Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2020 13:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Feest: Dance4Liberation
Datum: 05-05-2020
Tijd: 12:00 - 00:00
Locatie: Grote Voort Zwolle
Leeftijd: Alle Leeftijden
Ticketsale: https://www.dance4liberation.nl/tickets
Prijs: €00,00

Line-up:
• Brennan Heart
• B-Front vs. Rejecta
• Digital Punk vs. Sub Sonik
• Donkey Rollers LIVE
• Frontliner vs. Keltek
• Gunz for Hire
• Jay Reeve
• MYST vs. Adaro
• Sefa
• Warface
• Wildstylez
• Zentiments
• Host: Villain

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2020 13:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dikke line up wel! Overwegen waard aangezien 't toch een feestdag is dit jaar :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2020 13:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

EDIT: dubbel
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2020 13:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Buurtfeestje! Zal wel aanwezig zijn :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2020 15:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Altijd wel een zekerheidje dit! Prima feestje op een vrije dag voor een prima prijs! :)
Enigste nadeel aan dit feest is de leeftijdsgrens!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2020 16:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TkTT schreef:
Altijd wel een zekerheidje dit! Prima feestje op een vrije dag voor een prima prijs! :)
Enigste nadeel aan dit feest is de leeftijdsgrens!


Had ik vorig jaar persoonlijk niet zoveel last van. Stond ook wel redelijk vooraan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2020 16:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TkTT schreef:
Altijd wel een zekerheidje dit! Prima feestje op een vrije dag voor een prima prijs! :)
Enigste nadeel aan dit feest is de leeftijdsgrens!


Dat is toch het beste dan, die is er namelijk niet :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2020 17:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vast wel weer aanwezig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2020 19:55 
 
Hardtraxxer

DONKEY ROLLERS LIVE :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2020 19:57 
 
Hardtraxx Veteran

Leandertjeee schreef:
TkTT schreef:
Altijd wel een zekerheidje dit! Prima feestje op een vrije dag voor een prima prijs! :)
Enigste nadeel aan dit feest is de leeftijdsgrens!


Had ik vorig jaar persoonlijk niet zoveel last van. Stond ook wel redelijk vooraan.


Ik had daar altijd alleen last van als ik langs de main liep, valt bij de HS toch wel mee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2020 22:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind de lineup dit jaar, vooral vergeleken met vorig jaar, een beetje tegenvallen. Keltek vs. Frontliner kan een leuk setje worden, en Donkey Rollers live is wel heel vet!

Vorig jaar wat meer euforische namen, dit jaar neemt de raw weer iets meer de overhand. Niet aanwezig dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2020 09:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Ik had daar altijd alleen last van als ik langs de main liep, valt bij de HS toch wel mee?


HS heeft dat ook wel, en dagjesmensen. Maar op zich zijn er genoeg plekken waar je normaal los kan gaan zonder dat je bij elk nummer in een moshpit terecht komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2020 12:19 
 
Hardtraxxer

TkTT schreef:
Altijd wel een zekerheidje dit! Prima feestje op een vrije dag voor een prima prijs! :)
Enigste nadeel aan dit feest is de leeftijdsgrens!


Ja, is dat storend?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2020 12:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

lifefix schreef:
TkTT schreef:
Altijd wel een zekerheidje dit! Prima feestje op een vrije dag voor een prima prijs! :)
Enigste nadeel aan dit feest is de leeftijdsgrens!


Ja, is dat storend?


Jaa persoonlijk wel, heel erg jong publiek wat heen en weer staat te springen en moshpits oid creëert en met de uitloop veel opstootjes gezien, waar dat kwam denk ik vooral door de mainstage.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2020 13:07 
 
Hardtraxxer

TkTT schreef:
lifefix schreef:
TkTT schreef:
Altijd wel een zekerheidje dit! Prima feestje op een vrije dag voor een prima prijs! :)
Enigste nadeel aan dit feest is de leeftijdsgrens!


Ja, is dat storend?


Jaa persoonlijk wel, heel erg jong publiek wat heen en weer staat te springen en moshpits oid creëert en met de uitloop veel opstootjes gezien, waar dat kwam denk ik vooral door de mainstage.


Top, dan pas ik :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2020 13:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ben hier vorig jaar op m'n brakke zondag heengegaan, maar heb geen enkele moshpit gezien. Sterker nog, heb me boven verwachting goed vermaakt. Ook geen last gehad van erg irritant publiek of iets dergelijks, hooguit dat het publiek wat tam was maar dat lag in lijn der verwachting.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2020 16:02 
 
Hardtraxx Newbie

Pannenkoek schreef:
Ben hier vorig jaar op m'n brakke zondag heengegaan, maar heb geen enkele moshpit gezien. Sterker nog, heb me boven verwachting goed vermaakt. Ook geen last gehad van erg irritant publiek of iets dergelijks, hooguit dat het publiek wat tam was maar dat lag in lijn der verwachting.


Dit inderdaad, prima vermaakt! Wel veel lui flink van de kaart, maar dat was te verwachten imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2020 17:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hier 3 keer geweest, inderdaad ook nooit echt heel erg gestoord aan het publiek. Ik vind de line-up dit jaar zelf niet erg leuk helaas (vooral vergeleken vorig jaar) dus waarschijnlijk geen 4e keer aanwezig dit jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2020 12:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zekerheidje :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2020 13:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sebas_ schreef:
Pannenkoek schreef:
Ben hier vorig jaar op m'n brakke zondag heengegaan, maar heb geen enkele moshpit gezien. Sterker nog, heb me boven verwachting goed vermaakt. Ook geen last gehad van erg irritant publiek of iets dergelijks, hooguit dat het publiek wat tam was maar dat lag in lijn der verwachting.


Dit inderdaad, prima vermaakt! Wel veel lui flink van de kaart, maar dat was te verwachten imo.


In de jaren dat ik geweest ben heb ik meerdere keren iemand door EHBO meegenomen zien worden, soms ook op een brancard. Teveel aan de snoepjes gezeten :nono:.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2020 13:14 
 
Hardtraxx Newbie

flevoboys schreef:
Sebas_ schreef:
Pannenkoek schreef:
Ben hier vorig jaar op m'n brakke zondag heengegaan, maar heb geen enkele moshpit gezien. Sterker nog, heb me boven verwachting goed vermaakt. Ook geen last gehad van erg irritant publiek of iets dergelijks, hooguit dat het publiek wat tam was maar dat lag in lijn der verwachting.


Dit inderdaad, prima vermaakt! Wel veel lui flink van de kaart, maar dat was te verwachten imo.


In de jaren dat ik geweest ben heb ik meerdere keren iemand door EHBO meegenomen zien worden, soms ook op een brancard. Teveel aan de snoepjes gezeten :nono:.


Van een vriend die vorig jaar de security hielp, heb ik gehoord dat er iemand een hartaanval heeft gekregen en later in het ziekenhuis overleden is :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2020 13:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

flevoboys schreef:
Sebas_ schreef:
Pannenkoek schreef:
Ben hier vorig jaar op m'n brakke zondag heengegaan, maar heb geen enkele moshpit gezien. Sterker nog, heb me boven verwachting goed vermaakt. Ook geen last gehad van erg irritant publiek of iets dergelijks, hooguit dat het publiek wat tam was maar dat lag in lijn der verwachting.


Dit inderdaad, prima vermaakt! Wel veel lui flink van de kaart, maar dat was te verwachten imo.


In de jaren dat ik geweest ben heb ik meerdere keren iemand door EHBO meegenomen zien worden, soms ook op een brancard. Teveel aan de snoepjes gezeten :nono:.

Ja want dat zie je echt op geen enkel ander feest xd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2020 15:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dikke line-up! Sowieso aanwezig. Donkey Rollers LIVE. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2020 15:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik doel hier op het feit dat er geen leeftijdsgrens is en degene die afgevoerd waren duidelijk minderjarig waren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2020 19:50 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

mijn zoon wil al een tijdje naar een hardstyle feest maar is pas 12 dus forget it. Nu kwam hij met dit aan, ik zou hier een paar uurtjes met hem heen kunnen gaan. Ik blijf zelf uiteraard nuchter maar zijn er zoveel kids die naar de klote gaan op dit feest? Ene kant supergaaf om hem eens te laten voelen waar wij het allemaal voor doen, maar hij is niet gek natuurlijk en wil niet dat ie schrikt van wat daar gebeurd.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten