Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 20  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 11:14 
 
Hardtraxxer

noxit15 schreef:
The_Trial schreef:
@Noxit15
precies, en dat is dus waar ik altijd op vast loop.
ik kan ook maar geen goeie tutorial voor het afmixen vinden.
zou me god niet weten waar ik moet beginnen.
mischien heb jij een idee voor me?

Betreft je track.
vind de opbouw erg goed
vind de synths in de intro ook lekker klinken
vind de melodie wat minder maar dat ligt bij mn smaak denk ik.
ik ben zelf namelijk meer van de euforishe melodieën :P
verder vooral zo door gaan en thx voor je feedback :thumbup:


http://jason-hardstyleboy.blogspot.com/ ... orial.html

&

http://hardstyle.harderstate.com/tutori ... t4705.html

Het is fucking saai om te lezen, je kan ook niet in na 1x deze tut gelezen te hebben goed afmixen, maar je snapt tenminste waar de fuck je mee bezig bent. Het is allemaal nog iets uitgrebreider, maar deze zijn best goed en duidelijk. Die in de video is gee hardstyle, maar hij legt goed uit waarom hij dingen wegcut met de EQ enzo.

Na deze mixdown gedaan te hebben, kun je gaan masteren en dat is zegmaar EQ'en op een hoog nivea, want alles wat je bij masteren doet heeft invloed op je HELE track.

Succes! :D


Thx man heb het filmpje net gekeken, nu snap ik er al aardig wat meer van als voorheen:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2012 11:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Squid schreef:
noxit15 schreef:
Mijn track:


Check youtube description for HQ download!
Enjoy! :)


Kick zelf gemaakt? want hij lijkt namelijk erg veel op een frontliner kick.


Ja man. Drumazon en hele meuk EQ en distorts. Deze kick is samen met de kick van het blue horizon filmpje op me kanaal de beste pitched kicks die ik tot nu toe heb, daarnaast hebbik nog een paar dikke reverseds. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2012 17:07 
 
Hardtraxxer

@noxit15 klinkt erg goed man ;)

Hier is onze nieuwe track :)

Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2012 17:21 
 
Hardtraxx Addict

Klinkt niet slecht hoor, zoals altijd wel een leuk plaatje bij jullie.
Alleen het lijkt alsof elke track weer dezelfde sound heeft met een ander melodietje.
Jullie melodieën zijn trouwens wel baas! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2012 18:40 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

hsgroningen schreef:
Klinkt niet slecht hoor, zoals altijd wel een leuk plaatje bij jullie.
Alleen het lijkt alsof elke track weer dezelfde sound heeft met een ander melodietje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2012 19:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lekker man Koenraad :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 21:52 
 
Artiest

Vandaag weer een track afgemaakt, geen hardstyle overigens! ;)
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 10:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zirkumflex schreef:
Vandaag weer een track afgemaakt, geen hardstyle overigens! ;)
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!



Klinkt wel lekker, alleen je kick moet veel meer naar de voorgrond komen, hij is veel te dof!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 18:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bezig geweest met wat house:
Deze is gratis te downloaden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 04:52 
 
Hardtraxx Newbie




enjoy, laatste nieuwe Freebie van me!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2012 17:06 
 
Hardtraxxer

@MadHatz, lekkere kick!



Ben echt benieuwd wat jullie vinden, komt binnenkort uit op Sliced Records. Mijn Zesde release maar de eerste release onder een nieuwe naam :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2012 21:43 
 
Hardtraxxer

ReverioMusic schreef:



Ben echt benieuwd wat jullie vinden, komt binnenkort uit op Sliced Records. Mijn Zesde release maar de eerste release onder een nieuwe naam :)


Klinkt wel gaaf, alleen soms wat leeg vind ik, vooral in de break! En die climax is echt niet mijn ding, maar dat is een kwestie van smaak, vind hem namelijk wel goed uitgewerkt! :thumbup:

Ben zelf ook bezig geweest met house en electro. Zal hier maar eenmaal mijn soundcloud hiervoor posten, aangezien het hier eigenlijk niet past. Enjoy! ;)



Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2012 23:43 
 
Hardtraxxer

pim schreef:
ReverioMusic schreef:



Ben echt benieuwd wat jullie vinden, komt binnenkort uit op Sliced Records. Mijn Zesde release maar de eerste release onder een nieuwe naam :)


Klinkt wel gaaf, alleen soms wat leeg vind ik, vooral in de break! En die climax is echt niet mijn ding, maar dat is een kwestie van smaak, vind hem namelijk wel goed uitgewerkt! :thumbup:

Thanks voor je feedback, heb er naar gekeken en heb bij de break nog een synth gelayert vond het inderdaad nog vrij droog klinken lang leven LD Square 1 haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 00:16 
 
Hardtraxx Newbie

ReverioMusic schreef:
@MadHatz, lekkere kick!



Ben echt benieuwd wat jullie vinden, komt binnenkort uit op Sliced Records. Mijn Zesde release maar de eerste release onder een nieuwe naam :)


Thanks man!! jou plaatje klinkt anders ook wel goed eh, congratz met de release! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 17:42 
 
Hardtraxxer

Goliath Ft. Nutralizers - Excursion Test
http://www65.zippyshare.com/v/99313849/file.html

Goliath - Black Oil
http://www65.zippyshare.com/v/62442225/file.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 18:05 
 
Hardtraxxer

MadHatz schreef:
ReverioMusic schreef:
@MadHatz, lekkere kick!



Ben echt benieuwd wat jullie vinden, komt binnenkort uit op Sliced Records. Mijn Zesde release maar de eerste release onder een nieuwe naam :)


Thanks man!! jou plaatje klinkt anders ook wel goed eh, congratz met de release! :cool:

Ja thanks! Alleen ga ik hem denk ik ergens anders releasen op PM Music denk ik :)!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 19:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Y-axis schreef:

Zo wat ik kan horen klinkt het leuk man. Alleen bij dei collab heb je zon square wave achtige synth / screech die ik best lelelijk vind klinken in combinatie met de rest.
Bij de 2e vindik die screech wel leuk man.

Je overall mixdown kan denkik wel wat beter, want sommige geluiden en met mname frequencies drukken elkaar weg.

En dan hier een van me laatse tracks. Al bijna 1000 views, thanks daarvoor! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2012 21:36 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

stampvol met bioweapon samples :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2012 14:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Case Dj schreef:
stampvol met bioweapon samples :lol:


Hmm, screech / 1 fx kick / vocal van de track die ik REMIX. Ik snap niet waarom je verbaast bent dat er audiofreq samples in zitten als hij deze weggeeft om mee te remixen. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2012 17:43 
 
Hardtraxxer

Na lang zitte kutte heb ik dan tog eindelijk deze track af.
erg lang zitten kloten met dat afmixen maja ik hoop dat t nu eindelijk wat beter klinkt in july oren dus bij deze verklaar ik em officieel finishedddd haha :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2012 18:10 
 
Hardtraxxer

DirtyNoizeZ schreef:
Na lang zitte kutte heb ik dan tog eindelijk deze track af.
erg lang zitten kloten met dat afmixen maja ik hoop dat t nu eindelijk wat beter klinkt in july oren dus bij deze verklaar ik em officieel finishedddd haha :D

Is best een goede track, niet volledig mijn smaak maar toch :p Ik zou de intro nog wat opvullen door er af en toe nog een screech door te gooien. De tail vd kick in de climax lijkt mij dan weer lang en je punch is te zacht voor je kick vind ik. Voor de rest mooi gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2012 21:23 
 
Hardtraxxer

Yooo gasten, ben nieuw hier en dit is mijn eerste track.
Heb wat dingen van youtube overgenomen en zelf aangepast.
Puur om te leren en daar is dit uitgekomen:

Mid is gebouwd met Massive en Zebra2.
Kick is gebouwd met Hydra.
En me lead is gebouwd uit me virus ti.

Ben benieuwd naar jullie opbouwende kritiek ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2012 23:00 
 
Hardtraxx Newbie

Imation schreef:

Ben benieuwd naar jullie opbouwende kritiek ;)


Positief:
- Goede opbouw
- Synths zijn oké
- Lead is oké.


Maar dan de puntjes waar aan gewerkt moet worden:

- Ik zou beginnen met het juist pitchen van je kick, want die staat niet helemaal goed geloof ik. In de mid mag hij wel op een E denk ik, en in de climax het patroon 8x D, 4x A#, 4x A volgen. Hij pitcht nu niet helemaal goed :P .

- Dan nog even het verschil gaan leren/herkennen tussen triplets en halve noten :P Want je melodie is in triplets, dat wil zeggen alleen noten op 0, 1/3 en 2/3 en alles wat daartussen past. Maar je claproll die begint op 2.26 is op halve noten, dus op 0, 1/4, 2/4, 3/4 en alles wat daartussen past. Als je begrijpt wat ik bedoel xd .


Hoop dat je er wat aan hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2012 02:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

@ Imation

Vind dat je kick misschien net iets te hard staat t.o.v je lead. Ook je FX Kicks in je intro staan misschien iets te hard.
Verder is de track niet helemaal mijn stijl, maar vind die rock-synth in je intro wel echt gaaf! Blijf eraan tweaken tot je perfect resultaat boekt! De potentie is er!

Ik heb mezelf gewaagd aan 'n house-track, normaal niet zo m'n ding, maar hoorde deze melodie een keer in de kroeg en wilde er iets mee doen.
Graag feedback!

http://www1.zippyshare.com/v/37024115/file.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2012 08:36 
 
Hardtraxxer

Stain schreef:
Imation schreef:

Ben benieuwd naar jullie opbouwende kritiek ;)


Positief:
- Goede opbouw
- Synths zijn oké
- Lead is oké.


Maar dan de puntjes waar aan gewerkt moet worden:

- Ik zou beginnen met het juist pitchen van je kick, want die staat niet helemaal goed geloof ik. In de mid mag hij wel op een E denk ik, en in de climax het patroon 8x D, 4x A#, 4x A volgen. Hij pitcht nu niet helemaal goed :P .

- Dan nog even het verschil gaan leren/herkennen tussen triplets en halve noten :P Want je melodie is in triplets, dat wil zeggen alleen noten op 0, 1/3 en 2/3 en alles wat daartussen past. Maar je claproll die begint op 2.26 is op halve noten, dus op 0, 1/4, 2/4, 3/4 en alles wat daartussen past. Als je begrijpt wat ik bedoel xd .


Hoop dat je er wat aan hebt.


Thanks man voor je reactie! Was nogal sceptisch over tracks posten op hardtraxx aangezien het soms hard tegen hard gaat hiero.

Ik ga me kick aanpassen en dat andere stuk waar je het over had snap ik niet helemaal, misschien wil je dat nog beter uitleggen ;)

W0uT3R schreef:
@ Imation

Vind dat je kick misschien net iets te hard staat t.o.v je lead. Ook je FX Kicks in je intro staan misschien iets te hard.
Verder is de track niet helemaal mijn stijl, maar vind die rock-synth in je intro wel echt gaaf! Blijf eraan tweaken tot je perfect resultaat boekt! De potentie is er!

Ik heb mezelf gewaagd aan 'n house-track, normaal niet zo m'n ding, maar hoorde deze melodie een keer in de kroeg en wilde er iets mee doen.
Graag feedback!

http://www1.zippyshare.com/v/37024115/file.html


Ook jij bedankt voor je reactie, naamgenoot!
Ik maak muziek wat ik zelf leuk vind dus kan me voorstellen dat er ook genoeg rondlopen die het niets vinden. In ieder geval bedankt dat je toch geluisterd heb en die rockachtige synth wel cool vind. Ik moet alles nog goed zien af te mixen. Maar dit was het begin resultaat en de eerste track die naar mijn gevoel echt af was qua lengte etc. Dus vandaar dat ik hem heb gepost.
Bedankt voor de kritiek en tips!

Ik weet zelf weinig af van house, het klinkt wel lekker zomers!
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 20  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner