Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 14:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Wedstrijd heb je toch niks gemist ^^ Ja, een hoop ergernis xd


Het vervelende was dat ze alleen bij het scherm eten serveerden! :x

Geen doorkomen aan om wat te halen! :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 14:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
Natuurlijk was ik daar! Zelfs tijdens de voetbalwedstrijd, gewoon bij de Theracords area.

Dan ben ik ook wel benieuwd wie je bent :P Want er stonden tijdens de wedstrijd bijster weinig mensen bij de TC area.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 14:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

iemand hier die zaterdag prspct shirtje aanhad ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 14:42 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Rodedoffer schreef:
Verder erg gelachen met P&D met Nando'tje bij de main Pwaoaap! :lol:

Hehe, geniaal momentje! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 14:46 
 
Hardtraxx Addict

Lekker feestje. Vooral de locatie was erg nice, niet te groot en dat gaf een gezellige sfeer.
Sfeer op de main en bij de hardcore was héél ver te zoeken, al helemaal met die kut pogo de hele tijd. Richie Gee, Mindustries & Igneon System waren verdomde hard, echt vet in de tunnel. Wel kut geluid, buitenom de bass hoorde je niet bijster veel. Weet niet hoe ik er terecht kwam, maar stond bij het einde van de set van Miss K8 en damn die maakte de grofste fout die ik ooit heb gehoord, toen ze Bodybag in wou mixen. Jezus wat slecht.
Daarna ff naar Titan die goed bezig, maar toch vrij snel nar de main. Vond B-Front in tegenstelling tot wat anderen vinden toch een dikke set neerzetten maar kan ook komen omdat ik enkel het laatste uur bijwoonde, draaide ook nog Sanctum wat wel dik was. En toen naar het vetste van de dag: Thera en Degos & Re-done. Damn wat was dat dik. Alles klopte daar gewoon.
Baal wel echt van het feit dat ik Deetox heb gemist, eerder al maar nu ik de TL zie helemaal. Verder is Titan echt een gezellige kerel en Zany gedroeg zich arrogant. Op 't eind nog super veel HTers gezien bij de Theracords stage.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 14:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Sanctum ik wou net terug na theracords lopen hoor ik die plaat ik ef snel helemaal uit me plaat gegaan achter bij de main iedereen mij zo aankijken WTF is die gast aan het doen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 15:34 
 
Hardtraxx Elite

hdhessel schreef:
Sanctum ik wou net terug na theracords lopen hoor ik die plaat ik ef snel helemaal uit me plaat gegaan achter bij de main iedereen mij zo aankijken WTF is die gast aan het doen :lol:


Ik had hetzelfde toen ik naar me kluisje liep en de dikke vette bass plaat hoorde snel teruggerend naar theracords area en de eerste beste meegesleurd :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 15:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
hdhessel schreef:
Sanctum ik wou net terug na theracords lopen hoor ik die plaat ik ef snel helemaal uit me plaat gegaan achter bij de main iedereen mij zo aankijken WTF is die gast aan het doen :lol:


Ik had hetzelfde toen ik naar me kluisje liep en de dikke vette bass plaat hoorde snel teruggerend naar theracords area en de eerste beste meegesleurd :lol:

Jullie zouden ook een leuk stelletje vormen samen :D
Op het gebied van taalgebruik en het gebruik van interpunctie zijn jullie een perfecte combinatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 16:00 
 
Hardtraxx Elite

Henk-Jan schreef:
Onthafloorx schreef:
hdhessel schreef:
Sanctum ik wou net terug na theracords lopen hoor ik die plaat ik ef snel helemaal uit me plaat gegaan achter bij de main iedereen mij zo aankijken WTF is die gast aan het doen :lol:


Ik had hetzelfde toen ik naar me kluisje liep en de dikke vette bass plaat hoorde snel teruggerend naar theracords area en de eerste beste meegesleurd :lol:

Jullie zouden ook een leuk stelletje vormen samen :D
Op het gebied van taalgebruik en het gebruik van interpunctie zijn jullie een perfecte combinatie.


Oke ik zal me aan interpunctie gaan houden! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 16:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
Henk-Jan schreef:
Onthafloorx schreef:
Ik had hetzelfde toen ik naar me kluisje liep en de dikke vette bass plaat hoorde snel teruggerend naar theracords area en de eerste beste meegesleurd :lol:

Jullie zouden ook een leuk stelletje vormen samen :D
Op het gebied van taalgebruik en het gebruik van interpunctie zijn jullie een perfecte combinatie.


Oke ik zal me aan interpunctie gaan houden! :P

Whahaha :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 16:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wahaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 17:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Haha Henk-Jan, ik moest lachen. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 23:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo gruwelijk vet dat Catatonic Overload - Futile nog gedraaid werd trouwens :love: :drool:
Man, wat blijft die gaaf!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 23:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De hele dag was gewoon geniaal, voor mij het beste feestje ooit. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 14:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Zo gruwelijk vet dat Catatonic Overload - Futile nog gedraaid werd trouwens :love: :drool:
Man, wat blijft die gaaf!

Inderdaad super vet! Voor het eerst live gehoord. :D Verder was de set van Thera vs Degos & Re-Done ook geniaal. Mash Up, Motion, Nacho Remix, Artificial Reality en dus Futile afgewisseld met nagenoeg al hun eigen platen. Miste alleen Lomperkennie in de set, maar dat is dan ook het enige.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 15:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://www.youtube.com/watch?v=TiM34LK3EpE Wies da op 1.22? :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 15:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
http://www.youtube.com/watch?v=TiM34LK3EpE Wies da op 1.22? :oh:

V.D.K Lisa op pf ofzo, zie je elk feest wel :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 16:04 
 
Hardtraxx Elite

jRn schreef:
93Wesley93 schreef:
http://www.youtube.com/watch?v=TiM34LK3EpE Wies da op 1.22? :oh:

V.D.K Lisa op pf ofzo, zie je elk feest wel :p


Tara ja! Toch? Haha :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 16:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Tara bedoelde ik inderdaad. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 16:42 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Taracords :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 16:50 
 
Hardtraxx Veteran

Die snapte er weinig meer van volgens mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 16:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Taracords :worship:

Waar blijven die foto's, Pieter? Zitten aardig wat mooie tussen volgens mij. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 17:05 
 
Artiest
Avatar gebruiker

jRn schreef:
DjThera schreef:
Taracords :worship:

Waar blijven die foto's, Pieter? Zitten aardig wat mooie tussen volgens mij. :P

Ik ben altijd afhankelijk van diegene die de foto's hebben gemaakt, dus ik heb geen flauw idee. Chauffeur Ben gaat ze in ieder geval zodra hij ze binnenheeft op de Theracords Facebook group zetten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 17:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ben benieuwd! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 17:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker


Wat een beukende vlegel :thumbsup: :lol: @ 1:35
Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten