren en daar is dit uitgekomen:

Mid is gebouwd met Massive en Zebra2.
Kick is gebouwd met Hydra.
En me lead is gebouwd uit me virus ti.

Ben benieuwd naar jullie opbouwende kritiek ;)


je nummer vind ik heel tof klinken! opbouw en synths klinken in mijn ogen lekker rauw :)

maar idd wat er gezegd werd over je kick, kan ik me in vinden.. als ik het moet gokken zou je de intro eens in E moeten proberen.. en de main in A..

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2012 09:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

AntiTrist schreef:
CyrilHS schreef:


Comments en tips zijn zeeeer welkom! :)



ik vind het complete plaatje opzich wel kloppen ma ik vind de kick iets te kaal/leeg en niet op noot. hij mag wel wat voller.

de lead synth althans de opbouw naar de Climax vind ik tof klinken, maar ook daar vind ik de kick iets te kaal klinken.

ik ben zelf nog nie zover dat ik je precies kan vertellen wat er loos is. sorry daar voor..


Code:
Mixdown/mastering zijn whank. Ik neem aan dat dit de volledige gefinishde versie was toch? Maar buiten dat om, klinkt het leuk, er zit wel een gare resontatie in je kick.


Ikzelf heb laatst dit gemaakt, maar wilde toch ff laten horen wat er van gevonden word. Ik heb veel psoitieve reacties gehad, maar er zijn ook vast dingen die jullie anders willen o.i.d? Dit is niet gemastered en de mixdown is zeer matig, omdat het puur een testje was om aan wat m ensen te showen, maar feedback is welkom!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 20:29 
 
Hardtraxx Newbie

noxit15 schreef:
Ikzelf heb laatst dit gemaakt, maar wilde toch ff laten horen wat er van gevonden word. Ik heb veel psoitieve reacties gehad, maar er zijn ook vast dingen die jullie anders willen o.i.d? Dit is niet gemastered en de mixdown is zeer matig, omdat het puur een testje was om aan wat m ensen te showen, maar feedback is welkom!


Klink lekker rauw naar mijn mening. Alleen je screech vind ik te scherp. Helemaal als je deze kick erbij houdt, vind het iets te jump eigenlijk. Dan je komt daar ineens je melodie. Klink goed vind ik. Waarom gebruik je dit niet eerder in je track, en laat je hem later weer terug komen. Al met al goed bezig man!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 20:46 
 
Hardtraxxer

[/quote]En dan hier een van me laatse tracks. Al bijna 1000 views, thanks daarvoor! :thumbup:
[/quote]

Tering, lekkere remix!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2012 17:07 
 
Hardtraxxer

@pim, Die house/electro tracks klinken goed! Well done!

@noxit15, De oncoming storm remix klinkt lekker, vind vooral de kicks goed klinken. Wat betreft die andere track, vind ik je opbouw een beetje saai. Denk dat de screech met wat werk wel monsterlijk dik kan worden!

Ik heb samen met een maat ook een Audiofreq remix gedaan. Wat vinden jullie er van?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 15:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

@Danick
@Bakker
@Lex

Thnx gasten, voor de reacties. Zoals ik al zijn heb ik vrij weinig tijd gestoken in de sounddesign, maar meer aan de structuur. Ik ben nog druk bezig, maar het komt goed. En die remix van audiofreq is gratis te downloaden in de beschrijving! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 15:54 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

@lextc

in de midintro en de break lopen de vocals helemaal verkeerd. dit klinkt erg storend. Je sounds klinken dun en kaal probeer te layeren + nog wat reverb & delay erop te gooien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 19:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

@Lex je kick is meer sub-bass dan een kick. Er is niet echt een punsj. Maar dat komt vast wel goed :)

Dit is test 2, nadat ik weer een flink aantal uurtjesd heb gestoken in m'n track (65% klaar). ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 10:06 
 
Hardtraxx Newbie

@lextc Goeie sound! Ik ben het met Case dj eens dat de vocals niet helemaal lekker zitten. Het is een beetje een twijfelgeval tussen wel een triplet of niet.
@noxit Je fx kicks zijn vet. Ik denk dat de build up wat meer variatie mag hebben.


Hier is onze 2e track. de mixdown/mastering is nog niet helemaal lekker, daar werken we nog aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2012 18:42 
 
Hardtraxxer

Echt vet nummer. Alleen als je bassen omhoog gaan vind ik ze eigenlijk totaal niet klinken...
Je laagste bass klinkt wel heel lekker :) mooi nummer!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2012 19:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

noxit15 schreef:
@Lex je kick is meer sub-bass dan een kick. Er is niet echt een punsj. Maar dat komt vast wel goed :)

Dit is test 2, nadat ik weer een flink aantal uurtjesd heb gestoken in m'n track (65% klaar). ^^

Klinkt aardig vet! Aan de kick heb je goed gewerkt :)
Dat als de kick omhoog gaat heb ik ook nogal naar probleem is dat.

Ik ben in dit topic net nieuw, ben een paar maanden geleden begonnen met FL studio. :)
Ben nu zelf ook even gaan frutsen aan een track/edit, waarvan het origineel echt prachtig is.

Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2012 19:16 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

@ Hyperion

die kick klinkt best goed en het geheel ook :)
jammer van die nexus synth in de climax.

verder wat je zelf al zegt de afmix moet nog even beter dan klinkt het verder best dik :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2012 19:55 
 
Hardtraxxer

Me eerste Remix Request, net afgerond!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 15:18 
 
Hardtraxxer

@reverio veel positieve reacties zie ik! Is niet echt mijn ding dit soort house, ge mot er maar van houwe.

@Hyperion wat case zegt, maak een eigen synth ipv die preset! Wel een superdikke intro! :thumbup:

@fusionmania Je kick pitched helemaal vals volgens mij! En op 0.52 loopt dat clapje helemaal uit de maat, en wat daarna komt, die 2e climax, die klinkt al helemaal vals! :thumbup:



Deze is af, en te downloaden met langere in en outro ^^ .

EDIT:



Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2012 18:01 
 
Hardtraxx Veteran

Tijd geleden dat ik iets van me eigen werk gepost heb.
maar anyways heb een beetje zitten klote voor de lol met Zatox - Creation!
Let me know what you think :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2012 20:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

RAW-vizion schreef:
Tijd geleden dat ik iets van me eigen werk gepost heb.
maar anyways heb een beetje zitten klote voor de lol met Zatox - Creation!
Let me know what you think :D


Klinkt leuk gedaan, zou alleen nog wat extra decay op de kick zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2012 22:40 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Squid schreef:
RAW-vizion schreef:
Tijd geleden dat ik iets van me eigen werk gepost heb.
maar anyways heb een beetje zitten klote voor de lol met Zatox - Creation!
Let me know what you think :D


Klinkt leuk gedaan, zou alleen nog wat extra decay op de kick zetten.


kick is goed zo. smaak denk ik :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2012 23:11 
 
Hardtraxxer

Case Dj schreef:
Squid schreef:
RAW-vizion schreef:
Tijd geleden dat ik iets van me eigen werk gepost heb.
maar anyways heb een beetje zitten klote voor de lol met Zatox - Creation!
Let me know what you think :D


Klinkt leuk gedaan, zou alleen nog wat extra decay op de kick zetten.


kick is goed zo. smaak denk ik :)

Nice oldschool klinkende kick vind ik

Ik heb ook geprobeerd een remix te maken van Creation
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 20  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner