ho ho rustigstefaneke wrote:We zijn er mee bezig, en hopelijk een paar grote namen!
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
- View the latest post: Jay Reeve presents Melodic Madness (26-09-2026, Poppodium 013, Tilburg)
- View the latest post: Dirty Workz 20 Years ADE (21-10-2026, Chicago Social Club, Amsterdam)
- View the latest post: Sunset Festival (19-09-2026, Lilse Bergen, Lille)
- View the latest post: Vroeger Was Alles Beter Indoor (24-10-2026, Brabanthallen, Den Bosch)
- View the latest post: Decibel Outdoor 2026 Natures Rhythm (28, 29 & 30 aug. 2026, Hilvarenbeek)
Moderators
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
-
S
Timmer wrote:ho ho rustigstefaneke wrote:We zijn er mee bezig, en hopelijk een paar grote namen!
stefaneke wrote:hopelijk
Ik kreeg met Rebirth een grote stapel met flyers van Boucing Beek in mijn haden gedrukt. Dus ben ik ook maar mee uitgedeelt en natuurlijk er zelf ook 1 meegenomen.
-
DHardtraxxer
- 447 posts member since 2010
- last seen Sep 2014
Haha goed bezigdennis wrote:Ik kreeg met Rebirth een grote stapel met flyers van Boucing Beek in mijn haden gedrukt. Dus ben ik ook maar mee uitgedeelt en natuurlijk er zelf ook 1 meegenomen.
T.B.A. ? AVIO?stefaneke wrote:Ja, dan wel. We zullen het natuurlijk wel zo laag mogelijk proberen te houden. De artiest is: T.B.A.
-
DHardtraxxer
- last seen Sep 2014
-
DHardtraxxer
- last seen Sep 2014
Zal binnekort hier nog wat relevante informatie over het feest posten. Heb er zin in iig 
-
DHardtraxxer
- last seen Sep 2014
Om niet het hele forum vol te spammen kun je hier de laatste informatie vinden: http://bouncingbeek.hyves.nl/blog/44145 ... Beek/rQH0/
Timetable
Royale: 19:30 – 20:45
El Pajaro 20:45 – 21:45
Ferb 21:45 – 22:45
Joene 21:45 – 22:45
The Z. 22:45 – 23:45
Noisecult 22:45 – 23:45
Krusaders 23:45 – 00:45
Orphan 00:45 – 01:45
Hyperactivo 00:45 – 01:45
De mensen die willen komen kan ik adviseren om op tijd te komen. Net als vorig jaar beloofd het druk te worden en zonder racistische te worden: Vol = vol
Timetable
Royale: 19:30 – 20:45
El Pajaro 20:45 – 21:45
Ferb 21:45 – 22:45
Joene 21:45 – 22:45
The Z. 22:45 – 23:45
Noisecult 22:45 – 23:45
Krusaders 23:45 – 00:45
Orphan 00:45 – 01:45
Hyperactivo 00:45 – 01:45
De mensen die willen komen kan ik adviseren om op tijd te komen. Net als vorig jaar beloofd het druk te worden en zonder racistische te worden: Vol = vol
-
S
Dat dus!Vik wrote:Vanaf half 8 a 8 uur aanwezig. Heb er zin in.
hier nog 1.Vik wrote:Vanaf half 8 a 8 uur aanwezig. Heb er zin in.
Huh, daar heb ik helemaal niks van meegekregen!Vik wrote: - Warmte
-
THardtraxx Veteran
- last seen Oct 2021
ja die lasers waren wel vet, maar om die nou heel de avond aan te zetten.... Snap dat niet zo goed, haalt heel het speciale er af!
Maar de helden waren toch wel The Z & Noisecult! Kwa mixwerk en allemaal van die nummers die helemaal niet zo hard zijn, maar die ik echt kan waarderen!
Maar de helden waren toch wel The Z & Noisecult! Kwa mixwerk en allemaal van die nummers die helemaal niet zo hard zijn, maar die ik echt kan waarderen!
-
S
Was jij naakt?Joykill wrote:Huh, daar heb ik helemaal niks van meegekregen!Vik wrote: - Warmte
idd, op het begin nogal irritantTimmer wrote:ja die lasers waren wel vet, maar om die nou heel de avond aan te zetten.... Snap dat niet zo goed, haalt heel het speciale er af!
Openen met CrumpTimmer wrote:Maar de helden waren toch wel The Z & Noisecult! Kwa mixwerk en allemaal van die nummers die helemaal niet zo hard zijn, maar die ik echt kan waarderen!
-
THardtraxx Veteran
- last seen Oct 2021
Ja crump gewoon, heerlijke track! 
Ja man, ik was gisteren: Nackt, zerfleischt, erregend, brutal en schockierend!stefaneke wrote:Was jij naakt?Joykill wrote:Huh, daar heb ik helemaal niks van meegekregen!Vik wrote: - Warmte![]()
-
S
Ook K.Y.H.U. NC Remix weer eens live gehoord 
-
DHardtraxxer
- last seen Sep 2014
Tsja er stond de hele avond één iemand achter zijn lap top puur en alleen om twee lasers te bedienen, anders verveeld die jongen zich ook zo
Binnekort zal er als het goed is wat beeldmateriaal online komen 
Voor de warmte, zeker als het buiten zo warm is, zie ik maar een optie: airco. Maarja om daar in te investeren is niet aan mij. We hebben er van alles aan gedaan om het nog dragelijk te houden: twee ventilatoren, sproeier op het dak en zoveel mogelijk led lichten maja als het buiten al zo warm is, dan krijg je het bijna niet koel
Voor de warmte, zeker als het buiten zo warm is, zie ik maar een optie: airco. Maarja om daar in te investeren is niet aan mij. We hebben er van alles aan gedaan om het nog dragelijk te houden: twee ventilatoren, sproeier op het dak en zoveel mogelijk led lichten maja als het buiten al zo warm is, dan krijg je het bijna niet koel
-
THardtraxx Veteran
- last seen Oct 2021
Ja daar is dan gewoon niks aan te doen, jammer. Maar het bier was ook lekker hoor 
-
THardtraxxer
- 178 posts member since 2010
- last seen Sep 2023
Het was een mooi maar indd erg warm feestje! Kan me niet herinneren dat ik ooit zo heb staan zweten achter de knoppen. Het ging ondanks de hitte toch nog redelijk los bij vlage, respect voor diegene!
Volgende keer gwn op het Vrijthof
Volgende keer gwn op het Vrijthof
dit dus. volgend jaar Bouncing Beek Outdoor?Vik wrote: + Goed geregeld
+ Leuke nummers voorbij horen komen
+ Veel bekenden
- Warmte
-
DHardtraxxer
- last seen Sep 2014
Is een mooi doel! Iemand toevallig een financiele injectie voor ons? 
The Z & Noisecult en Krusaders zetten ook echt een mooi setje neer vond ik!
en zoiezo hulde voor MC R.G., die kerel doet het altijd goed!
-
S
Ik heb hem echt geen een keer gehoordpecola-tje wrote:The Z & Noisecult en Krusaders zetten ook echt een mooi setje neer vond ik!![]()