Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2019 11:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Feest: EPIQ New Year's Eve
Datum: 31-12-2019
Tijd: 19:00 t/m 06:00 uur
Locatie: Ziggo Dome, Amsterdam
Leeftijd: 18+
Ticketsale: 28 september 2019 https://www.q-dance.com
Hotel Packages: 24 september 2019 https://travel.q-dance.com/nl/2019/epiq-ziggo-dome/
Prijs Regular: €75,95
Prijs VIP: €110,45

Info: https://www.q-dance.com/en/events/epiq/epiq-new-years-eve-2019/



Q-dance website schreef:
EPIQ NEW YEAR’S EVE
On the 31st of December, the Ziggo Dome sets the stage for the hardstyle finale of the year. Step into our chaos machine and be shot into an EPIQ reality. A realm of bright colours and twisted sounds, where normal rules do not apply.
All you need to do is to ask yourself one question: are you ready to make New Year’s Eve EPIQ?
HARDER STYLES OVERDOSE
A powerful collection of hardstyle, RAW and frenchcore artists has been selected to supply you with an overdose of EPIQ harder styles insanity. Who will they be? Expect the unexpected, as we submit ourselves to the machine’s game of chance. All we can say is that the chaos will be unleashed for the first time this week, revealing the surprising combination of artists responsible for the EPIQ anthem.
Q-DANCE HARDSTYLE TOP 10
New Year’s Eve is not just about closing down the year with a bang, but also about kicking things off in style. From ending 2019 with the Q-dance Hardstyle Top 10 to launching ourselves into the first hours of 2020: all gears of the machine are fired up and ready to go.
You can only celebrate New Year’s Eve once a year, so don’t just make it count. Make it EPIQ.
Ticket sales for EPIQ start on September 28 (13:00 CEST) at https://q-dance.com. Hotel Package sales start on September 24 at https://travel.q-dance.com.


Line-up:

Primeshock
Demi Kanon
Sound Rush vs Demi Kanon
Sound Rush
Top 10
Frequencerz
Devin Wild
Devin Wild vs Rebelion
Psyko Punkz vs Frequencerz
Psyko Punkz
D-Block & S-te-Fan vs D-Sturb
[LOCKED]
Act Of Rage
Rebelion
Act of rage vs Sefa
Sefa
Hosted by Villain
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2019 11:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nattehond schreef:
Locatie: TBA

Zal wel gewoon Ziggo zijn denk :P

OT: Hier waarschijnlijk niet bij. Als het concept echt verrassend is met een puike line up erbij dan misschien, maar dit zie ik echter niet zo snel gebeuren helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2019 11:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Waarschijnlijk wel aanwezig want hardstylefeestje met NYE is toch wel heel leuk altijd :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2019 11:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

The Ace of Bass schreef:
Zal wel gewoon Ziggo zijn denk :P


Heb het er maar eventjes tussen haakjes achter gezet met een vraagteken :P Denk het zelf ook hoor ;)

Vorig jaar voor het eerst in jaren met vrienden thuis een feestje gehouden, dat is erg goed bevallen en het lijkt dit jaar weer te gaan gebeuren bij navraag in de groep :cool: Dus waarschijnlijk geen EPIQ voor ons..
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2019 11:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ben benieuwd met wat ze komen gaan :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2019 11:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vind het logo niet heel erg Epiq eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2019 13:42 
 
Hardtraxxer

Bij leuke lineup en weinig opties thuis misschien wel aanwezig, heb er nu al een beter gevoel bij dan bij wow wow. Denk overigens dat het wel eerder dan 2200 begint, was de afgelopen jaren met Q feestjes in de Ziggo ook altijd al 2000 ofzo zaal open ivm dat het OV vroeg stopt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2019 14:07 
 
Hardtraxx Elite

RickZ schreef:
Ben benieuwd met wat ze komen gaan :huh:

Iets episch
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2019 14:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens Nuracore iig al een goed concept.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2019 16:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Volgens Nuracore iig al een goed concept.

Insider info jwz
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2019 18:51 
 
Hardtraxx Veteran

2x een feest van Q gepakt met O en N. En het was eigenlijk beide een feest net als anderen. Ik denk dat mijn voorkeur uit gaat naar een feest thuis, maar ben wel benieuwd naar hoe dit concept zich ontpopt.

Wellicht haalt het mij nog over. Maar ik miste persoonlijk het echte oud en nieuw gevoel.. Ik zit mij nu te bedenken hoe je dat gevoel kan krijgen bij een indoor feest. Een outdoor lijkt me wel een keer leuk (ongeacht temperaturen) op deze datum..
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2019 21:32 
 
Hardtraxxer

Dus heel het wow wow idee/ concept is weer in de prullenbak gegooid? Het idee dat de defqon anthem makers bekend gemaakt zouden worden, nog een uur power hour overdoen etc....

Persoonlijk vindt ik het al zo'n vreemd feest voor q vorig jaar, kennelijk dachten ze hetzelfde na 1 editie het alweer over een andere boeg te gooien. 2019 is denk ik niet het beste jaar voor q geweest... Feesten geannuleerd, nu weer een nieuwe naam voor een NYE event. Ben benieuwd hoe ze zich gaan herpakken met weer boeiende concepten buiten qlimax en defqon om....
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2019 10:08 
 
Hardtraxxer

QrimeTime was vet, blij dat ik daar nog wat edities van heb meegemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2019 02:35 
 
Hardtraxx Newbie

RTM93 schreef:
Wellicht haalt het mij nog over. Maar ik miste persoonlijk het echte oud en nieuw gevoel.. Ik zit mij nu te bedenken hoe je dat gevoel kan krijgen bij een indoor feest.

Een thema of dresscode zou misschien wel een oud & nieuw gevoel kunnen creëren, bij Freaqshow hebben we dat natuurlijk wel gehad maar lang niet iedereen deed er aan mee. In 2009 Sensation White NYE in Düsseldorf bezocht, daar was het oud & nieuw gevoel heel erg aanwezig doordat iedereen in het wit gekleed was! :thumbup: Misschien kan Q een keer BLACK terug laten komen met oud & nieuw? :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2019 09:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Sensation Black, ook veur blanken.

Tof feest was dat altijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2019 09:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zeke schreef:
Sensation Black, ook veur blanken.


Pas op hè, straks krijg je blanke wereldverbeteraars op je dak
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2019 22:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ben zojuist ingepland als servicemedewerker voor dit evenement, voor nu staat het er nog dat dit feest gewoon weer in de Ziggo Dome zal plaatsvinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2019 23:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Spalken schreef:
Ben zojuist ingepland als servicemedewerker voor dit evenement, voor nu staat het er nog dat dit feest gewoon weer in de Ziggo Dome zal plaatsvinden.

Verrassend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2019 12:51 
 
Hardtraxxer

Spalken schreef:
voor nu staat het er nog dat dit feest gewoon weer in de Ziggo Dome zal plaatsvinden.


Dit klinkt vaag.......klinkt mij in de oren als: Bij goede kaartverkoop Ziggodome, bij wat minder AFAS
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2019 13:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

HardDB schreef:
Spalken schreef:
voor nu staat het er nog dat dit feest gewoon weer in de Ziggo Dome zal plaatsvinden.


Dit klinkt vaag.......klinkt mij in de oren als: Bij goede kaartverkoop Ziggodome, bij wat minder AFAS

Dat lijkt me ijzersterk. Neem aan dat ze de locatie ver van te voren al geregeld moeten hebben :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2019 13:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

The Ace of Bass schreef:
HardDB schreef:
Spalken schreef:
voor nu staat het er nog dat dit feest gewoon weer in de Ziggo Dome zal plaatsvinden.


Dit klinkt vaag.......klinkt mij in de oren als: Bij goede kaartverkoop Ziggodome, bij wat minder AFAS

Dat lijkt me ijzersterk. Neem aan dat ze de locatie ver van te voren al geregeld moeten hebben :P


Dit lijkt mij indd ook..
Uitwijken naar AFAS kan niet eens, dan staat er al een evenement gepland..

https://www.afaslive.nl/agenda/tiktak-nye
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2019 13:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Citaat:
On the 31st of December, the Ziggo Dome sets the stage for the hardstyle finale of the year. Step into our chaos machine and be shot into an EPIQ reality. A realm of bright colours and twisted sounds, where normal rules do not apply.

You can only celebrate New Year’s Eve once a year, so don’t just make it count. Make it EPIQ.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2019 13:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Top bericht aangepast met info uit de FB post en van de website van Q.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2019 13:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind dit verruit het vetste thema/artwork dat ze gekozen hebben voor hun NYE events!

Ik vier het altijd met vrienden, maar dit ziet er wel meteen erg interessant uit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2019 14:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Ik vind dit verruit het vetste thema/artwork dat ze gekozen hebben voor hun NYE events!

Dit ziet er inderdaad wel rete strak uit ja!

Citaat:
revealing the surprising combination

Ik zag toevallig net hier op het forum, in het 'Hoe zou jij de line up maken?' topic, een gesprek over verschillende combinaties van stylen samen laten draaien. Zouden ze dat dan toch omarmen? Klinkt wel interessant dit namelijk
1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten