Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 20  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2011 11:12 
 
Hardtraxxer

Mede omdat we nu ook echt ons eigen sub kanaal hier hebben op Hardtraxx.nl Kunnen we wat meer Toppics maken en het forum voor iedereen overzichtelijker houden. Daarom is het misschien een idee om hier de eigen volledige producties te zetten. Ik zal gelijk de laatste paar nieuwe full tracks van het eigen productie toppic hier in dubbel posten. Mocht dit geen goed plan zijn laat de admin er dan een slotje op gooien!


Regels:

1.
Voordat je feedback krijgt, zul je eerst feedback op een ander moeten geven.
Je kunt hem/haar bijvoorbeeld vertellen wat er goed is en wat er beter kan, hier help je dan degene mee. Zo kan hij dat bij jouw volgende test/snippet ook doen.

2.
Wanneer dit niet gebeurt zal er een waarschuwing naar je verstuurd worden.
Bij 3 waarschuwingen krijg je een ban.



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------











Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2011 13:49 
 
Hardtraxx Veteran

Ga hem niet full online zetten, maar deze is helemaal af ;)




Hier nog wat experimentele dingen die ik samen met iemand maak onder ''The Liquid Touch''


Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2011 13:55 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Mijn eerste track die volledig af is.

Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2011 13:58 
 
Hardtraxx Veteran

Case Dj schreef:
Mijn eerste track die volledig af is.


Waar is die intro melo van? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2011 14:03 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

RAW-vizion schreef:
Case Dj schreef:
Mijn eerste track die volledig af is.


Waar is die intro melo van? :P


geen idee zelf bedacht xd lijkt het ergens op dan xD?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2011 14:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Raw vizion ik moet zeggen dat ik echt respect voor je heb! Je bent pas 14 en je doet het al fucking goed!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2011 15:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

RAW-vizion schreef:
Ga hem niet full online zetten, maar deze is helemaal af ;)






:worship: :worship: :worship: :worship: Zoo jo dat klinkt al fijn!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2011 18:58 
 
Hardtraxxer

Case Dj schreef:
Mijn eerste track die volledig af is.



Ik vind je eerste intro niet echt een intro maar meer een vervormde qlimax die fxjes doen me trouwens ook niks. Je kicks gaan opzich wel . Je op bouw naar je qlimax toe vind ik echt chaos daarna gaat het wel. Vind je outro wel heel vet invergelijking met je intro...

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2011 19:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker



hopelijk bevalt het, is al wel een hele tijd geleden afgemaakt
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2011 22:33 
 
Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
RAW-vizion schreef:
Ga hem niet full online zetten, maar deze is helemaal af ;)






:worship: :worship: :worship: :worship: Zoo jo dat klinkt al fijn!!!

Draidy schreef:
Raw vizion ik moet zeggen dat ik echt respect voor je heb! Je bent pas 14 en je doet het al fucking goed!


Thanks jongens, zulk soort dingen zijn leuk om te horen :thumbsup: Heb ik ook weer een beetje het idee dat ik niet voor jan lul bezig ben :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2011 23:23 
 
Hardtraxxer

en toch voelt het zo :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 19:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

@ NDawn

Vind je tracks echt leuk klinken, sommigen zijn niet mijn stijl, met name de kicks. Ben daarentegen wel zeer te spreken over Humanity. Op een of andere manier krijg ik daar een beetje 't gevoel bij van Les Drums (eerste écht heerlijke euforische track die ik gehoord heb). Ook vind ik Not of this earth erg lekker, heb 'm dan ook gedownload (aangezien de download open was) en staat al voor de 4e keer op repeat! Lekkere climax, de zagende kick pitched lekker!

@ Raw-Vision

Kwalitatief echt goed man! Zeker voor iemand van 14! :thumbsup:
De dolphin track is niet mijn ding, maar vind die van Liquid Touch - Wake up erg lekker klinken!

@ Case-DJ

Vind je track wel goed, maar vind dat de kicks niet echt lekker uit de verf komen... mag energieker!

@ Douwe141

Sorry, je track vind ik niks. Kicks worden vermalen tot een grote brij vanwege de sub die erin zit... zou de zaal uitlopen als ik 'm zou horen ergens... Misschien nog eens een keer EQ'en!


Al met al vind ik wel dat er goed wat producers rondloopt hier!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 21:09 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Nu ik die track van noxit hoor, hoor ik dat hij de nc sample kick gebruikt heeft, in de intro en later in de climax ook weer een stukje. vind dat wel jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 22:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RAW-vizion schreef:
Ga hem niet full online zetten, maar deze is helemaal af ;)



:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 12:16 
 
Hardtraxxer



:evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 15:36 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

wat is dit nou weer joh xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 19:41 
 
Hardtraxxer

hier ben ik laatste tijd mee bezig geweest. beetje standaard vocals en standaard opbouw vind ik zelf, maar hoor graag jullie mening ;)

Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 01:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

gilux schreef:
hier ben ik laatste tijd mee bezig geweest. beetje standaard vocals en standaard opbouw vind ik zelf, maar hoor graag jullie mening ;)




Dit is niet echt goed. afmixing kan wel wat beter en de syth klinkt niet goed naar mijn mening.
Ondanks dat de kick ook niet zo goed is vind ik em wel een lekkere sound hebben!
al met al is het niet slecht je hebt al een volledige track gemaakt daar leer je veel van.
Er zijn ook mensen die 100derden projectjes hebben en der nooit wat serieus mee doen.
Dus blijf doorgaan :D

Dit is me laatste project hij mag wel iets beter en de lead is niet zo spannend maar ben per ongeluk verdergegaan met het zelfde project dus dit is de laatste versie :P

http://www.youtube.com/watch?v=3OACOsflU8g
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 05:17 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Dit is mijn aller eerste track, en mijn 2e is pas af en draai ik volgende week in mij Fear FM set!

Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 12:12 
 
Artiest

@Bass Fucker:
Ik vind je screech niks, heel basic, plus teveel gegalm etc. erin. Opbouw doet me niet zoveel, snares en claps mogen wat zachter vergeleken met de screech. Je kick staat ook wat te hard qua tok, daardoor hoor ik de galm van de screech heel goed in je mid-intro en dat klinkt heel onnatuurlijk. Overall vind ik de screech helemaal niet speciaal en de kick ook niet echt. De tok klinkt als een ingekorte crash en dat wordt wat irritant om naar te luisteren. Vind de break met de cut-off van de leadsynth wel tof, alleen klinkt de leadsynth nogal aan de ruis te zitten. De manier hoe je cut-off omhoog gaat vind ik niet mooi, ik hoor eigenlijk voor de explosie al de volledige sound van de synth en dat maakt het niet meer speciaal daarna.
Je vocal die in de break zit (die gast die zegt "sound") komt op een verkeerd moment en de delay valt niet lekker samen met de melo. Opbouw naar de climax is wel aardig, maar de percussie fade als het ware uit terwijl die nogal hard staat vergeleken met de synth, dus dit voelt te onnatuurlijk en trekt teveel aandacht. Melodie vind ik niet speciaal, niet slecht, maar het blijft ook niet echt hangen. De leadsynth klinkt zelf ook niet speciaal. Naar de outro wil je er tempo inhouden, dat is mooi, maar je leadsynth houdt opeens op en dan komt er een explosie en hoor ik je screech. Dit gebeurt heel geforceerd en zou wat vloeiender moeten, bv door de cutoff van de leadsynth wat sneller naar beneden te laten gaan en helemaal te laten zakken en de screech de melodie daarin laten volgen en die juist tijdens de melo omhoog laten gaan. Explosie kan dan gewoon inclusief de vocal en dan behoudt je je tempo

@Festuca:
Je vocal komt in het begin er goed uit, maar tegen het moment aan dat de kick erin klapt hoor ik eigenlijk niet wat hij zegt. Dat stuk is sowieso een punt waarin de articulatie slecht is, dus het is heel lastig door te krijgen wat hij zegt. Ik vind je kick persoonlijk niet tof, ook vind ik de BPM keuze wat aan de lage kant, maar dat kan door de kick komen. Geeft niet de juiste sfeer mee imo. Je screech vind ik leuk qua korte sounds, maar niet om echt de show te laten stelen. Sowieso ben ik geen hele grote fan van zulke hele hoge "piep" achtige screeches zoals Bass Fucker bv ook had. 2de mid intro heeft toaal geen power, moet wat opvulling in komen. Je break is wel tof, leadsynth klinkt alleen heel dun, daar moet meer power achter, wat helderheid ook. Ook zou ik je melo aan laten passen voordat die even stil valt, de vocal alleen spreekt en dan de explosie komt. Nu heb je de melo die goed en natuurlijk klinkt als je hem achter elkaar hoort, maar het einde klinkt heel onnatuurlijk als je hem stil laat vallen, dus je zou dat einde wat aan moeten passen (alleen voor het stuk in de break, verder vind ik de melo goed) of je zou met de release moeten spelen. Zit een goede sfeer in de melodie, maar het sluit totaal niet aan op de kick en de intro. Je bouwt goed op met de sounds naar een anti, alleen die mist power. Mede doordat je kick echt wat meer attack moet hebben, wat voller moet klinken en sowieso zou ik hem anders doen. Heeft een hele oldskool achtige twist erin en dat vind ik totaal niet bij het geheel passen. De sounds in de anti zijn wel leuk gedaan zo, maar omdat ze allemaal nog heel dunnetjes klinken zit ook daar nog te weinig kracht achter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 20:30 
 
Hardtraxxer

bass fucker schreef:
gilux schreef:
hier ben ik laatste tijd mee bezig geweest. beetje standaard vocals en standaard opbouw vind ik zelf, maar hoor graag jullie mening ;)




Dit is niet echt goed. afmixing kan wel wat beter en de syth klinkt niet goed naar mijn mening.
Ondanks dat de kick ook niet zo goed is vind ik em wel een lekkere sound hebben!
al met al is het niet slecht je hebt al een volledige track gemaakt daar leer je veel van.
Er zijn ook mensen die 100derden projectjes hebben en der nooit wat serieus mee doen.
Dus blijf doorgaan :D

Dit is me laatste project hij mag wel iets beter en de lead is niet zo spannend maar ben per ongeluk verdergegaan met het zelfde project dus dit is de laatste versie :P

http://www.youtube.com/watch?v=3OACOsflU8g




bedankt voor je tips, ga ik zeker wat mee doen ;)
nog ff vraagje waar heb jij je lead mee gemaakt??? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 20:36 
 
Hardtraxx Newbie

@ Festuca
Ik hou echt van de melo en de intro screeches zijn ok ook, al met al i like it

hier zijn enkele van mijn voltooide projecten









Feedback pls ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 20:50 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Ik vind 1 en 2 erg vet :D vooral de melodie in de 2de climax van nummer 2 vind ik echt heel vet!

nummer 4 vind ik de kick wel leuk en nummer 3 doet me niet zoveel.

dus al met al vette plaatjes. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 20:55 
 
Hardtraxx Newbie

dank u :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2011 01:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

gilux schreef:
bass fucker schreef:
gilux schreef:
hier ben ik laatste tijd mee bezig geweest. beetje standaard vocals en standaard opbouw vind ik zelf, maar hoor graag jullie mening ;)




Dit is niet echt goed. afmixing kan wel wat beter en de syth klinkt niet goed naar mijn mening.
Ondanks dat de kick ook niet zo goed is vind ik em wel een lekkere sound hebben!
al met al is het niet slecht je hebt al een volledige track gemaakt daar leer je veel van.
Er zijn ook mensen die 100derden projectjes hebben en der nooit wat serieus mee doen.
Dus blijf doorgaan :D

Dit is me laatste project hij mag wel iets beter en de lead is niet zo spannend maar ben per ongeluk verdergegaan met het zelfde project dus dit is de laatste versie :P

http://www.youtube.com/watch?v=3OACOsflU8g




bedankt voor je tips, ga ik zeker wat mee doen ;)
nog ff vraagje waar heb jij je lead mee gemaakt??? :$


ff denken

sylenth 1
toxic biohazard
ni-pro 53
z3tra
1, 2, 3, 4, 5 ... 20  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner