Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 5 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 13 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Past

Dance 4 Liberation

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 20 days ago
Als ze brennan en Headhunterz nou eens van stage wisselden. :whistle:
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 1 day ago
RTM93 wrote:Als ze brennan en Headhunterz nou eens van stage wisselden. :whistle:
Waarom moet BRENNAN HEART zo mega groot en staat Wildstylez er zo klein onder... die zijn toch wel een beetje van hetzelfde caliber?
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
De house stage is beter dan de hardstyle :D
Hardtraxx Veteran
3178 posts member since 2010
last seen Jun 2025
Thuisfeestje dus zeker aanwezig. Eindelijk Headhunterz een house set zien draaien, zijn stijl ligt me wel ^^
Rickzel wrote:
RTM93 wrote:Als ze brennan en Headhunterz nou eens van stage wisselden. :whistle:
Waarom moet BRENNAN HEART zo mega groot en staat Wildstylez er zo klein onder... die zijn toch wel een beetje van hetzelfde caliber?
Ik zou het zelf eerder andersom doen.. Maar kijk eens op Facebook naar aantal likes. Daarop gebaseerd is BH veel "groter".
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
Verrek, heel apart :P
Hardtraxxer
738 posts member since 2013
last seen Mar 2025
Exterkate wrote:Ik ga waarschijnlijk lekker voor D4L kiezen i.p.v. CRAFT wat de volgende dag is. 10 euro voor een ticket, Audiotricz, Code Black, Frequencerz, JNXD, Radical, Wildstylez, Heady en 40 minuten met de trein. Beter dan 2,5 uur in de auto zitten ^^
Dit denk ik ook inderdaad. Zal echter 45 minuten voor mij zijn :lol:
Hardtraxx Elite
2370 posts member since 2016
last seen Jan 2021
Exterkate wrote:Audiotricz
Frequencerz
JNXD
Wildstylez
Dit en HHZ interessant.. Even wachten op het andere aanbod in NL :whistle:
Hardtraxx Veteran
5541 posts member since 2009
last seen 1 day ago
Exterkate wrote:Ik ga waarschijnlijk lekker voor D4L kiezen i.p.v. CRAFT wat de volgende dag is. 10 euro voor een ticket, Audiotricz, Code Black, Frequencerz, JNXD, Radical, Wildstylez, Heady en 40 minuten met de trein. Beter dan 2,5 uur in de auto zitten ^^

Mee eens. Ik had Craft ook zeker op de planning staan alleen een ongelukkige datum. dus daarom voor Dance4Liberation gekozen. Wordt mijn 1e feestje sinds Craft vorig jaar :$
Hardtraxx Addict
1442 posts member since 2012
last seen 25 days ago
Vorig jaar echt bizar goed bevallen dit festival, al was het ook wel errrug lekker weer.
Waarschijnlijk weer aanwezig
Hardtraxx Elite
2085 posts member since 2012
last seen 1 day ago
Aanwezig :)
Hardtraxxer
387 posts member since 2017
last seen Jul 2020
leuke optie dit, zeker voor de prijs van €10,-
Hardtraxxer
87 posts member since 2017
last seen Dec 2018
Dance 4 Liberation (05-05-2017, De Grote Voort, Zwolle)

1.5 Heady :thumbsup:
Hardtraxxer
733 posts member since 2017
last seen Dec 2024
Had al een tijdje een kaartje met het idee van hij is maar 10 euro kan altjid nog kijken wat ik er mee doe... Prima lineup voor deze prijs alleen met het 'alle leeftijden' vraag ik me af wat voor een feestje dit wordt.. Hoogstwaarschijnlijk wel aanwezig
Hardtraxx Elite
2085 posts member since 2012
last seen 1 day ago
Zin in! :D
R
Hardtraxx Veteran
last seen 20 days ago
Danny Phantom wrote:Had al een tijdje een kaartje met het idee van hij is maar 10 euro kan altjid nog kijken wat ik er mee doe... Prima lineup voor deze prijs alleen met het 'alle leeftijden' vraag ik me af wat voor een feestje dit wordt.. Hoogstwaarschijnlijk wel aanwezig
Een feest waarbij de jonkies even mogen ruiken aan het drugs gebruik op festivals. Als je bij de stage staat merk je er niet veel van maar als je rond gaat lopen wel. Verder altijd wel gezellig. Irriteer me er niet aan.
Hardtraxx Addict
1391 posts member since 2012
last seen 14 days ago
Vorig jaar geweest, toen mede gedragen door het mooie weer en het redelijke geluid plus NC een leuke dag gehad. Vond de doorstroming van de house naar de hardstyle echter compleet waardeloos, wat een sfeer hing daar met jonge gastjes die compleet vd wereld waren. Heb er soms met verbazing na staan te kijken.
RTM93 wrote:Als je bij de stage staat merk je er niet veel van maar als je rond gaat lopen wel.
Dit!!

Heel misschien overdag nog even kijken!!
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Vooral naderhand in die tussengang :lol:

Aan het end nog even een kwartiertje house achterin bij die halve tribune meegepakt om te genieten van het jonge volk. Was ik nog maar 18. :loving:
Hardtraxxer
730 posts member since 2017
last seen May 2024
Hoe zit het met de parkeergelegenheden hier?
Hardtraxx Addict
1391 posts member since 2012
last seen 14 days ago
TiMOTHYb wrote:Vooral naderhand in die tussengang :lol:

Aan het end nog even een kwartiertje house achterin bij die halve tribune meegepakt om te genieten van het jonge volk. Was ik nog maar 18. :loving:
Klopt, maar kan me soms niet voorstellen dat ik er zo bij liep toen ik 18 was :x
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 12 days ago
Aanwezig, ik denk dat ik meer bij de house stage te vinden ben dan bij de hardstyle xd
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
Dit zou ons alternatief bierdrink excuus zijn ipv Craft, maar toch maar besloten hem over te slaan. Vind de line-up toch echt net iets te zaad :x
R
Hardtraxx Veteran
last seen 20 days ago
Rickzel wrote:Dit zou ons alternatief bierdrink excuus zijn ipv Craft, maar toch maar besloten hem over te slaan. Vind de line-up toch echt net iets te zaad :x
Wij hebben ook maar afgezien vanwege de line up. Echt beter alternatief is er ook niet eens voor ons in de buurt maar ik denk dat ik 5 mei gewoon thuis blijf.. 6 mei hebben we toch al plannen zat.
Hardtraxxer
183 posts member since 2014
last seen Jul 2026
Maar eens kijken of het weer wat gaat worden vandaag! Afgelopen jaren iig prima vermaakt hier, helaas een commerciële line-up dit jaar met weinig afwisseling.. Ik kan me 2015 nog herinneren met Degos & Re-done vs Delete <3
Hardtraxx Veteran
8659 posts member since 2013
last seen 21 hours ago
Quellas wrote:Maar eens kijken of het weer wat gaat worden vandaag! Afgelopen jaren iig prima vermaakt hier, helaas een commerciële line-up dit jaar met weinig afwisseling.. Ik kan me 2015 nog herinneren met Degos & Re-done vs Delete <3
Ja, dat was vet! Setje van de dag toen :)
Hardtraxxer
87 posts member since 2017
last seen Dec 2018
Prima dagje gehad, maar was toch wel anders publiek dan menig feest.

Headhunterz 50 minuten hardstyle gedraait :worship: