Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2019 00:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RickZ schreef:
Sarabande schreef:
Pfff, dat domme gedoe met die hints steeds. Willen ze geen tickets verkopen ofzo.


Precies dit, gooi die line-up gewoon in 1x online.


Nu kan ik me tenminste meerdere keren ergeren aan de line up
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2019 08:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jezus, stelletje azijnzeikers :lol:
Dit is voor Q-Dance toch gewoon een mooie manier om op meerdere momenten hun social media in te zetten. Met Qlimax gooien ze de line-up ook niet in een keer online; en dan is dit opeens een kutmanier?
Ik vind het prima bij het thema passen hoe ze het nu aanpakken en het blijft ook leuk om over de rest van de line-up te speculeren. Aardige line-up tot dusver, waarschijnlijk wel aanwezig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2019 09:03 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Fantazoo schreef:
Jezus, stelletje azijnzeikers :lol:
Dit is voor Q-Dance toch gewoon een mooie manier om op meerdere momenten hun social media in te zetten. Met Qlimax gooien ze de line-up ook niet in een keer online; en dan is dit opeens een kutmanier?
Ik vind het prima bij het thema passen hoe ze het nu aanpakken en het blijft ook leuk om over de rest van de line-up te speculeren. Aardige line-up tot dusver, waarschijnlijk wel aanwezig :)


Vind dat van Qlimax persoonlijk veel beter uitgedacht en opgezet. Dat mysterieuze en de line-up raden hoort nou eenmaal bij Qlimax.

Dit is gewoon een flipperkast dus er moeten players bij.. Dit feest heeft nog helemaal geen reputatie of een vorm van hype. Wat Wow Wow wel beter deed btw. Dit lijkt meer een we onthullen niks zodat je kaarten gaat kopen omdat het potentie heeft.

Waarom zo mysterieus over de line-up doen, die imo nogal saai is, dat maakt de waarde van de verassing ook nogal matig. Tot nu lijkt het op het oppervlak nog gewoon een standaard feest, maar dan op Oud & Nieuw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2019 09:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zoals Fantazoo al zegt, zodat ze vaker iets op social media kunnen zetten. Zo wordt er meer over gepraat, meer mensen in getagd, grotere kans dat potentiele bezoekers het op hun tijdlijn voorbij zien komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2019 09:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Fantazoo schreef:
Jezus, stelletje azijnzeikers :lol:
Dit is voor Q-Dance toch gewoon een mooie manier om op meerdere momenten hun social media in te zetten. Met Qlimax gooien ze de line-up ook niet in een keer online; en dan is dit opeens een kutmanier?
Ik vind het prima bij het thema passen hoe ze het nu aanpakken en het blijft ook leuk om over de rest van de line-up te speculeren. Aardige line-up tot dusver, waarschijnlijk wel aanwezig :)


Vind dat van Qlimax persoonlijk veel beter uitgedacht en opgezet. Dat mysterieuze en de line-up raden hoort nou eenmaal bij Qlimax.

Dit is gewoon een flipperkast dus er moeten players bij.. Dit feest heeft nog helemaal geen reputatie of een vorm van hype. Wat Wow Wow wel beter deed btw. Dit lijkt meer een we onthullen niks zodat je kaarten gaat kopen omdat het potentie heeft.

Waarom zo mysterieus over de line-up doen, die imo nogal saai is, dat maakt de waarde van de verassing ook nogal matig. Tot nu lijkt het op het oppervlak nog gewoon een standaard feest, maar dan op Oud & Nieuw.


Het feest is pas over ruim 2,5 maand. Door iedere keer maar een deel van je line-up, ongeacht of deze saai is of niet, komt het feest toch weer iedere keer top of mind zonder dat het als een "wanhopige" poging tot kaartverkoop overkomt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2019 09:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alsof q-dance de enige organisatie is die de line-up in fases naar buiten brengt... :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2019 09:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Opzich wel leuk met die hints hoor. Alleen niet zo lekker getimed vanuit Q als je het mij vraagt. Mijn vriendin had het boekje dat ze na X-Qlusive Holland kreeg meegenomen naar huis en daar stond dus het deel van de line-up in dat tot dan toe bekend was (stuk of 5 namen bekend en de rest was dus nog 'Player 1' of 'Player 3'). Zag er erg slordig uit en als je het feest al in zo'n boekje promoot, zorg je er toch wel voor dat je hele line-up al bekend is lijkt mij. Anders wordt men er ook niet zo enthousiast van, zeker niet wanneer het je eerste informatie / kennismaking met dat feest is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2019 10:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tot nu toe dus:

Duo
Demi Kanon
Duo vs Demi Kanon
Duo
Top 10
Frequencerz
Devin Wild
Devin Wild vs Rebelion
Psyko Punkz vs Frequencerz
Psyko Punkz
Dbstf vs D-Sturb
[locked]
Act Of Rage
Rebelion
Act of rage vs Solo
Solo

Heb alleen info uit dit topic, dus als er meer bekend is, vul het maar aan.

Line-up is voor mij in ieder geval 3 keer niks. Enige leuke namen zijn voor mij DBSTF en Demi Kanon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2019 17:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Player 1 Primeshock
Player 3 Sound Rush
Player 11 Sefa

Nu dus line-up compleet


Primeshock
Demi Kanon
Sound Rush vs Demi Kanon
Sound Rush
Top 10
Frequencerz
Devin Wild
Devin Wild vs Rebelion
Psyko Punkz vs Frequencerz
Psyko Punkz
Dbstf vs D-Sturb
[locked]
Act Of Rage
Rebelion
Act of rage vs Sefa
Sefa
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2019 18:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind het niet echt een interesante line up eerlijk gezegd.

Primeshock
Sound Rush
Demi Kanon
Frequencerz
Rebelion
Psyko Punkz
DBSTF
D-Sturb
Act Of Rage
Sefa
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2019 19:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is kinda gevarieerd I guess?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2019 19:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mwah, denk niet dat dit ‘m gaat worden met Oud & Nieuw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2019 19:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier weer naartoe met een hele groep. Tijdens Devin Wild vs Rebelion eventjes eten. Vanaf Act of Rage/Rebelion hoop ik zoals vorig jaar weer compleet van het padje te zijn dat ik het mij achteraf niet meer herinner.

Wordt mooi :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2019 19:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hmm, lineup ziet er op het eerste gezicht wel oké uit. Ten opzichte van Wow Wow is er dit jaar in ieder geval het voordeel dat de artiesten gemiddeld wat langer draaien, dus misschien dat de setjes iets minder grote hitjesparades worden (zal mezelf wel weer voor de gek aan het houden zijn). Vind niet iedere naam even interessant, maar heb een aardig deel van deze artiesten nog weinig of niet gezien dit jaar. Als ik vlak voor oud en nieuw nog niks te doen is wel weer aanwezig denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2019 17:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volledige lineup:
Primeshock
➤ Demi Kanon
➤ Sound Rush vs Demi Kanon
➤ Sound Rush
➤ Hardstyle Top 10
➤ Frequencerz
➤ Devin Wild
➤ Devin Wild vs Rebelion
➤ Psyko Punkz vs Frequencerz
➤ Psyko Punkz
➤ D-Block & S-te-fan vs D-Sturb
➤ Locked
➤ Act of Rage
➤ Rebelion
➤ Act of Rage vs Sefa
➤ Sefa
➤ Hosted by Villain
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2019 00:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
➤ Locked


Doe mij DJ Unlocked maar :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2019 03:05 
 
Hardtraxx Veteran

MelvinFR schreef:
Nuracore schreef:
➤ Locked


Doe mij DJ Unlocked maar :thumbdown:

Moet hij wel natuurlijk eerst mee doen met de contest! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2019 09:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
MelvinFR schreef:
Nuracore schreef:
➤ Locked


Doe mij DJ Unlocked maar :thumbdown:

Moet hij wel natuurlijk eerst mee doen met de contest! ;)


En die nog winnen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2019 21:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Of een (half) uurtje Luna - Unlocked op repeat. Kan je al gelijk mijn sterftedatum op 1-1-2020 zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2019 19:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik ben overgehaald om toch te gaan. Zag dat er dit jaar weer een thema is, dus daarvoor wel +++
Vandaag maar eens even neon UV paint sticks besteld zodat we lekker kunnen kliederen met O&N. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2019 19:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niks bijzonders dit. Dit word hem niet voor mij. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2019 23:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Net even de livestream van Q bekeken, paar leuke talenten die de kans kregen! Geloof dat Radianze al bij Roughstate Recruits zit. Vertile ken ik niet maar draaide wel leuk. Delius een keer op Decibel gezien, lekkere drive in zijn platen en R.A.W. Power draaien. Heel dik!

Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2019 16:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2019 01:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat is die kantel mode dan om 4 uur?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2019 02:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TILT MODE
A brand-new show element. Expect 10 minutes of next-level insanity featuring loads of tracks and countless different kicks to smash your ear drums.

Bron: Q nieuwsbrief
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten