Het vervelende was dat ze alleen bij het scherm eten serveerden!wrote:Wedstrijd heb je toch niks gemistJa, een hoop ergernis
Geen doorkomen aan om wat te halen!
Het vervelende was dat ze alleen bij het scherm eten serveerden!wrote:Wedstrijd heb je toch niks gemistJa, een hoop ergernis
Dan ben ik ook wel benieuwd wie je bentwrote: Natuurlijk was ik daar! Zelfs tijdens de voetbalwedstrijd, gewoon bij de Theracords area.
Hehe, geniaal momentje!wrote: Verder erg gelachen met P&D met Nando'tje bij de main Pwaoaap!![]()
Ik had hetzelfde toen ik naar me kluisje liep en de dikke vette bass plaat hoorde snel teruggerend naar theracords area en de eerste beste meegesleurdwrote:Sanctum ik wou net terug na theracords lopen hoor ik die plaat ik ef snel helemaal uit me plaat gegaan achter bij de main iedereen mij zo aankijken WTF is die gast aan het doen
Jullie zouden ook een leuk stelletje vormen samenwrote:Ik had hetzelfde toen ik naar me kluisje liep en de dikke vette bass plaat hoorde snel teruggerend naar theracords area en de eerste beste meegesleurdwrote:Sanctum ik wou net terug na theracords lopen hoor ik die plaat ik ef snel helemaal uit me plaat gegaan achter bij de main iedereen mij zo aankijken WTF is die gast aan het doen
Oke ik zal me aan interpunctie gaan houden!wrote:Jullie zouden ook een leuk stelletje vormen samenwrote:Ik had hetzelfde toen ik naar me kluisje liep en de dikke vette bass plaat hoorde snel teruggerend naar theracords area en de eerste beste meegesleurdwrote:Sanctum ik wou net terug na theracords lopen hoor ik die plaat ik ef snel helemaal uit me plaat gegaan achter bij de main iedereen mij zo aankijken WTF is die gast aan het doen
Op het gebied van taalgebruik en het gebruik van interpunctie zijn jullie een perfecte combinatie.
Whahahawrote:Oke ik zal me aan interpunctie gaan houden!wrote:Jullie zouden ook een leuk stelletje vormen samenwrote: Ik had hetzelfde toen ik naar me kluisje liep en de dikke vette bass plaat hoorde snel teruggerend naar theracords area en de eerste beste meegesleurd
Op het gebied van taalgebruik en het gebruik van interpunctie zijn jullie een perfecte combinatie.
Inderdaad super vet! Voor het eerst live gehoord.wrote:Zo gruwelijk vet dat Catatonic Overload - Futile nog gedraaid werd trouwens![]()
![]()
Man, wat blijft die gaaf!
V.D.K Lisa op pf ofzo, zie je elk feest wel :pwrote:http://www.youtube.com/watch?v=TiM34LK3EpE Wies da op 1.22?
Tara ja! Toch? Hahawrote:V.D.K Lisa op pf ofzo, zie je elk feest wel :pwrote:http://www.youtube.com/watch?v=TiM34LK3EpE Wies da op 1.22?
Waar blijven die foto's, Pieter? Zitten aardig wat mooie tussen volgens mij.wrote:Taracords
Ik ben altijd afhankelijk van diegene die de foto's hebben gemaakt, dus ik heb geen flauw idee. Chauffeur Ben gaat ze in ieder geval zodra hij ze binnenheeft op de Theracords Facebook group zettenwrote:Waar blijven die foto's, Pieter? Zitten aardig wat mooie tussen volgens mij.wrote:Taracords