Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 1 hour ago
Alle sticky topics zijn er van af, ook in algemeen.
Hardtraxx Beheerder
6131 posts member since 2008
last seen 25 minutes ago
Klopt, een kleine schoonmaak. Sommige sticky topics hadden al maanden geen reacties meer. Belangrijke topics komen, net zoals andere topics, automatisch bovenaan als er een nieuw bericht in geplaatst wordt.

Is ook gedaan vanwege een aantal komende wijzigingen, waaronder een mobiele versie (geen app) van het forum, waardoor je dus niet wilt dat je scherm vol zit met sticky topics die niet heel relevant meer zijn en je constant moet scrollen om de échte nieuwe topics en berichten te zien.

Dat gezegd hebbende, zijn er topics die wel echt sticky moeten blijven?
Hardtraxx Addict
1739 posts member since 2009
last seen 1 day ago

Re:

Jor-D wrote:Dat gezegd hebbende, zijn er topics die wel echt sticky moeten blijven?
Corona toppa
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 5 days ago

Re:

Jor-D wrote:om de échte nieuwe topics en berichten te zien.

Voor mij persoonlijk heeft een sticky topic niet zo veel meerwaarde, maar in relatie tot bovenstaande is het misschien een idee om https://hardtraxx.com/newposts.html wat meer onder de aandacht te brengen? Merk dat er toch nog veel mensen zijn die dit niet kennen, wellicht kan een soort button op de site komen die daar naar toe verwijst.
Hardtraxx Veteran
7366 posts member since 2014
last seen 3 hours ago
Jor-D wrote:Dat gezegd hebbende, zijn er topics die wel echt sticky moeten blijven?
Het wist-je-dat topic, als verzamelpunt van de laatste nieuwtjes.
Leden van hardtraxx bij off-topic mag er dan wel weer af van mij.
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
online now

Re:

Jor-D wrote:waaronder een mobiele versie (geen app) van het forum
Goed bezig :thumbsup:
Hardtraxx Beheerder
6131 posts member since 2008
last seen 25 minutes ago
Chroman wrote:
Het wist-je-dat topic, als verzamelpunt van de laatste nieuwtjes.
Goeie, is weer sticky gemaakt.
Paling wrote:
Corona toppa
Is dat momenteel nog zo relevant dat het een prominente plek bovenaan het off-topic forum nodig heeft?
THArdstyler wrote:
Jor-D wrote:om de échte nieuwe topics en berichten te zien.

Voor mij persoonlijk heeft een sticky topic niet zo veel meerwaarde, maar in relatie tot bovenstaande is het misschien een idee om https://hardtraxx.com/newposts.html wat meer onder de aandacht te brengen? Merk dat er toch nog veel mensen zijn die dit niet kennen, wellicht kan een soort button op de site komen die daar naar toe verwijst.
In het nieuwe forum thema waar we mee bezig zijn krijgt die pagina inderdaad een prominente plek. Hier nog een paar handige linkjes voor de bookmarks:
active-topics.html
unreadposts.html
unanswered.html

Meer hierover binnenkort.
Hardtraxx Veteran
17568 posts member since 2010
last seen 1 hour ago

Re:

Mooi dat er gewerkt wordt aan de website, waar komt deze motivatie vandaan?

Wel blij natuurlijk dat ons gezellige bijna dooie forum nog als kasplantje kan voortbestaan (L)
5
Hardtraxxer
93 posts member since 2021
last seen Jun 2023
Rickzel wrote:Mooi dat er gewerkt wordt aan de website, waar komt deze motivatie vandaan?

Wel blij natuurlijk dat ons gezellige bijna dooie forum nog als kasplantje kan voortbestaan (L)
Nouja. Volgens mij zijn er net als mij vast mensen die dit Forum al jaren in de gaten houden.
Hardtraxxer
832 posts member since 2014
last seen Apr 2026
Nuracore wrote:Kan Hardtraxx een dark-modus krijgen?
Dit zou nog steeds heel erg fijn zijn mocht iemand dat kunnen maken. Zit er vaak ‘s avonds op en dan knalt dat wit echt je ogen in. Zeker voor naar bed gaan niet heel handig.
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 3 days ago
Scotty018 wrote:
Nuracore wrote:Kan Hardtraxx een dark-modus krijgen?
Dit zou nog steeds heel erg fijn zijn mocht iemand dat kunnen maken. Zit er vaak ‘s avonds op en dan knalt dat wit echt je ogen in. Zeker voor naar bed gaan niet heel handig.
In het nieuwe ontwerp kan dit vast makkelijker te implementeren zijn.
Ik weet alleen niet wat de status hier van is, het ligt volgens mij al een tijdje stil.
Hardtraxx Veteran
3208 posts member since 2011
last seen 4 hours ago

Re:

Jor-D wrote: In het nieuwe forum thema waar we mee bezig zijn krijgt die pagina inderdaad een prominente plek.
Meer hierover binnenkort.x
Is hier al wat meer over bekend? :)
Hardtraxx Beheerder
last seen 3 days ago
Fusionmania wrote:
Jor-D wrote: In het nieuwe forum thema waar we mee bezig zijn krijgt die pagina inderdaad een prominente plek.
Helaas lijkt het erop dat dit stil ligt. De beta die ik gebruik mist bijvoorbeeld opmaak voor het postvak en moderatiepaneel.

Het forum is verder wel bruikbaar (ook op mobiel), maar is dus nog niet helemaal af. Ik zal Jordy eens proberen te porren hiervoor.
Hardtraxx Veteran
3208 posts member since 2011
last seen 4 hours ago

Re:

The Venator wrote:
Fusionmania wrote:
Helaas lijkt het erop dat dit stil ligt. De beta die ik gebruik mist bijvoorbeeld opmaak voor het postvak en moderatiepaneel.

Het forum is verder wel bruikbaar (ook op mobiel), maar is dus nog niet helemaal af. Ik zal Jordy eens proberen te porren hiervoor.
Thanks voor de update! Een mobiele site zou wel echt een verademing zijn, ten opzichte van de desktop site te gebruiken :P
Hardtraxxer
561 posts member since 2020
last seen 18 hours ago
Fusionmania wrote:Waarom wordt er niks meer verplaatst? :huh:
Hardtraxx Veteran
5515 posts member since 2010
Nog ontwikkelingen mbt eventuele experimentele dark-modus? :innocent:
Hardtraxx Elite
2965 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Zijn er nog mods?
Hardtraxxer
434 posts member since 2024
last seen 3 days ago
Als er geen mods meer zijn mogen topics zoals het 2018 defqon topic weer?
Hardtraxx Veteran
7916 posts member since 2013
last seen 18 hours ago
Kickzaag wrote:Als er geen mods meer zijn mogen topics zoals het 2018 defqon topic weer?
Geen reactie voor volgende week maandag = losgaan
Hardtraxxer
last seen 3 days ago
Image
Hardtraxx Elite
2965 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Eens!! POWER TO THE PEOPLEEE!!!!!!!!!
Hardtraxx Veteran
4403 posts member since 2023
last seen 1 day ago
Love and respect to our Austrian painter :loving:
Hardtraxxer
last seen 3 days ago
Maar wie host dit forum eigenlijk? Er moet toch wel iets van onderhoud gebeuren zo nu en dan.
Hardtraxx Veteran
4403 posts member since 2023
last seen 1 day ago
Kickzaag wrote:Maar wie host dit forum eigenlijk? Er moet toch wel iets van onderhoud gebeuren zo nu en dan.
Jor-D voor zover ik weet
Hardtraxx Beheerder
last seen 3 days ago
Kickzaag wrote:Maar wie host dit forum eigenlijk? Er moet toch wel iets van onderhoud gebeuren zo nu en dan.
Er wordt wel onderhoud gepleegd aan het systeem :)