Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2013 09:54 
 
Hardtraxxer

Afbeelding

Bouncing Beek
Datum: 14-12-2013
Tijd: 20:00 - 02:00
Locatie: Cafe de Verandering, Hilvarenbeek

Gratis entree !

Line up:
Alpaca Business
Vandall
Royale & El Pajaro
After:Shock
Authentic
Hyperactivo & Demis H

Social media
Facebook: https://www.facebook.com/BouncingBeek
Facebook event: https://www.facebook.com/events/171414246387031/
Twitter: https://twitter.com/BouncingBeek
Partyflock: https://partyflock.nl/party/256772:Bouncing_Beek
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2013 10:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Altijd leuk dat er zulke dingen worden georganiseerd hier in de buurt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2013 10:33 
 
Hardtraxxer

Niet te vergeten zijn er ook twee warming up mixjes gemaakt:

Royale & El Pajaro (House)


After:Shock (Hardstyle)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2013 10:39 
 
Hardtraxxer

Vik schreef:
Had hier al een topic voor aangemaakt, maar daar was nog geen reactie onder geplaatst dus maakt het niet heel veel uit. :P

OT: zin om hier lekker te knallen. :D

Haha oke, tijdje niet zoveel met me Hardtraxx account gedaan dus heb ik gemist ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2013 10:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

feesten/bouncing-beek-14-12-2013-de-verandering-hilvarenbeek-t40447.html?hilit=bouncing%20beek#p1292673
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2013 16:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Omegatypez verdient hier eigenlijk wel een waardig afscheid om nog lekker een keer te kunnen bouncen op Bouncing Beek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2013 19:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vandall?

http://www.discogs.com/artist/Vandall
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2013 20:08 
 
Hardtraxxer

Edwinn schreef:

Nope, Vandall ;)

https://www.facebook.com/DJVandall
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2013 20:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goh. Doelde er meer op dat het niet echt handig is om een naam te kiezen die al in gebruik is door een artiest met een aangrenzend genre. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2013 20:27 
 

Edwinn schreef:
Goh. Doelde er meer op dat het niet echt handig is om een naam te kiezen die al in gebruik is door een artiest met een aangrenzend genre. ;)


De naam is afgeleid van zijn achternaam: "van Dal". En ach die Vandall die jij noemt is gestopt en er zijn zoveel djs met dezelfde naam. Daarnaast is dit geen producerende dj maar draait enkel wat plaatjes meestal hier in de omgeving.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2013 22:06 
 
Hardtraxxer

haha sjors is gewoon de plaatselijke plaatjes draaier daar. Vandall is idd gewoon van zijn achternaam
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2013 11:43 
 
Hardtraxxer

Met +/- 300 bezoekers een geslaagde comeback. Dit houden we erin :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2013 13:55 
 

Vik schreef:
Was erg leuk! Gezellige avond gehad en onze set ging prima. :)

Dit was een beetje wat we gedraaid hebben. Ben wel wat vergeten en de volgorde klopt ook niet helemaal:
The Nasty Boyz - Angel (Hardstyle Masterz Cut)
Noisecontrollers - Promises
Authentic - The Unfolding Life
Arkaine - Eventide
Authentic - The Way Of Creation
Max Enforcer - Lost In Paradise
Never Say Goodbye (Wildstylez Remix) (Cut)
Noisecontrollers & Toneshifterz - Jaydee (2012 Edit)
Authentic - Universe
Wasted Penguinz - Melancholia (Toneshifterz Remix) (Cut)
Crypsis - Break Down Low
Kevin Kaos & Low-E - Electric Future
Audiofreq - Pressure
Artic - Fuck The Fake Shit (Adaro Remix)
Ivan Carsten - You Try To Play Me
Chain Reaction - Answers (Adaro Remix)
Frequencerz - Rockstar

Was een leuk feest en hoop dat de organisatie het nu weer vaker gaat organiseren. :D


Like Thiz?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2013 16:17 
 
Hardtraxxer

stefaneke schreef:
Vik schreef:
Was erg leuk! Gezellige avond gehad en onze set ging prima. :)

Dit was een beetje wat we gedraaid hebben. Ben wel wat vergeten en de volgorde klopt ook niet helemaal:
The Nasty Boyz - Angel (Hardstyle Masterz Cut)
Noisecontrollers - Promises
Authentic - The Unfolding Life
Arkaine - Eventide
Authentic - The Way Of Creation
Max Enforcer - Lost In Paradise
Never Say Goodbye (Wildstylez Remix) (Cut)
Noisecontrollers & Toneshifterz - Jaydee (2012 Edit)
Authentic - Universe
Wasted Penguinz - Melancholia (Toneshifterz Remix) (Cut)
Crypsis - Break Down Low
Kevin Kaos & Low-E - Electric Future
Audiofreq - Pressure
Artic - Fuck The Fake Shit (Adaro Remix)
Ivan Carsten - You Try To Play Me
Chain Reaction - Answers (Adaro Remix)
Frequencerz - Rockstar

Was een leuk feest en hoop dat de organisatie het nu weer vaker gaat organiseren. :D


Like Thiz?

Dat was ons laatste nummer Stefan ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2013 18:36 
 

Vik schreef:
We hebben Everyday & R (Rise Again) ook nog gedraaid herinner ik me nu. :)

Het hardstyle gedeelte van jullie set was tof Marco! Ben niet zo van de jump, dus daar vond ik niet heel veel aan. :P


Yes, vooral Rise Again was een genietmomentje. Die melodie is zo vet ;).

Jump bij Marco en Bas was wel vet, lekker snel doorgemixt. En Music Made Addict weer een keer gehoord, blijft een vette plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2013 22:38 
 
Hardtraxxer

stefaneke schreef:
Vik schreef:
We hebben Everyday & R (Rise Again) ook nog gedraaid herinner ik me nu. :)

Het hardstyle gedeelte van jullie set was tof Marco! Ben niet zo van de jump, dus daar vond ik niet heel veel aan. :P


Yes, vooral Rise Again was een genietmomentje. Die melodie is zo vet ;).

Jump bij Marco en Bas was wel vet, lekker snel doorgemixt. En Music Made Addict weer een keer gehoord, blijft een vette plaat.

Ja ik vind die freestyle ook wel lekker en het sluit wat beter aan als tussenstapje na house en voor hardstyle.
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten