Shoutbox | Zoeken
 Antwoord op onderwerp Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Ongelezen bericht Geplaatst op 30-12-2019, 05:44 

Hardtraxx Veteran

zeke schreef:
TILT MODE
A brand-new show element. Expect 10 minutes of next-level insanity featuring loads of tracks and countless different kicks to smash your ear drums.

Bron: Q nieuwsbrief

Moet direct hier aan denken.

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30-12-2019, 11:49 

Hardtraxx Elite

RTM93 schreef:
zeke schreef:
TILT MODE
A brand-new show element. Expect 10 minutes of next-level insanity featuring loads of tracks and countless different kicks to smash your ear drums.

Ja wauw, en dan 10 minuten lang xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30-12-2019, 13:29 

Hardtraxx Veteran

RTM93 schreef:

Dikke throwback naar de kick-screech periode :lol:

Iemand die zich verveelt en een nieuwe wilt maken met alle gekke kicks die er vandaag de dag zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30-12-2019, 13:50 

Hardtraxxer

Grim schreef:
RTM93 schreef:

Dikke throwback naar de kick-screech periode :lol:

Iemand die zich verveelt en een nieuwe wilt maken met alle gekke kicks die er vandaag de dag zijn?

Heb hier wel een setje voor je https://hardtraxx.com/hardstyle/psychopathics-vs-olero-fatality-outdoor-2018-t65256.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 31-12-2019, 11:55 

Hardtraxxer

zeke schreef:
TILT MODE

Afbeelding

+

Afbeelding
+

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 31-12-2019, 14:23 

Hardtraxxer

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31-12-2019, 14:43 

Hardtraxx Veteran

Pots & Pans LIVE
Ongelezen bericht Geplaatst op 31-12-2019, 19:13 

Hardtraxx Veteran

Pedaalemre schreef:
Pots & Pans LIVE

Pan-Pot komt dus even langs
Ongelezen bericht Geplaatst op 01-01-2020, 11:06 

Hardtraxx Elite

Zo te zien was er voldoende ruimte :oh:
Ze kunnen wel terug naar de HMH.

Darkest Hour op nr1, had ook niet anders verwacht. Perfecte track voor het aftelmoment. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01-01-2020, 17:12 

Hardtraxx Addict

Was inderdaad overal voldoende ruimte. Zelfs tijdens de top 10, waar het normaal altijd hutje-mutje is, nu gewoon vrij rustig op de vloer. Stage was ook naar voren gehaald en er waren ook geen decks aan de zijkanten op de tribunes. Muzikaal gezien was het zeker wel een dieptepunt, maar dat had voor mij meer te maken met de hardstyle van tegenwoordig (laserkicks in euforische tracks of kicks die niet eens hardstyle zijn, vrijwel geen enkele dj mixt nog). Gelukkig maakten de sets van DBSTF vs D-Sturb en Act of Rage veel goed. Shiverz gedraaid, dus topfeest.

Heb me echt opperbest vermaakt verder. Zo’n feestje met Oud & Nieuw blijft toch iets bijzonders. Sfeertje is zoals je op geen enkel ander feestje vindt. Niet een die-hard sfeer met dat iedereen alle nummers meeschreeuwt ofzo, maar iedereen is blij en vrolijk.

Overigens qua aankleding etc. echt geen €75 waard. Blij dat ik voor €20 minder een kaartje op de kop heb weten te tikken. Wel benieuwd wat er met Epiq gaat gebeuren volgend jaar. Kaartverkoop voor de NYE feestjes van Q loopt de laatste drie/vier jaar echt wel dramatisch terug. Kan me nog herinneren dat mijn eerste twee keer Freaqshow gewoon een maand van tevoren uitverkocht waren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02-01-2020, 04:56 

Hardtraxx Elite

Citaat:
.Overigens qua aankleding etc. echt geen €75 waard

Snap ik.
Maar ze hebben waarschijnlijk een hoop licht en deco moeten skippen vanwege de tegenvallende kaartverkoop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02-01-2020, 11:15 

Hardtraxxer

Wat was die Tillt mode nu uiteindelijk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02-01-2020, 12:50 

Hardtraxx Addict

Vijfde keer op rij naar de Ziggo Dome geweest en weer een keurig feestje gehad. Vond Epiq echter wel de minste. Line up vond ik niet geweldig, het was ontzettend rustig en er was weinig sfeer. Freaqshow had een vet concept, maar hier gooiden ze led foamsticks het publiek in. Het is geen teenage party jongens.

Uitstekend vermaakt met m’n eigen groep, maar man man man wat een volk liep hier rond haha. Freaqshow en Wow Wow had altijd al wel een ander publiek dan een ‘gewoon’ feest, maar dit sloeg alles. Met als dieptepunt de gast die rond half 6 in het publiek aan z’n piel stond te sjorren. Beveiliging erbij gehaald en toen werd ie eruit gebonjourd. Niet zeker of ik volgend jaar weer aanwezig ben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02-01-2020, 12:51 

Hardtraxx Addict

zeke schreef:
Citaat:
.Overigens qua aankleding etc. echt geen €75 waard

Snap ik.
Maar ze hebben waarschijnlijk een hoop licht en deco moeten skippen vanwege de tegenvallende kaartverkoop.

Zal ongetwijfeld hebben meegespeeld. Vind €75 voor een feest in de Ziggo gewoon eigenlijk sowieso teveel geld. Bijna net zo duur als een dagje Mysteryland/Decibel/Defqon maar daar heb je weet ik veel hoeveel stages. Staat voor m’n gevoel totaal niet meer in verhouding. Overigens hadden ze wel van die discobollen opgehangen waar de lasers heel mooi op schenen waardoor je door de hele zaal allemaal laserpuntjes zag en rondom die bollen ook honderden dunne laserstralen. Dat was wel heel gaaf gedaan. Had ik nog nooit eerder gezien op een feestje volgens mij.

Henkerfist schreef:

Alleen de eerste 5 minuten meegemaakt, daarna naar de wc gegaan. Was niet zo heel boeiend. Ze hadden het aangekondigd als geen breaks voor 10 minuten ofzo, maar zaten nog best wat breaks in. Ohja, en er kwamen van die grote opblaasballen het publiek in. Geen makkelijkere manier om mij zo snel mogelijk uit die zaal te krijgen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02-01-2020, 13:14 

Hardtraxxer

kingxxl schreef:
Vijfde keer op rij naar de Ziggo Dome geweest en weer een keurig feestje gehad. Vond Epiq echter wel de minste. Line up vond ik niet geweldig, het was ontzettend rustig en er was weinig sfeer. Freaqshow had een vet concept, maar hier gooiden ze led foamsticks het publiek in. Het is geen teenage party jongens.

Uitstekend vermaakt met m’n eigen groep, maar man man man wat een volk liep hier rond haha. Freaqshow en Wow Wow had altijd al wel een ander publiek dan een ‘gewoon’ feest, maar dit sloeg alles. Met als dieptepunt de gast die rond half 6 in het publiek aan z’n piel stond te sjorren. Beveiliging erbij gehaald en toen werd ie eruit gebonjourd. Niet zeker of ik volgend jaar weer aanwezig ben.

Mag je ook gelijk in het "WTF-momentjes" Topic gooien..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02-01-2020, 13:32 

Hardtraxx Addict

Leandertjeee schreef:
kingxxl schreef:

Mag je ook gelijk in het "WTF-momentjes" Topic gooien..

Raarste wat ik op een feest heb meegemaakt. Alhoewel ik me ook verbaasde over de vent die links vooraan aan de borsten van een forse donkere dame aan het lurken was. Maar dit bedoelde ik dus met wat een volk hier rond liep :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02-01-2020, 13:39 

Hardtraxx Veteran

Opeens spijt dat ik niet ben gegaan :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 02-01-2020, 16:34 

Hardtraxx Veteran

Voor de een zijn diepte punt voor de ander zijn hoogte punt.
Belachelijk dat je tegenwoordig jezelf niet meer flink mag afberen terwijl je knetter hard aan het feesten bent.

Het is tenslotte 2020, kom op mensen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02-01-2020, 17:29 

Hardtraxxer

Nuracore schreef:
Voor de een zijn diepte punt voor de ander zijn hoogte punt.
Belachelijk dat je tegenwoordig jezelf niet meer flink mag afberen terwijl je knetter hard aan het feesten bent.

Het is tenslotte 2020, kom op mensen.

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03-01-2020, 09:50 

Hardtraxxer

Als ik het zo een beetje de reacties lees en hoor was dit niet best, zelfs nog minder als Wow Wow (wat dus achteraf ook maar eenmalig is geweest) Zal Q met dit concept wel langer door gaan?

Qontact
Qrimetime
Qountdown
Freaqshow
Wow Wow
En nu dus weer Epiq.............
Ongelezen bericht Geplaatst op 03-01-2020, 10:20 

Hardtraxx Elite

Ik moet zeggen dat ik me hier juist beter geamuseerd heb dan op Wow Wow. Tijdens Wow Wow waren de setjes nog korter, waardoor het nog chaotischer leek. Muzikaal gezien was het wat mij betreft ook top, alleen de tweede keer Rebelion was imo wat minder (op Shut The Mind Up na dan :P ). Qua drukte was het inderdaad goed te doen, zelfs rond twaalf uur. Maar flink gezellig gehad met onze eigen groep, dus de nacht is voorbij gevlogen. Desalniettemin volgend jaar toch maar even kijken of we nog wel willen gaan, aangezien 150 euro voor een nacht vast wel een tikkeltje goedkoper kan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03-01-2020, 21:48 

Hardtraxx Elite

kingxxl schreef:
man man man wat een volk liep hier rond haha. Freaqshow en Wow Wow had altijd al wel een ander publiek dan een ‘gewoon’ feest, maar dit sloeg alles. Met als dieptepunt de gast die rond half 6 in het publiek aan z’n piel stond te sjorren. Beveiliging erbij gehaald en toen werd ie eruit gebonjourd. Niet zeker of ik volgend jaar weer aanwezig ben.

Mijn welgemeende excuses. AOR was ook wel het hoogte punt voor mij die avond :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03-01-2020, 23:20 

Hardtraxx Veteran

Darkest hour moment is wel heel vet
Ongelezen bericht Geplaatst op 07-01-2020, 16:33 

Hardtraxx Addict

Henkerfist schreef:

Iemand heeft weer zijn/haar best gedaan het e.e.a. op mixcloud te zetten..
Dit is ie:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08-01-2020, 18:19 

Hardtraxxer

Nattehond schreef:
Henkerfist schreef:

Iemand heeft weer zijn/haar best gedaan het e.e.a. op mixcloud te zetten..
Dit is ie:

wtf is dit dan haha, zit best leuk in elkaar maar waarom? :P
Antwoord op onderwerp Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten