Hardtraxx Elite

Ik hou hem op een optie maar kwa line up is dit best wel vet Noisecult & The Z :thumbsup:
Hardtraxxer

Wel relaxed dat ik zelf geen reclame hoef te maken hier :P
Hardtraxx Addict

Da-Izzok schreef:
Wel relaxed dat ik zelf geen reclame hoef te maken hier :P

Maar waarom draaien jullie hier eigenlijk niet, als het sick boaskes dj team? :bomb:
Hardtraxxer

Wilde ik liever niet, bovendien ben ik realistisch, de dj's die er nu staan voor hardstyle zijn vele malen beter ;) Daar gaat het uiteindelijk om toch?
Hardtraxx Veteran

Ja altijd voor kwaliteit gaan! ;)
Hardtraxxer

Vind ik ook, zelf draaien is leuk maar kwaliteit staat voorop :thumbup: Vind dat we voor een gratis feestje geen verkeerde line-up hebben, daar kan het niet aan liggen ;)
Hardtraxx Addict

Da-Izzok schreef:
Vind dat we voor een gratis feestje geen verkeerde line-up hebben, daar kan het niet aan liggen ;)

Dat sowieso :thumbup:
Hardtraxxer

aanwezig denk ik zo!!
Hardtraxxer

Vik schreef:
Sowieso aanwezig. Feestjes in je eigen dorp mag je niet missen. :thumbsup:

Waarom sta je op PF dan nog als twijfelaar? Je wacht maar gewoon tot dat Euphoria nog keer in Tilburg is :P
Hardtraxxer

Helaas zal met Bouncing Beek het geluid om kwart voor 2 al uit moeten. Onze excuses hiervoor. Om jullie tegemoet te komen beginnen we 7 mei niet om 8 uur maar om half 8! Dus kom op tijd als je niks wilt missen!
Hardtraxx Elite

Da-Izzok schreef:
Helaas zal met Bouncing Beek het geluid om kwart voor 2 al uit moeten. Onze excuses hiervoor. Om jullie te gemoed te komen beginnen we 7 mei niet om 8 uur maar om half 8! Dus kom op tijd als je niks wilt missen!

Kwart voor 2? Wat een rare tijd. Maar er zal wel niks aan te doen zijn;)
Hardtraxxer

Over minder dan een maandje al :thumbsup: Van het weekend aantal posters gehangen, iemand al ergens gespot :P ?
Hardtraxx Veteran

Richting tilburg heb ik ze al zien hangen inderdaad!

Over onze Kick Off posters :P.
Hardtraxx Veteran

dat is ook niet zo moeilijk, die zijn zo klein :P

Jup :P

Volgende keer beter he ^^

Maar heb ze zo overal op de weg richting school op verschillende plekken al gespot.
Hardtraxxer

Haha lekker man we hebben er nog genoeg dus zullen nog flink moeten gaan plakken
Hardtraxx Veteran

Da-Izzok schreef:
Haha lekker man we hebben er nog genoeg dus zullen nog flink moeten gaan plakken

Welke maat poster is dat? Want dan doen wij straks met kick off gewoon een maatje groter :P
Hardtraxxer

Timmer schreef:
Da-Izzok schreef:

Welke maat poster is dat? Want dan doen wij straks met kick off gewoon een maatje groter :P

whaha tik 'm aan ouwe!
Hardtraxxer

Timmer schreef:
Da-Izzok schreef:

Volgens mij A2 maar weet niet zeker. Zolang je het maar na 7 mei doet mag je van mij doen wat je wilt met die posters van je ;)

Ik mag blij zijn als we onze posters half mei kunnen verspreiden.
Hardtraxxer

Zit er nog een feestje aan te komen dan?

We zijn er mee bezig, en hopelijk een paar grote namen!
Hardtraxxer

Nice dan wel met entree zeker?

Ja, dan wel. We zullen het natuurlijk wel zo laag mogelijk proberen te houden. De artiest is: T.B.A. :innocent:
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten