Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2010 15:34 
 
Hardtraxxer

Zaterdag 10 april 20:00 uur - 02:00 uur
Café De Verandering
Paardenstraat 9 Hilvarenbeek

Gratis entree

Minimum leeftijd: 16+
Genres: House & Hardstyle

Line up:
Royale
El Pajaro
Eclipz dj team
Sick Boskes dj team
Pitchcontrollers
Jc & Purson
Hyperactivo
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2010 15:36 
 
Hardtraxxer

Correctie: Partyflock
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2010 15:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pitchcontrollers

Iemand dacht: ik vind the Pitcher leuk en Noisecontrollers, laat ik mezelf Pitchcontrollers noemen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2010 16:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

_dp_ schreef:
Pitchcontrollers

Iemand dacht: ik vind the Pitcher leuk en Noisecontrollers, laat ik mezelf Pitchcontrollers noemen :lol:

ja idd daar dacht ik ook aan. heb ik ook bij opmerkingen gezet op PF. Ik ga hier iig niet heen.. geen zin om naar beek te gaan voor deze line up.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2010 17:11 
 
Hardtraxx Veteran

echt maar 10 min fietsen dusjaa,, schijnt dat die pitchcontrol ofz wel leuk draait. Jc En Purson weten natuurlijk ook wel wat de leuke trackjes zijn ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2010 17:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hhmm is wel dichtbij maar ook tegelijk met great zany show...
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2010 18:19 
 
Hardtraxxer

RobertV schreef:
_dp_ schreef:
Pitchcontrollers

Iemand dacht: ik vind the Pitcher leuk en Noisecontrollers, laat ik mezelf Pitchcontrollers noemen :lol:

ja idd daar dacht ik ook aan. heb ik ook bij opmerkingen gezet op PF. Ik ga hier iig niet heen.. geen zin om naar beek te gaan voor deze line up.

Maak je ook maar geen illusies, je komt niet eens binnen, 16+
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2010 18:30 
 
Hardtraxxer

Timmer schreef:
echt maar 10 min fietsen dusjaa,, schijnt dat die pitchcontrol ofz wel leuk draait. Jc En Purson weten natuurlijk ook wel wat de leuke trackjes zijn ^^

We hebben alleen maar lokale dj's laten komen dus we gokken ook op mensen uit de regio ;)
Pitchcontrollers hebben al twee keer op t-town mogen draaien, kom je niet zomaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2010 19:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Co-Zone schreef:
RobertV schreef:
_dp_ schreef:
Pitchcontrollers

Iemand dacht: ik vind the Pitcher leuk en Noisecontrollers, laat ik mezelf Pitchcontrollers noemen :lol:

ja idd daar dacht ik ook aan. heb ik ook bij opmerkingen gezet op PF. Ik ga hier iig niet heen.. geen zin om naar beek te gaan voor deze line up.

Maak je ook maar geen illusies, je komt niet eens binnen, 16+

timmer is anders ook geen 16. je komt heus wel binnen op veel 16+ feesten als je 14/15 bent hoor ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2010 18:50 
 
Hardtraxxer

Er staat gewoon een security aan de deur dus moet je geluk hebben. Ik zit in de organisatie en hebben samen met de locatie besloten dat de minimumleeftijd 16 jaar is. Dus reken maar dat er op gecontroleerd gaat worden ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2010 23:22 
 
Hardtraxxer

Voor de mensen die niet komen maar toch goeie muziek willen luisteren wordt het gehele feest live uitgezonden op de radio. Je kunt luisteren op 96.0 FM (Gemeente Hilvarenbeek) of via de website www.vlohradio.nl/thelimit
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2010 23:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

MC Nelus :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2010 00:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beetje jammer van die gejatte plaatjes, doe mij Zany maar :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2010 21:57 
 

Kga d'r denk ik ff heen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2010 09:16 
 
Hardtraxxer

Was een geslaagde eerste editie. Over de belangstelling hoeven we zeker niet te klagen. Om kwart over 9 stond het al goed vol en om kwart voor 11 stond er hele rij voor de deur! Wel een aantal verbeterpunten voor de eventuele volgende editie maarja het blijft een gratis feestje natuurlijk ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2010 14:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ja ik had ook gehoord dat ut menus druk was!! miss volgend jaar in de hispohal?? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2010 20:44 
 
Hardtraxxer

DJ ShaG schreef:
ja ik had ook gehoord dat ut menus druk was!! miss volgend jaar in de hispohal?? :P

Haha moet zeggen dat is wel mijn persoonlijke doel om die nog een keer vol te krijgen maarja is wel een stuk meer regelen! Bovendien heb je daar een flink budget voor nodig. Dus we zien wel hoe snel het allemaal loopt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2010 17:00 
 
Hardtraxx Veteran

Co-Zone schreef:
DJ ShaG schreef:
ja ik had ook gehoord dat ut menus druk was!! miss volgend jaar in de hispohal?? :P

Haha moet zeggen dat is wel mijn persoonlijke doel om die nog een keer vol te krijgen maarja is wel een stuk meer regelen! Bovendien heb je daar een flink budget voor nodig. Dus we zien wel hoe snel het allemaal loopt ;)


ik wens jullie er wel succes mee,, want in beek is vrij weinig te doen anders ;) trouwens biest-houtakker zit de laatste jaren ook echt stil :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2010 17:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Timmer schreef:
Co-Zone schreef:
DJ ShaG schreef:
ja ik had ook gehoord dat ut menus druk was!! miss volgend jaar in de hispohal?? :P

Haha moet zeggen dat is wel mijn persoonlijke doel om die nog een keer vol te krijgen maarja is wel een stuk meer regelen! Bovendien heb je daar een flink budget voor nodig. Dus we zien wel hoe snel het allemaal loopt ;)


ik wens jullie er wel succes mee,, want in beek is vrij weinig te doen anders ;) trouwens biest-houtakker zit de laatste jaren ook echt stil :huh:

Beers daarentegen..... xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2010 17:36 
 
Hardtraxxer

Het begint op gang te komen in Beek ;) Hilverhood heeft al een paar feestjes georganiseerd en is ook van plan om dit in de toekomst te doen. Eerste editie van Bouncing Beek was een succes dus kans dat er een tweede editie komt is groot. Daarnaast heb ik ook nog van andere mensen gehoord dat ze van plan zijn om wat te organiseren in Beek dus ben benieuwd ;)
Dollen dinsdag is natuurlijk het dikste feest wat er tot nu toe gegeven wordt in Beek (Decibel reken ik dan niet mee als een beeks feest) met drie stampwagens uit beek :)
Maar in biest houtakker is nog nooit een fatsoenlijk feestje georganiseerd volgens mij, tenminste ik ben nog nooit naar een feestje geweest in de biest
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2010 17:39 
 
Hardtraxx Veteran

LoesJ schreef:
Beers daarentegen..... xd


haha,, in beers is het meestal gewoon biertanken ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2010 17:41 
 
Hardtraxx Veteran

Co-Zone schreef:
Het begint op gang te komen in Beek ;) Hilverhood heeft al een paar feestjes georganiseerd en is ook van plan om dit in de toekomst te doen. Eerste editie van Bouncing Beek was een succes dus kans dat er een tweede editie komt is groot. Daarnaast heb ik ook nog van andere mensen gehoord dat ze van plan zijn om wat te organiseren in Beek dus ben benieuwd ;)
Dollen dinsdag is natuurlijk het dikste feest wat er tot nu toe gegeven wordt in Beek (Decibel reken ik dan niet mee als een beeks feest) met drie stampwagens uit beek :)
Maar in biest houtakker is nog nooit een fatsoenlijk feestje georganiseerd volgens mij, tenminste ik ben nog nooit naar een feestje geweest in de biest


vroeger was altijd biest-volksfeest,,, rowen heze, peter smulders en direct (dat was wel :thumbup: ) Maar die zijn er mee gestopt door te veel kosten, maar dat ligt ook aan hun eigen. Maar in de biest heb je ook geen zaaltjes waar je wat kunt organiseren...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2010 22:41 
 

Hercules >.<. Pnuts xd.

Neeh, houd het maar in beek. Zo van die kleinere feestjes in beek met van die lokale djs en volk van in de buurt moet wel gezellig zijn lijkt mij. Het was jammer dat ik niet op bouncing beek kon zijn. Hoopjee verraders uit m'n groep zeiden dat ze meegaan maar nee ze bleven liever op zo'n schijtfeestje van zo'n groepsgenoot. Ben d'r ook niet lang gebleven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2010 10:32 
 
Hardtraxxer

Hercules is mooie locatie maar is in diessen he ;) Hispohal zou droom locatie zijn maar denk dat je die moet afkopen, wat een dure grap zou zijn. Voor de rest misschien elckerlijc maar denk dat ze daar zelf niet staan te springen dat er zo'n feest gegeven wordt. En ja een tentfeest kan natuurlijk ook al ben ik daar zelf niet zo'n voorstander van
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2010 17:32 
 

Hercules is ideaal voor mij. 100m lopen ^^.

Hispohal zou ideaal zijn. Een tentfeestje zie ik nog niet zo snel gebeuren. Ben benieuwd wat de mensen uit beek dit jaar nog gaan organiseren :).
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten