Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 9 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 12 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Past

Dance4Liberation

Time
(Wed)
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxxer
516 posts member since 2019
last seen Jul 2025
Feest: Dance4Liberation
Datum: 05-05-2020
Tijd: 12:00 - 00:00
Leeftijd: Alle Leeftijden
Ticketsale: https://www.dance4liberation.nl/tickets
Prijs: €00,00

Line-up:
• Brennan Heart
• B-Front vs. Rejecta
• Digital Punk vs. Sub Sonik
• Donkey Rollers LIVE
• Frontliner vs. Keltek
• Gunz for Hire
• Jay Reeve
• MYST vs. Adaro
• Sefa
• Warface
• Wildstylez
• Zentiments
• Host: Villain

Dance4Liberation (05-05-2020, Grote Voort, Zwolle)
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 20 days ago
Dikke line up wel! Overwegen waard aangezien 't toch een feestdag is dit jaar :thumbup:
Hardtraxx Veteran
last seen 20 days ago
EDIT: dubbel
Hardtraxxer
last seen Jul 2025
Buurtfeestje! Zal wel aanwezig zijn :thumbsup:
Hardtraxx Addict
1137 posts member since 2009
last seen Aug 2026
Altijd wel een zekerheidje dit! Prima feestje op een vrije dag voor een prima prijs! :)
Enigste nadeel aan dit feest is de leeftijdsgrens!
Hardtraxxer
last seen Jul 2025
TkTT wrote:Altijd wel een zekerheidje dit! Prima feestje op een vrije dag voor een prima prijs! :)
Had ik vorig jaar persoonlijk niet zoveel last van. Stond ook wel redelijk vooraan.
Hardtraxx Veteran
4259 posts member since 2019
last seen Jun 2025
TkTT wrote:Altijd wel een zekerheidje dit! Prima feestje op een vrije dag voor een prima prijs! :)
Dat is toch het beste dan, die is er namelijk niet :whistle:
Hardtraxx Elite
2085 posts member since 2012
last seen 1 day ago
Vast wel weer aanwezig :)
T
Hardtraxxer
266 posts member since 2017
last seen Jun 2024
DONKEY ROLLERS LIVE :loving: :loving:
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Leandertjeee wrote:
Had ik vorig jaar persoonlijk niet zoveel last van. Stond ook wel redelijk vooraan.
Ik had daar altijd alleen last van als ik langs de main liep, valt bij de HS toch wel mee?
Hardtraxxer
682 posts member since 2017
last seen 4 days ago
Ik vind de lineup dit jaar, vooral vergeleken met vorig jaar, een beetje tegenvallen. Keltek vs. Frontliner kan een leuk setje worden, en Donkey Rollers live is wel heel vet!

Vorig jaar wat meer euforische namen, dit jaar neemt de raw weer iets meer de overhand. Niet aanwezig dus.
Hardtraxxer
last seen Jul 2025
Pedaalemre wrote: Ik had daar altijd alleen last van als ik langs de main liep, valt bij de HS toch wel mee?
HS heeft dat ook wel, en dagjesmensen. Maar op zich zijn er genoeg plekken waar je normaal los kan gaan zonder dat je bij elk nummer in een moshpit terecht komt.
L
Hardtraxxer
69 posts member since 2019
last seen Jul 2026
Ja, is dat storend?
Hardtraxx Addict
1137 posts member since 2009
last seen Aug 2026
lifefix wrote:
Ja, is dat storend?
Jaa persoonlijk wel, heel erg jong publiek wat heen en weer staat te springen en moshpits oid creëert en met de uitloop veel opstootjes gezien, waar dat kwam denk ik vooral door de mainstage.
L
Hardtraxxer
69 posts member since 2019
last seen Jul 2026
TkTT wrote:
lifefix wrote:
Ja, is dat storend?
Jaa persoonlijk wel, heel erg jong publiek wat heen en weer staat te springen en moshpits oid creëert en met de uitloop veel opstootjes gezien, waar dat kwam denk ik vooral door de mainstage.
Top, dan pas ik :P
Hardtraxx Addict
1412 posts member since 2014
last seen 5 days ago
Ben hier vorig jaar op m'n brakke zondag heengegaan, maar heb geen enkele moshpit gezien. Sterker nog, heb me boven verwachting goed vermaakt. Ook geen last gehad van erg irritant publiek of iets dergelijks, hooguit dat het publiek wat tam was maar dat lag in lijn der verwachting.
S
Hardtraxx Newbie
25 posts member since 2018
last seen Sep 2022
Pannenkoek wrote:Ben hier vorig jaar op m'n brakke zondag heengegaan, maar heb geen enkele moshpit gezien. Sterker nog, heb me boven verwachting goed vermaakt. Ook geen last gehad van erg irritant publiek of iets dergelijks, hooguit dat het publiek wat tam was maar dat lag in lijn der verwachting.
Dit inderdaad, prima vermaakt! Wel veel lui flink van de kaart, maar dat was te verwachten imo.
Hardtraxxer
644 posts member since 2017
last seen Mar 2026
Hier 3 keer geweest, inderdaad ook nooit echt heel erg gestoord aan het publiek. Ik vind de line-up dit jaar zelf niet erg leuk helaas (vooral vergeleken vorig jaar) dus waarschijnlijk geen 4e keer aanwezig dit jaar.
Hardtraxx Veteran
5541 posts member since 2009
last seen 1 day ago
Zekerheidje :thumbup:
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
Sebas_ wrote:
Pannenkoek wrote:Ben hier vorig jaar op m'n brakke zondag heengegaan, maar heb geen enkele moshpit gezien. Sterker nog, heb me boven verwachting goed vermaakt. Ook geen last gehad van erg irritant publiek of iets dergelijks, hooguit dat het publiek wat tam was maar dat lag in lijn der verwachting.
Dit inderdaad, prima vermaakt! Wel veel lui flink van de kaart, maar dat was te verwachten imo.
In de jaren dat ik geweest ben heb ik meerdere keren iemand door EHBO meegenomen zien worden, soms ook op een brancard. Teveel aan de snoepjes gezeten :nono:.
S
Hardtraxx Newbie
25 posts member since 2018
last seen Sep 2022
flevoboys wrote:
Sebas_ wrote:
In de jaren dat ik geweest ben heb ik meerdere keren iemand door EHBO meegenomen zien worden, soms ook op een brancard. Teveel aan de snoepjes gezeten :nono:.
Van een vriend die vorig jaar de security hielp, heb ik gehoord dat er iemand een hartaanval heeft gekregen en later in het ziekenhuis overleden is :thumbdown:
Hardtraxx Veteran
last seen 20 days ago
flevoboys wrote:
Sebas_ wrote:
Ja want dat zie je echt op geen enkel ander feest xd xd
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
Dikke line-up! Sowieso aanwezig. Donkey Rollers LIVE. :drool:
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
Ik doel hier op het feit dat er geen leeftijdsgrens is en degene die afgevoerd waren duidelijk minderjarig waren.
Hardtraxx Newbie
33 posts member since 2008
last seen Jul 2021
mijn zoon wil al een tijdje naar een hardstyle feest maar is pas 12 dus forget it. Nu kwam hij met dit aan, ik zou hier een paar uurtjes met hem heen kunnen gaan. Ik blijf zelf uiteraard nuchter maar zijn er zoveel kids die naar de klote gaan op dit feest? Ene kant supergaaf om hem eens te laten voelen waar wij het allemaal voor doen, maar hij is niet gek natuurlijk en wil niet dat ie schrikt van wat daar gebeurd.