Ik zou zeggen doen, vond het zelf vorig jaar meevallen. Zag wel een aantal jonge jochies die het nuchter naar hun zin hadden. Maar mensen met grote pupillen en strakke kaken ga je hoe dan ook krijgen.Jochem wrote:mijn zoon wil al een tijdje naar een hardstyle feest maar is pas 12 dus forget it. Nu kwam hij met dit aan, ik zou hier een paar uurtjes met hem heen kunnen gaan. Ik blijf zelf uiteraard nuchter maar zijn er zoveel kids die naar de klote gaan op dit feest? Ene kant supergaaf om hem eens te laten voelen waar wij het allemaal voor doen, maar hij is niet gek natuurlijk en wil niet dat ie schrikt van wat daar gebeurd.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
- View the latest post: Jay Reeve presents Melodic Madness (26-09-2026, Poppodium 013, Tilburg)
- View the latest post: Dirty Workz 20 Years ADE (21-10-2026, Chicago Social Club, Amsterdam)
- View the latest post: Sunset Festival (19-09-2026, Lilse Bergen, Lille)
- View the latest post: Vroeger Was Alles Beter Indoor (24-10-2026, Brabanthallen, Den Bosch)
- View the latest post: Decibel Outdoor 2026 Natures Rhythm (28, 29 & 30 aug. 2026, Hilvarenbeek)
Moderators
Het kan wel, alleen beter als je voor 1800 uur weer weg gaatJochem wrote:mijn zoon wil al een tijdje naar een hardstyle feest maar is pas 12 dus forget it. Nu kwam hij met dit aan, ik zou hier een paar uurtjes met hem heen kunnen gaan. Ik blijf zelf uiteraard nuchter maar zijn er zoveel kids die naar de klote gaan op dit feest? Ene kant supergaaf om hem eens te laten voelen waar wij het allemaal voor doen, maar hij is niet gek natuurlijk en wil niet dat ie schrikt van wat daar gebeurd.
Vond het allemaal best wel meevallen. Als je een normaal hardstyle festival pakt zie je toch ook genoeg mensen die van de kaart zijn?
Vind 12 persoonlijk aan de jonge kant, ook om samen te gaan. Zou hem gewoon op z'n 16e zelfstandig naartoe sturen.Jochem wrote:mijn zoon wil al een tijdje naar een hardstyle feest maar is pas 12 dus forget it. Nu kwam hij met dit aan, ik zou hier een paar uurtjes met hem heen kunnen gaan. Ik blijf zelf uiteraard nuchter maar zijn er zoveel kids die naar de klote gaan op dit feest? Ene kant supergaaf om hem eens te laten voelen waar wij het allemaal voor doen, maar hij is niet gek natuurlijk en wil niet dat ie schrikt van wat daar gebeurd.