Het grote QONNECT toppa. Upcoming: QONNECT New Year's Eve Special 2021 (31-12-2021, Online Event)
Deze kan sticky af toch?
Deze kan sticky af toch?
Bij deze gedaan.ULTIMO wrote:https://hardtraxx.com/feesten/het-grote-qonnect-toppa-upcoming-qonnect-3-02-05-2020-online-event-t70026.html
Deze kan sticky af toch?
KlikspaanTHArdstyler wrote:Wie van jullie gaat de zooi van vandaag opruimen?
Ik, net gedaan.THArdstyler wrote:Wie van jullie gaat de zooi van vandaag opruimen?
Nee, ik ontzorg de moderators die hedendaags niet meer zo veel tijd hebben en tevens bewaak ik de kwaliteit van het forum.Rickzel wrote:KlikspaanTHArdstyler wrote:Wie van jullie gaat de zooi van vandaag opruimen?
The Venator wrote:Ik, net gedaan.THArdstyler wrote:Wie van jullie gaat de zooi van vandaag opruimen?
ucp.php?i=165rakkietakkie wrote:Wordt de wintertijd/zomertijd nog aangepast?
Oh joh, nooit gewetenNorther66 wrote:ucp.php?i=165rakkietakkie wrote:Wordt de wintertijd/zomertijd nog aangepast?
Moet je ondertussen toch wel weten dat je dat zelf moet doen bij je instellingen
Mee eens, ik ga het verplaatsen. Bedankt voor het meedenken.Rickzel wrote:Is het COVID topic inmiddels niet meer iets voor offtopic? De link met hardstyle/evenementen is er al lang (grotendeels) niet meer. De zoveelste discussie over ventilatiesystemen lijkt me meer een offtopic dingetje.
Dan kun je het onderwerp ook wat makkelijker negeren als je wil
Volgens mij moet dit wel kunnen via Google Authenticator. Daar kan jij je website koppelen via een API. Misschien dat Jor-D hier in kan duiken.hurricane wrote:Kan er voor een nieuw account aanmaken geen 2 factor authenticatie worden toegepast met SMS?
Dan wordt het al wat lastiger voor sommige gebande figuren (ik noem geen namen) om steeds weer een account te maken.
Ook zul je denk ik veel minder fake/ troll accounts krijgen?
Vind dat een goed idee. Het kost bots en gebande inderdaad meer moeite om een 2e account aan te maken. Het scheelt op Partyflock 80% meer bots.hurricane wrote:Kan er voor een nieuw account aanmaken geen 2 factor authenticatie worden toegepast met SMS?
Dan wordt het al wat lastiger voor sommige gebande figuren (ik noem geen namen) om steeds weer een account te maken.
Ook zul je denk ik veel minder fake/ troll accounts krijgen?
Het zou een SMS verificatie methode kunnen worden waarbij elk account een uniek 06nr als connectie heeft.hurricane wrote:Zou mooi zijn inderdaad, goed om te lezen dat het bij PF al helpt.
Het hoeft van mij nog niet eens zozeer om te kunnen inloggen (mss voor diegene die dat willen dat het een optie kan worden), maar voor het aanmaken van een account.