D
7 posts member since 2011
last seen Jul 2012
Remix van Code Black & Wasted Penguinz - Activated.
Ben zelf niet tevreden met het totaal plaatje maar helaas crashte mijn pc, en had geen zin meer om opnieuw te beginnen.
Mastering is nix mee gedaan, ook de intro klinkt kermis achtig dit had een screech moeten worden helaas.
View on SoundCloud

Ben benieuwd wat jullie er verder van vinden!
Oohja tips over de kick zouden ook zeer fijn zijn, dit was mijn eerste kick ooit die ik heb gemaakt van een 909.
Dus ben benieuwd wat ik eraan zou kunnen veranderen om hem beter te maken.
Hardtraxxer
620 posts member since 2011
last seen 4 days ago
Dj-aLgOrA wrote:Remix van Code Black & Wasted Penguinz - Activated.
Ben zelf niet tevreden met het totaal plaatje maar helaas crashte mijn pc, en had geen zin meer om opnieuw te beginnen.
Mastering is nix mee gedaan, ook de intro klinkt kermis achtig dit had een screech moeten worden helaas.
View on SoundCloud

Ben benieuwd wat jullie er verder van vinden!
Oohja tips over de kick zouden ook zeer fijn zijn, dit was mijn eerste kick ooit die ik heb gemaakt van een 909.
Dus ben benieuwd wat ik eraan zou kunnen veranderen om hem beter te maken.
2e climax geen sidechain nee? xd
C
Hardtraxx Elite
2263 posts member since 2011
last seen Mar 2024
View on SoundCloud

Comments en tips zijn zeeeer welkom! :)
A
4 posts member since 2012
last seen Apr 2012
Goeiemoggel,

ik kom gelijk ff zonder me voor te stellen binnen met een track (kep er nog meer liggen)
deze heb ik gisteren en eergisteren gemaakt. t zijn weer een beetje quicky hobby projectjes.. zonder al te veel aankleding etc.

ik ben benieuwd wat jullie er van vinden dus brandlos en geef vooral kritiek daar heb ik wat aan!

1# Graduated
View on SoundCloud

2# HeadShot
View on SoundCloud

kep net sinds vanmorgen soundcloud dus als je verder zou kijken op me acount kan het zijn dat er still more to come is!

anyways ik ben benieuwd naar de reacties:)
Last edited by AntiTrist on 10 Apr 2012 10:46, edited 1 time in total.
Hardtraxx Addict
1625 posts member since 2009
last seen Jun 2015
AntiTrist wrote:Goeiemoggel,

ik kom gelijk ff zonder me voor te stellen binnen met een track (kep er nog meer liggen)

ik ben benieuwd wat jullie er van vinden dus brandlos en geef vooral kritiek daar heb ik wat aan!

http://soundcloud.com/antitrist/antitrist-graduated

kep net sinds vanmorgen soundcloud dus als je verder zou kijken op me acount kan het zijn dat er still more to come is!

anyways ik ben benieuwd naar de reacties:)
:list: Eerst feedback op anderen geven!

Over je track:
Hele track clipt, probeer de volumes aan te passen zodat dat niet meer gebeurt, dan kan er pas een oordeel geveld worden over eventueel sound-design etc.
A
last seen Apr 2012
yes ik begrijp het! asociaal van me!

ik ben druk bezig tracks te checken, feedback komt!
A
last seen Apr 2012
CyrilHS wrote:View on SoundCloud

ik vind het complete plaatje opzich wel kloppen ma ik vind de kick iets te kaal/leeg en niet op noot. hij mag wel wat voller.

de lead synth althans de opbouw naar de Climax vind ik tof klinken, maar ook daar vind ik de kick iets te kaal klinken.

ik ben zelf nog nie zover dat ik je precies kan vertellen wat er loos is. sorry daar voor..
A
last seen Apr 2012
Imation wrote:Yooo gasten, ben nieuw hier en dit is mijn eerste track.
Heb wat dingen van youtube overgenomen en zelf aangepast.
Puur om te leren en daar is dit uitgekomen:
View on SoundCloud
Mid is gebouwd met Massive en Zebra2.
Kick is gebouwd met Hydra.
En me lead is gebouwd uit me virus ti.

Ben benieuwd naar jullie opbouwende kritiek ;)
je nummer vind ik heel tof klinken! opbouw en synths klinken in mijn ogen lekker rauw :)

maar idd wat er gezegd werd over je kick, kan ik me in vinden.. als ik het moet gokken zou je de intro eens in E moeten proberen.. en de main in A..

Image
Hardtraxxer
254 posts member since 2011
last seen Feb 2015
AntiTrist wrote:
CyrilHS wrote:View on SoundCloud

ik vind het complete plaatje opzich wel kloppen ma ik vind de kick iets te kaal/leeg en niet op noot. hij mag wel wat voller.

de lead synth althans de opbouw naar de Climax vind ik tof klinken, maar ook daar vind ik de kick iets te kaal klinken.

ik ben zelf nog nie zover dat ik je precies kan vertellen wat er loos is. sorry daar voor..

Code: Select all

Mixdown/mastering zijn whank. Ik neem aan dat dit de volledige gefinishde versie was toch? Maar buiten dat om, klinkt het leuk, er zit wel een gare resontatie in je kick.
Ikzelf heb laatst dit gemaakt, maar wilde toch ff laten horen wat er van gevonden word. Ik heb veel psoitieve reacties gehad, maar er zijn ook vast dingen die jullie anders willen o.i.d? Dit is niet gemastered en de mixdown is zeer matig, omdat het puur een testje was om aan wat m ensen te showen, maar feedback is welkom!
View on SoundCloud
D
Hardtraxx Newbie
40 posts member since 2012
last seen Feb 2016
noxit15 wrote:Ikzelf heb laatst dit gemaakt, maar wilde toch ff laten horen wat er van gevonden word. Ik heb veel psoitieve reacties gehad, maar er zijn ook vast dingen die jullie anders willen o.i.d? Dit is niet gemastered en de mixdown is zeer matig, omdat het puur een testje was om aan wat m ensen te showen, maar feedback is welkom!
View on SoundCloud
Klink lekker rauw naar mijn mening. Alleen je screech vind ik te scherp. Helemaal als je deze kick erbij houdt, vind het iets te jump eigenlijk. Dan je komt daar ineens je melodie. Klink goed vind ik. Waarom gebruik je dit niet eerder in je track, en laat je hem later weer terug komen. Al met al goed bezig man!
A
Hardtraxxer
255 posts member since 2012
last seen Dec 2013
[/quote]En dan hier een van me laatse tracks. Al bijna 1000 views, thanks daarvoor! :thumbup:
View on YouTube[/quote]

Tering, lekkere remix!
L
Hardtraxxer
107 posts member since 2009
last seen Dec 2012
@pim, Die house/electro tracks klinken goed! Well done!

@noxit15, De oncoming storm remix klinkt lekker, vind vooral de kicks goed klinken. Wat betreft die andere track, vind ik je opbouw een beetje saai. Denk dat de screech met wat werk wel monsterlijk dik kan worden!

Ik heb samen met een maat ook een Audiofreq remix gedaan. Wat vinden jullie er van?
View on YouTube
Hardtraxxer
last seen Feb 2015
@Danick
@Bakker
@Lex

Thnx gasten, voor de reacties. Zoals ik al zijn heb ik vrij weinig tijd gestoken in de sounddesign, maar meer aan de structuur. Ik ben nog druk bezig, maar het komt goed. En die remix van audiofreq is gratis te downloaden in de beschrijving! ;)
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 5 days ago
@lextc

in de midintro en de break lopen de vocals helemaal verkeerd. dit klinkt erg storend. Je sounds klinken dun en kaal probeer te layeren + nog wat reverb & delay erop te gooien.
Hardtraxxer
last seen Feb 2015
@Lex je kick is meer sub-bass dan een kick. Er is niet echt een punsj. Maar dat komt vast wel goed :)

Dit is test 2, nadat ik weer een flink aantal uurtjesd heb gestoken in m'n track (65% klaar). ^^
View on SoundCloud
H
Hardtraxx Newbie
16 posts member since 2012
last seen Sep 2018
@lextc Goeie sound! Ik ben het met Case dj eens dat de vocals niet helemaal lekker zitten. Het is een beetje een twijfelgeval tussen wel een triplet of niet.
@noxit Je fx kicks zijn vet. Ik denk dat de build up wat meer variatie mag hebben.

Hier is onze 2e track. de mixdown/mastering is nog niet helemaal lekker, daar werken we nog aan.
View on YouTube
X
Hardtraxxer
221 posts member since 2011
last seen Jan 2014
Echt vet nummer. Alleen als je bassen omhoog gaan vind ik ze eigenlijk totaal niet klinken...
Je laagste bass klinkt wel heel lekker :) mooi nummer!!
Hardtraxx Veteran
3209 posts member since 2011
last seen 6 hours ago
noxit15 wrote:@Lex je kick is meer sub-bass dan een kick. Er is niet echt een punsj. Maar dat komt vast wel goed :)

Dit is test 2, nadat ik weer een flink aantal uurtjesd heb gestoken in m'n track (65% klaar). ^^
View on SoundCloud
Klinkt aardig vet! Aan de kick heb je goed gewerkt :)
Dat als de kick omhoog gaat heb ik ook nogal naar probleem is dat.

Ik ben in dit topic net nieuw, ben een paar maanden geleden begonnen met FL studio. :)
Ben nu zelf ook even gaan frutsen aan een track/edit, waarvan het origineel echt prachtig is.

View on SoundCloud
Last edited by Fusionmania on 18 Apr 2012 19:17, edited 2 times in total.
Hardtraxx Beheerder
last seen 5 days ago
@ Hyperion

die kick klinkt best goed en het geheel ook :)
jammer van die nexus synth in de climax.

verder wat je zelf al zegt de afmix moet nog even beter dan klinkt het verder best dik :D
R
Hardtraxxer
120 posts member since 2012
last seen Mar 2014
Me eerste Remix Request, net afgerond!
View on SoundCloud
P
Hardtraxxer
530 posts member since 2011
last seen Nov 2017
@reverio veel positieve reacties zie ik! Is niet echt mijn ding dit soort house, ge mot er maar van houwe.

@Hyperion wat case zegt, maak een eigen synth ipv die preset! Wel een superdikke intro! :thumbup:

@fusionmania Je kick pitched helemaal vals volgens mij! En op 0.52 loopt dat clapje helemaal uit de maat, en wat daarna komt, die 2e climax, die klinkt al helemaal vals! :thumbup:

View on YouTube

Deze is af, en te downloaden met langere in en outro ^^ .

EDIT:

View on YouTube

View on YouTube
R
Hardtraxx Veteran
6778 posts member since 2010
Tijd geleden dat ik iets van me eigen werk gepost heb.
maar anyways heb een beetje zitten klote voor de lol met Zatox - Creation!
Let me know what you think :D
View on SoundCloud
Hardtraxx Addict
1522 posts member since 2011
last seen Jan 2015
RAW-vizion wrote:Tijd geleden dat ik iets van me eigen werk gepost heb.
View on SoundCloud
Klinkt leuk gedaan, zou alleen nog wat extra decay op de kick zetten.
Hardtraxx Beheerder
last seen 5 days ago
Squid wrote:
View on SoundCloud
kick is goed zo. smaak denk ik :)
G
Hardtraxxer
212 posts member since 2011
last seen Jan 2020
Case Dj wrote:
Squid wrote:
View on SoundCloud
kick is goed zo. smaak denk ik :)
Nice oldschool klinkende kick vind ik

Ik heb ook geprobeerd een remix te maken van Creation
View on SoundCloud