zeke wrote:TILT MODE
A brand-new show element. Expect 10 minutes of next-level insanity featuring loads of tracks and countless different kicks to smash your ear drums.
Bron: Q nieuwsbrief
Moet direct hier aan denken.
View on SoundCloud
A brand-new show element. Expect 10 minutes of next-level insanity featuring loads of tracks and countless different kicks to smash your ear drums.
Ja wauw, en dan 10 minuten langRTM93 wrote:zeke wrote:TILT MODE
Moet direct hier aan denken.
View on SoundCloud
Dikke throwback naar de kick-screech periode
Heb hier wel een setje voor je Psychopathics vs Olero @ Fatality Outdoor 2018Grim wrote:Dikke throwback naar de kick-screech periode
Iemand die zich verveelt en een nieuwe wilt maken met alle gekke kicks die er vandaag de dag zijn?

Pan-Pot komt dus even langsPedaalemre wrote:Pots & Pans LIVE
Snap ik..Overigens qua aankleding etc. echt geen €75 waard
Zal ongetwijfeld hebben meegespeeld. Vind €75 voor een feest in de Ziggo gewoon eigenlijk sowieso teveel geld. Bijna net zo duur als een dagje Mysteryland/Decibel/Defqon maar daar heb je weet ik veel hoeveel stages. Staat voor m’n gevoel totaal niet meer in verhouding. Overigens hadden ze wel van die discobollen opgehangen waar de lasers heel mooi op schenen waardoor je door de hele zaal allemaal laserpuntjes zag en rondom die bollen ook honderden dunne laserstralen. Dat was wel heel gaaf gedaan. Had ik nog nooit eerder gezien op een feestje volgens mij.zeke wrote:Snap ik..Overigens qua aankleding etc. echt geen €75 waard
Maar ze hebben waarschijnlijk een hoop licht en deco moeten skippen vanwege de tegenvallende kaartverkoop.
Alleen de eerste 5 minuten meegemaakt, daarna naar de wc gegaan. Was niet zo heel boeiend. Ze hadden het aangekondigd als geen breaks voor 10 minuten ofzo, maar zaten nog best wat breaks in. Ohja, en er kwamen van die grote opblaasballen het publiek in. Geen makkelijkere manier om mij zo snel mogelijk uit die zaal te krijgenHenkerfist wrote:Wat was die Tillt mode nu uiteindelijk?
kingxxl wrote:Vijfde keer op rij naar de Ziggo Dome geweest en weer een keurig feestje gehad. Vond Epiq echter wel de minste. Line up vond ik niet geweldig, het was ontzettend rustig en er was weinig sfeer. Freaqshow had een vet concept, maar hier gooiden ze led foamsticks het publiek in. Het is geen teenage party jongens.
Uitstekend vermaakt met m’n eigen groep, maar man man man wat een volk liep hier rond haha. Freaqshow en Wow Wow had altijd al wel een ander publiek dan een ‘gewoon’ feest, maar dit sloeg alles. Met als dieptepunt de gast die rond half 6 in het publiek aan z’n piel stond te sjorren. Beveiliging erbij gehaald en toen werd ie eruit gebonjourd. Niet zeker of ik volgend jaar weer aanwezig ben.
Raarste wat ik op een feest heb meegemaakt. Alhoewel ik me ook verbaasde over de vent die links vooraan aan de borsten van een forse donkere dame aan het lurken was. Maar dit bedoelde ik dus met wat een volk hier rond liepLeandertjeee wrote:kingxxl wrote:Vijfde keer op rij naar de Ziggo Dome geweest en weer een keurig feestje gehad. Vond Epiq echter wel de minste. Line up vond ik niet geweldig, het was ontzettend rustig en er was weinig sfeer. Freaqshow had een vet concept, maar hier gooiden ze led foamsticks het publiek in. Het is geen teenage party jongens.
Uitstekend vermaakt met m’n eigen groep, maar man man man wat een volk liep hier rond haha. Freaqshow en Wow Wow had altijd al wel een ander publiek dan een ‘gewoon’ feest, maar dit sloeg alles. Met als dieptepunt de gast die rond half 6 in het publiek aan z’n piel stond te sjorren. Beveiliging erbij gehaald en toen werd ie eruit gebonjourd. Niet zeker of ik volgend jaar weer aanwezig ben.![]()
![]()
Mag je ook gelijk in het "WTF-momentjes" Topic gooien..
Nuracore wrote:Voor de een zijn diepte punt voor de ander zijn hoogte punt.
Belachelijk dat je tegenwoordig jezelf niet meer flink mag afberen terwijl je knetter hard aan het feesten bent.
Het is tenslotte 2020, kom op mensen.
kingxxl wrote:man man man wat een volk liep hier rond haha. Freaqshow en Wow Wow had altijd al wel een ander publiek dan een ‘gewoon’ feest, maar dit sloeg alles. Met als dieptepunt de gast die rond half 6 in het publiek aan z’n piel stond te sjorren. Beveiliging erbij gehaald en toen werd ie eruit gebonjourd. Niet zeker of ik volgend jaar weer aanwezig ben.
Iemand heeft weer zijn/haar best gedaan het e.e.a. op mixcloud te zetten..Henkerfist wrote:Wat was die Tillt mode nu uiteindelijk?
wtf is dit dan haha, zit best leuk in elkaar maar waarom?Nattehond wrote:Iemand heeft weer zijn/haar best gedaan het e.e.a. op mixcloud te zetten..Henkerfist wrote:Wat was die Tillt mode nu uiteindelijk?
Dit is ie:
View on Mixcloud