wat kreeg ik bij Thera vs degos & re-done toch een Wish flashback 
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
- View the latest post: Jay Reeve presents Melodic Madness (26-09-2026, Poppodium 013, Tilburg)
- View the latest post: Dirty Workz 20 Years ADE (21-10-2026, Chicago Social Club, Amsterdam)
- View the latest post: Sunset Festival (19-09-2026, Lilse Bergen, Lille)
- View the latest post: Vroeger Was Alles Beter Indoor (24-10-2026, Brabanthallen, Den Bosch)
- View the latest post: Decibel Outdoor 2026 Natures Rhythm (28, 29 & 30 aug. 2026, Hilvarenbeek)
Moderators
-
SHardtraxx Addict
- 1417 posts member since 2012
- last seen Jul 2015
Weet iemand waar de foto's staan van de fotograaf in Alcatrazz shirtje?
-
MHardtraxx Addict
- 1979 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
http://lsdb.nl/set/113340/maximumraver- ... 06-12.html
Voor degenen die m'n set nog graag terughoren
Edit: Zo maar eens even ook de rest van de filmpjes uploaden naar youtube dan
(Geflimd door Koen, een maat van me
)
Voor degenen die m'n set nog graag terughoren
Edit: Zo maar eens even ook de rest van de filmpjes uploaden naar youtube dan
Foto's van Theracords staan op https://www.facebook.com/#!/groups/theracords/photos/
En alweer duidelijk dat ik niet normaal op een foto kan staan 
-
KHardtraxxer
- 414 posts member since 2011
- last seen Oct 2014
Volgens mij niemandsjobie wrote:En alweer duidelijk dat ik niet normaal op een foto kan staan
-
OHardtraxx Elite
- 2111 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
Hahaha die foto's

-
JHardtraxxer
- 521 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
geniale foto's 
-
E
Djezeus wat een foto`s

HAHAHAHAHAHA echt IEDEREEN staat er wel een keer wazig op
Echt serieus hardop zitten lachen 
-
B
Ganz sexy!
Jij ja,Onthafloorx wrote:Hahaha die foto's![]()
Ik ook haha die Theracords foto's zijn nooit normaal.The Skribbler wrote:HAHAHAHAHAHA echt IEDEREEN staat er wel een keer wazig opEcht serieus hardop zitten lachen
Neem je altijd meerdere shirtjes mee naar festivals Pieter? 
Lyst wrote:Neem je altijd meerdere shirtjes mee naar festivals Pieter?
Ik had het door maar zei er niks van. Vond het best normaal eigenlijk gezien jouw niveau van fysieke activiteit gedurende setsDjThera wrote:Lyst wrote:Neem je altijd meerdere shirtjes mee naar festivals Pieter?grappig dat op t feest zelf t echt niemand is opgevallen! Maar bij meerdere setjes doen op 1 dag is dat altijd wel handig ja!
Ja idd, ik had het op het feest ook gezien, maar ik vond het niet echt de moeite waard om je iets te vertellen wat je zelf ook al lang wist... 
Was een boeiend gesprek geweest
Leuke aftermovie
Was een boeiend gesprek geweest
Leuke aftermovie
Volgens mij heb ik het juist wel gezegd. Toch?PNXRMX wrote:Ik had het door maar zei er niks van. Vond het best normaal eigenlijk gezien jouw niveau van fysieke activiteit gedurende setsDjThera wrote:Lyst wrote:Neem je altijd meerdere shirtjes mee naar festivals Pieter?grappig dat op t feest zelf t echt niemand is opgevallen! Maar bij meerdere setjes doen op 1 dag is dat altijd wel handig ja!