Van de week even een keer wat anders gemaakt dan Hardstyle
View on YouTube
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!
View on YouTube
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!
Vind het wel leuk klinken hooryri wrote:Ben de laatste tijd bezig geweest met een nieuwe track, "Art Of War"
View on YouTube
laat maar horen
Dafuq gebeurt er met jou kick in de climax? punch is totaal verdwenen. drukt behoorlijk weg dusTheArthadox wrote:dat wat hierboven gezegd wordt. de kick moet nog beetje aan gesleuteld worden.
View on SoundCloud
laat ook maar horen
Haha ik hoor het wel op mijn KRK's, hij drukt inderdaad een hoop wegCase Dj wrote:Dafuq gebeurt er met jou kick in de climax? punch is totaal verdwenen. drukt behoorlijk weg dusTheArthadox wrote:dat wat hierboven gezegd wordt. de kick moet nog beetje aan gesleuteld worden.
View on SoundCloud
laat ook maar horendat zou ik beter eq'en.
Nebuto wrote:Jongens, mn zwager is niet zo'n forum figuur dus post ik t ff voor m. Bij deze:
DJ Condance - Imagine
Mag ik met die vocal een remix maken?Nebuto wrote:Jongens, mn zwager is niet zo'n forum figuur dus post ik t ff voor m.
Vocals van m'n vriendin
Bij deze:
DJ Condance - Imagine
View on YouTube
View on SoundCloud
wat een bijzonder irritante hoge toon in de intro... pow!Edgie wrote:Ik heb een nieuwe versie van een oude track van mij
Over het geheel klinkt alles een beetje dof, dus je EQ en mastering moet echt beter! Maar zeker potentieThe_Trial wrote:Klinkt goed heren!
fijne melodie synth ook![]()
ga vooral zo door![]()
dit is mijn nieuwe nummer
View on YouTube
http://jason-hardstyleboy.blogspot.com/ ... orial.htmlThe_Trial wrote:@Noxit15
precies, en dat is dus waar ik altijd op vast loop.
ik kan ook maar geen goeie tutorial voor het afmixen vinden.
zou me god niet weten waar ik moet beginnen.
mischien heb jij een idee voor me?
Betreft je track.
vind de opbouw erg goed
vind de synths in de intro ook lekker klinken
vind de melodie wat minder maar dat ligt bij mn smaak denk ik.
ik ben zelf namelijk meer van de euforishe melodieën
verder vooral zo door gaan en thx voor je feedback
was niet voor mij bedoeld maar thnx haha die tuts heb ik een heleboel aan !noxit15 wrote:http://jason-hardstyleboy.blogspot.com/ ... orial.htmlThe_Trial wrote:@Noxit15
precies, en dat is dus waar ik altijd op vast loop.
ik kan ook maar geen goeie tutorial voor het afmixen vinden.
zou me god niet weten waar ik moet beginnen.
mischien heb jij een idee voor me?
Betreft je track.
vind de opbouw erg goed
vind de synths in de intro ook lekker klinken
vind de melodie wat minder maar dat ligt bij mn smaak denk ik.
ik ben zelf namelijk meer van de euforishe melodieën
verder vooral zo door gaan en thx voor je feedback
&
http://hardstyle.harderstate.com/tutori ... t4705.html
Het is fucking saai om te lezen, je kan ook niet in na 1x deze tut gelezen te hebben goed afmixen, maar je snapt tenminste waar de fuck je mee bezig bent. Het is allemaal nog iets uitgrebreider, maar deze zijn best goed en duidelijk. Die in de video is gee hardstyle, maar hij legt goed uit waarom hij dingen wegcut met de EQ enzo.
Na deze mixdown gedaan te hebben, kun je gaan masteren en dat is zegmaar EQ'en op een hoog nivea, want alles wat je bij masteren doet heeft invloed op je HELE track.
Succes!
Kick zelf gemaakt? want hij lijkt namelijk erg veel op een frontliner kick.