Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2020 19:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jochem schreef:
mijn zoon wil al een tijdje naar een hardstyle feest maar is pas 12 dus forget it. Nu kwam hij met dit aan, ik zou hier een paar uurtjes met hem heen kunnen gaan. Ik blijf zelf uiteraard nuchter maar zijn er zoveel kids die naar de klote gaan op dit feest? Ene kant supergaaf om hem eens te laten voelen waar wij het allemaal voor doen, maar hij is niet gek natuurlijk en wil niet dat ie schrikt van wat daar gebeurd.


Ik zou zeggen doen, vond het zelf vorig jaar meevallen. Zag wel een aantal jonge jochies die het nuchter naar hun zin hadden. Maar mensen met grote pupillen en strakke kaken ga je hoe dan ook krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2020 20:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jochem schreef:
mijn zoon wil al een tijdje naar een hardstyle feest maar is pas 12 dus forget it. Nu kwam hij met dit aan, ik zou hier een paar uurtjes met hem heen kunnen gaan. Ik blijf zelf uiteraard nuchter maar zijn er zoveel kids die naar de klote gaan op dit feest? Ene kant supergaaf om hem eens te laten voelen waar wij het allemaal voor doen, maar hij is niet gek natuurlijk en wil niet dat ie schrikt van wat daar gebeurd.


Het kan wel, alleen beter als je voor 1800 uur weer weg gaat :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2020 20:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

-edit-
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2020 10:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vond het allemaal best wel meevallen. Als je een normaal hardstyle festival pakt zie je toch ook genoeg mensen die van de kaart zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2020 11:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jochem schreef:
mijn zoon wil al een tijdje naar een hardstyle feest maar is pas 12 dus forget it. Nu kwam hij met dit aan, ik zou hier een paar uurtjes met hem heen kunnen gaan. Ik blijf zelf uiteraard nuchter maar zijn er zoveel kids die naar de klote gaan op dit feest? Ene kant supergaaf om hem eens te laten voelen waar wij het allemaal voor doen, maar hij is niet gek natuurlijk en wil niet dat ie schrikt van wat daar gebeurd.

Vind 12 persoonlijk aan de jonge kant, ook om samen te gaan. Zou hem gewoon op z'n 16e zelfstandig naartoe sturen.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten